Dit onderwerp begint een beetje een cliché te worden, maar ik heb nog geen oplossing gevonden. Ik wil binnenkort misschien een TV aansluiten op mijn iMac, zodat deze als DVD-speler dienst kan doen. Het probleem is dat voor zover ik weet je onder OS X alleen de totale videofeed kan uitschakelen en niet slechts de feed van een enkel scherm, in dit geval het interne.
Concreet: ik wil films op een extern scherm afspelen, terwijl het interne scherm zwart is (of dat via een uitgeschakelde backlight gebeurt of dat daadwerkelijk de feed uitgeschakeld is maakt niet uit)
Zijn er bij jullie oplossingen hiervoor bekend, naast het draperen van een grootmoeders kleedje over de klassieke, doch moderne aluminium behuizing?
Concreet: ik wil films op een extern scherm afspelen, terwijl het interne scherm zwart is (of dat via een uitgeschakelde backlight gebeurt of dat daadwerkelijk de feed uitgeschakeld is maakt niet uit)
Zijn er bij jullie oplossingen hiervoor bekend, naast het draperen van een grootmoeders kleedje over de klassieke, doch moderne aluminium behuizing?