Dubbele entry iPods, iPhones & iTunes

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 10:52
Waarschijnlijk is het expres, maar ik stoor mij er toch redelijk aan (als anti Apple persoon). Waarom staat iPods, iPhones & iTunes bij Apple Talk EN Mobile? Dan zou deze categorie namelijk OOK bij Consumentenelektronica moeten staan, want de iPod is een stukje consumentenelektronica.

Dus hoe zit het nu adjes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Zie AMD wordt iPods, iPhones en iTunes:
Ook is een koppeling gemaakt vanuit Telecom naar iPods, iPhones & iTunes. Dit omdat er een sterk verband is met de immer populaire iPhone en de Telecom fora.

[ Voor 58% gewijzigd door crisp op 12-08-2009 23:30 ]

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 10:52
Dat laatste had ik nog niet gelezen :?

Alhoewel ik het er wel deels mee eens ben, vind ik het toch nog redelijk overdreven om één categorie dubbel in de index van het forum te zetten. Zo zou bijvoorbeeld Audio en HiFi ook bij Harde Waren kunnen staan, aangezien het hier natuurlijk ook over PC audio perikelen gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

alex3305 schreef op woensdag 12 augustus 2009 @ 23:34:
Dat laatste had ik nog niet gelezen :?

Alhoewel ik het er wel deels mee eens ben, vind ik het toch nog redelijk overdreven om één categorie dubbel in de index van het forum te zetten. Zo zou bijvoorbeeld Audio en HiFi ook bij Harde Waren kunnen staan, aangezien het hier natuurlijk ook over PC audio perikelen gaat.
True, en zo zit de indeling van ons forum wel meer 'raar' in elkaar. Overlap hou je altijd, en door onze enigszins starre categorie-structuur moet je dan keuzes maken. Soms echter zorgt zo'n keuze voor het lastig vindbaar zijn van een bepaald populair onderwerp, zoals de iPhone; minder doorgewinterde bezoekers zullen niet direct weet hebben van het feit dat wij een speciale Apple categorie hebben en in eerste instantie toch onder mobile gaan zoeken. Dat argument zal ook vast opgaan voor de iPod en consumentenelectronica, maar de case voor de iPhone weegt wat zwaarder en rechtvaardigt derhalve naar onze mening wel een forum-alias :)

Intentionally left blank