Toon posts:

Toekomstig K7 mobo

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi mensen, ik weet niet 100% zeker of dit al eens langs gekomen is, in dat geval alvast mijn excuses.

Wat ik mij afvroeg: ik ben van plan eindelijk ook eens te upgraden naar de K7, maar twijfel of ik nog even op een nieuw mobo zal wachten. Als ik nu een bak in elkaar zou gooien moet ik geloof ik de Asus plank nemen, maar ik zou ook nog wel 1 maandje kunnen wachten. Wat denken jullie: komt er binnen nu en 1 maand een nieuwe plank die beter zou kunnen zijn? (met name dus met die nieuwe VIA chipset...) En wat zouden daar precies de voordelen van zijn? En als het langer dan 1 maand duurt, zou het dan het wachten waard kunnen zijn?

Verwijderd

Er zijn nog geen duidelijke benchmarks die laten zien wat de nieuw chipset kan doen.
Als je een nieuw mobo wilt kopen dan kan je beter wachten dat de kinderziekten eruit zijn. Dat duurt vaak een maand of twee.
Als je even kan wachten, kijk dan hiet binnenkort voor benchmarks en revieuws.
Als je niet kan wachten, zoals ik. Koop dan een Asus K7M.
Greetz

• ViNcE
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

ViNcE

Nog 3, nog 2, nog 1, .....

Ik had laatst comptechworld gemaild, en zij verwachten de k7v (die met die via chip)begin februari. Asus heeft meestal wel goede support, dus evt problemen zullen zij met biosupgrades zo snel mogelijk verhelpen.

Of de kx133 sneller is dat moeten de test nog uitwijzen.

(ik ga hem zelf wel bestellen, ik heb wel vertrouwen in asus dat zij een goed moederbord afleveren)

"Sometimes I really think people ought to have to pass a proper exam before they're allowed to be parents. Not just the practical, I mean." - Terry Pratchett, Thief of Time
Mijn BGG profiel

• ViNcE
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

ViNcE

Nog 3, nog 2, nog 1, .....

Ik had laatst comptechworld gemaild, en zij verwachten de k7v (die met die via chip)begin februari. Asus heeft meestal wel goede support, dus evt problemen zullen zij met biosupgrades zo snel mogelijk verhelpen.

Of de kx133 sneller is dat moeten de test nog uitwijzen.

(ik ga hem zelf wel bestellen, ik heb wel vertrouwen in asus dat zij een goed moederbord afleveren)

"Sometimes I really think people ought to have to pass a proper exam before they're allowed to be parents. Not just the practical, I mean." - Terry Pratchett, Thief of Time
Mijn BGG profiel