Vorig jaar op vakantie geweest naar Zwitserland en toen o.a. een dag besteed aan Hohsaas - Kreuzboden. Met de kabelbaan omhoog en te voet weer naar beneden. Ik heb toen een berg foto's gemaakt waarvan nu een selectie volgt:
1) Iets meer als 3000 meter hoogte

2) Een top van een van de omliggende bergen

3) Mensen die de uitdaging aangaan en de besneeuwde top beklimmen

4) Een soort meertje

5) Wandelpaden zijn goed uitgezet, maar het blijft een enorme hoogte!

6) De sneeuw / gletsjer in gevecht met de zwaartekracht. Enorme scheuren in het ijs laten zien dat ook hier de klimaatwijzigingen goed zichtbaar zijn.

7) Inmiddels naar van Hohsaas naar Kreuzboden gegaan met de lift. Vanaf hier lopen we de rest naar beneden. De foto kijkt terug van waar we kwamen.

8 ) Lekker zitten aan het meer wat hier is met zeer helder water

9) Uitzicht naar Saas-Fee
pqFaWGqpd9JhqMX2QEb8Ecgw
10) Een oud dorpje op de berg

11) Op de berg grazen dieren, die ook moeten kunnen schuilen in geval van onweer etc.

12) Mooi uitzicht op het dorp onderaan de berg, Saas-Grund

Als het mag (zit al aan de 12) heb ik nog een aantal panorama's die ik graag wil laten zien?
1) Iets meer als 3000 meter hoogte

2) Een top van een van de omliggende bergen

3) Mensen die de uitdaging aangaan en de besneeuwde top beklimmen

4) Een soort meertje

5) Wandelpaden zijn goed uitgezet, maar het blijft een enorme hoogte!

6) De sneeuw / gletsjer in gevecht met de zwaartekracht. Enorme scheuren in het ijs laten zien dat ook hier de klimaatwijzigingen goed zichtbaar zijn.

7) Inmiddels naar van Hohsaas naar Kreuzboden gegaan met de lift. Vanaf hier lopen we de rest naar beneden. De foto kijkt terug van waar we kwamen.

8 ) Lekker zitten aan het meer wat hier is met zeer helder water

9) Uitzicht naar Saas-Fee

10) Een oud dorpje op de berg

11) Op de berg grazen dieren, die ook moeten kunnen schuilen in geval van onweer etc.

12) Mooi uitzicht op het dorp onderaan de berg, Saas-Grund

Als het mag (zit al aan de 12) heb ik nog een aantal panorama's die ik graag wil laten zien?
Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr