Veiling van MyCom.

Pagina: 1
Acties:
  • 421 views

• Caveman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 25-01 19:14

Caveman

whahoehaha

Topicstarter
Ik doe al een tijdje wat pogingen om wat goedkoop spul te scoren op de veilingsite van Mycom. Ik gebruik hiervoor een vaste werkwijze, opzoeken in de pricewatch (voor de prijs, :) ) en dan voor mezelf een max instellen. Tot nu toe gaat dat nog niet al te best.... Ik krijg ook langzaam het gevoel dat er iets niet helemaal klopt. Producten gaan vaak over de "winkelprijs" (van de prijswatch althans) de deur uit. Ik zie ook vaak dat als het spannend wordt de biedprijs in 1x verdubbeld of iig met een grote stap.
Ben ik nu hier te naief in, en zeggen jullie "Joh, leuk lokkertje maar verwacht nu niet dat je ver onder de winkelprijs iets leuks binnen haalt." Of is een veilig een veilig en zou het de winkel geen worst uit moeten maken voor welke prijs het de deur uitgaat.

I don't need to "Get a Life." I'm a Gamer. I 've lots of Lives !

• Caveman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 25-01 19:14

Caveman

whahoehaha

Topicstarter
Oeps, ik dacht dat ik goed gezocht had...... Ik zal wel aan een mod vragen of die dit wil sluiten en zal mijn reactie wel daarneer zetten.

I don't need to "Get a Life." I'm a Gamer. I 've lots of Lives !

• Releases
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 26-01 16:15

Releases

Ja maar!

Inderdaad, het klopt dat er soms torenhoge bedragen geboden worden uit het niets, dit komt vooral doordat sommige mensen gewoon de prijs een stuk omhoog gooien zodat het nog steeds onder de winkelwaarde komt maar op een reëel bedrag uitkomt.

Tegenwoordig als je een kavel wint ook gewoon betalen, ala het Ebay principe, dit zijn de nieuwe regels en er is af en toe best wel een leuke actie uit te slaan.

Ik kan me nog goed herinneren toen de MyCom nog de MyCom servers verkocht, met zo'n leuke chenbro kast en athlon 1250 had of iets dergelijks dat ze in de winkel 599,- koste en de week daarop uit de winkel gingen en werden geveild, 2 heb ik gezien die beide onder de 400 euro in de kavel verkocht zijn.

• Plakjekaas
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 10-07-2024
Als je zulke slechte ervaringen hebt bij de veiling, waarom kijk je dan niet in koopjeshoeken van andere winkels.

Vaak kan je daar ook goedkoop spul vinden. Heb bijv. bij Alternate wel eens moederborden gekocht voor 20 euro.

Je moet vaak wel even opletten wat er mis mee is geweest. Is het een reparatie of een nieuwe vervanging.
Maar dat is bij MyCom veiling ook zo dacht ik.

• Releases
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 26-01 16:15

Releases

Ja maar!

Plakjekaas schreef op woensdag 12 augustus 2009 @ 22:18:
Als je zulke slechte ervaringen hebt bij de veiling, waarom kijk je dan niet in koopjeshoeken van andere winkels.

Vaak kan je daar ook goedkoop spul vinden. Heb bijv. bij Alternate wel eens moederborden gekocht voor 20 euro.

Je moet vaak wel even opletten wat er mis mee is geweest. Is het een reparatie of een nieuwe vervanging.
Maar dat is bij MyCom veiling ook zo dacht ik.
Bij de MyCom veiling word er altijd netjes aangegeven wat er met het product gebeurt is.
Bijvoorbeeld: EX Demo ; Is terug gekomen van reparatie ; Zonder doos en accesoires ; retour.

Lees ook altijd even goed de veiling regels door om misverstanden te voorkomen.

[ Voor 5% gewijzigd door Releases op 12-08-2009 22:24 ]

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 26-01 19:32

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Verder in dat andere topic dus :)

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.