Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• TommyL0204
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 21:25
Ik heb sinds gisteren mijn TMobile G1 in gebruik genomen.
Hij werkt verder prima, maar naar mijn idee komen er geen updates binnen.

Gegevens:

Firmware 1.1
Build: 123099
Build ID: TMI-RC4

Mijn G1 is thuis aangesloten op het wifinetwerk, internetten gaat ook prima verder.
Ik heb hem nu 2 dagen aan staan, maar zie geen activiteit mbt een update, en ik wil toch
wel graag de 1.5 update hebben. Nog wat tips om de update 'over the air' binnen te halen voordat
ik hem handmatig update. En is rc43 de nieuwste? Kan ik dan gelijk naar rc43 updaten of moet ik wel eerst rc9 installeren?

• Squixx
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 19:22
de laatste is afaik CRC1, maar dit zou redelijk snel moeten gaan, toen ik m'n g1 aanzette begon die 30 min later over een nieuwe update..

geen idee wat verder t probleem kan zijn, werkt je 3g wel?

android since G1.

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

coredalae schreef op donderdag 13 augustus 2009 @ 13:46:
de laatste is afaik CRC1, maar dit zou redelijk snel moeten gaan, toen ik m'n g1 aanzette begon die 30 min later over een nieuwe update..

geen idee wat verder t probleem kan zijn, werkt je 3g wel?
Cupcake is voor CRC1, die moet TS dus eerst hebben. Gewoon wachten dus. Het komt wel (mits je inet hebt).

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

• fub
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 14:54

fub

Ik heb sinds begin deze week mijn G1 actief. Hij staat altijd aan, heeft bij mij thuis WiFi en op het werk redelijke 3G-ontvangst. En toch tot nu toe geen update gehad -- hij staat nog steeds op 1.1, build 123099. Ik vind het geen probleem om iets te downloaden om 'em handmatig te updaten, maar ik kan nergens vinden hoe/waar dat moet. (En dan wil ik in eerste instantie dus de 'officiële' T-Mobile ROM.)

Verwijderd

fub schreef op vrijdag 14 augustus 2009 @ 21:41:
Ik heb sinds begin deze week mijn G1 actief. Hij staat altijd aan, heeft bij mij thuis WiFi en op het werk redelijke 3G-ontvangst. En toch tot nu toe geen update gehad -- hij staat nog steeds op 1.1, build 123099. Ik vind het geen probleem om iets te downloaden om 'em handmatig te updaten, maar ik kan nergens vinden hoe/waar dat moet. (En dan wil ik in eerste instantie dus de 'officiële' T-Mobile ROM.)
En wat zegt Google als je via -> settings ->about phone -> check for updates doet? Via die route heb ik nl. destijds 1.5 binnengehaald.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 15-08-2009 10:31 ]

• fub

fub

Verwijderd schreef op zaterdag 15 augustus 2009 @ 10:30:En wat zegt Google als je via -> settings ->about phone -> check for updates doet? Via die route heb ik nl. destijds 1.5 binnengehaald.
Die optie heb ik helemaal (nog) niet. Volgens mij komt die pas met een latere update beschikbaar... Beetje kip/ei probleem dus.

Verwijderd

fub schreef op zaterdag 15 augustus 2009 @ 12:18:
[...]

Die optie heb ik helemaal (nog) niet. Volgens mij komt die pas met een latere update beschikbaar... Beetje kip/ei probleem dus.
Wat staat er dan? Die knop zat er bij mij al in voor Cupcake..

• fub

fub

Verwijderd schreef op zaterdag 15 augustus 2009 @ 12:42:Wat staat er dan? Die knop zat er bij mij al in voor Cupcake..
Ik heb in het 'About phone' menu de volgende items staan:
- Submenu's voor 'Status', 'Legal information' en 'Contributors';
- Items voor Model number, Firmware version (1.1), Baseband version (62.33.20.08U_1.22.12.29), Kernel version (2.6.25-01843-gfea26b0 android-build@apa27 #6) en Build number (123099).

De 'Menu'-toets doet trouwens niks, dus er zijn ook geen extra opties daar in verborgen.

• TommyL0204
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 21:25
Ja, dat had ik dus ook. Had inderdaad, ik heb zelf maar mijn G1 geupdate, werkt prima nu
met 1.5 cupcake.

Hier staat uitgelegd hoe het moet:

http://www.androidworld.nl/forum/algemene-vragen-over-android-f21/cupcake-handmatig-installeren-vanaf-123099-t854.html

• fub

fub

Kijk, dat is nou mooi -- precies de oplossing voor mijn 'probleem'! Inmiddels heb ik dus ook 1.5 draaien op mijn G1, en de extra features zijn helemaal geweldig! Dank voor de 'pointer'! _/-\o_
Pagina: 1