Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[forum/feat] Categorie scheiden van topictitel

Pagina: 1
Acties:
  • 182 views

Verwijderd

Topicstarter
In vrijwel elk subforum is een beleid m.b.t. categorie in topictitel, zoals in PRG het gewenst is om de betreffende taal of platform in [ en ] te zetten, bv "[SQL] Probleem met left join". Zie ook iPods, iPhones & iTunes. Dat is één grote bende zo. Net als hier, iedereen verzint z'n eigen onbegrijpelijke codes terwijl gewoon in Beleid staat dat je bijvoorbeeld [forum/feat] hoort te gebruiken. Het komt gewoon neer op topics binnen een subforum categoriseren door de topictitel te misbruiken. Hoort de categorie in de topictitel thuis? Ik denk het niet.

Is het daarom niet een idee om een apart veld te maken voor de categorie. Eventueel kunnen bekende categorieën getoond worden met automatisch aanvullen. Het heeft twee voordelen:

1) de werkelijke topictitel verspringt niet meer door verschillende lengtes van categorieën (als je de breedte voor de categorie vastzet);
2) je kunt de gebruikers laten filteren. In PRG ben ik bijvoorbeeld alleen geïnteresseerd in Algemeen, .NET, C# en SQL. De rest hoef ik niet te zien.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 13-08-2009 02:16 ]

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:40

crisp

Devver

Pixelated

Dat lijkt heel erg veel op 'tagging', en daar zijn we al over aan het denken :)

Intentionally left blank

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:40

crisp

Devver

Pixelated

Dit kan dus inmiddels mbv tags :)

Intentionally left blank

Dit topic is gesloten.