Verwijderd

Topicstarter
Mijn Zen Vision M:60GB is recent onherstelbaar beschadigd geraakt, en daarom zoek ik een Mediaspeler om deze te vervangen. Ik weet dat de meest voor de hand liggende keuze de Apple Ipod Classic 120GB is. Ik wou eens rondkijken of er eventueel nog alternatieven zijn rond dezelfde prijs en met hetzelfde concept (Hoge capaciteit,lange batterij levensduur,stevig en zonder al te veel onnodige speeltjes). Het enige dat ik op mijn zoektocht tegen ben gekomen was de Archos 7 en 5. Deze 2 apparaten bleken echter duurder en hadden bovendien een batterij met kortere levensduur, wel met wi-fi en een touchscreen maar dat zoek ik helemaal niet in mijn mp-3 speler. Daarom vroeg ik me af of er noch andere alternatieven zijn die ik niet ben tegengekomen.
Alvast bedankt.

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 18-09 12:00
Voor alle andere MP3 spelers (dan iPods) is er Portable Media Devices. Ik zal het topic verplaatsen.

Het probleem is dat harde schijf MP3-spelers op hun retour zijn. Je zult dus weinig (even dure) alternatieven kunnen vinden. Ik denk dat de grootste concurrent toch de 120GB MS Zune is (review). Maar die zul je dan wel moeten importeren uit Amerika :).

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

• AMD1800
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20:32
Wat Hoedje zegt. Dat wordt importeren of gewoon op marktplaats die zen van je gewoon weer kopen. Als je daar toch tevreden mee was, waarom niet he.

Ik vind de Classic ook wel een aanrader hoor. Ik heb hem zelf ook. Doet het altijd prima. De kwaliteit van het geluid wordt volgens mij als gemiddeld beschouwd, maar hier merk je natuurlijk weinig van. Enige wat je misschien als nadeel kan zien is iTunes. Het is een prima programma, maar als je een andere mediaplayer fijner vindt, heb je er dus wel 2 nodig.

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
In de FAQ staat een linkje waarmee je kunt zoeken op beschikbare apparaten die veel GB's bezitten. Als je daar niet meer kunt vinden, dan zal wel gewoon niet meer zijn.