/edit: Je kunt trouwens ook gewoon in de handleiding kijken. Heb je die niet zoek deze dan op op de site van de fabrikant. Graag ook de macro stand vn je camera gebruiken als je foto's maakt.
[ Voor 64% gewijzigd door Nielson op 12-08-2009 19:46 ]
Nee ik weet alleen dat het een Acer Notebook is. Type weet ik ook niet.Nielson schreef op woensdag 12 augustus 2009 @ 19:43:
Denk voor een docking station. Heb je nog meer specs?
(Notebook is ook niet in mijn bezit...)
All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.
[ Voor 40% gewijzigd door PD2JK op 12-08-2009 19:49 ]
Heeft van alles wat: 8088 - 286 - 386 - 486 - 5x86C - P54CS - P55C - P6:Pro/II/III/Xeon - K7 - NetBurst :') - Core 2 - K8 - Core i$ - Zen$
Foto is ook niet door mij genomen. Met een Samsung WB550 maak ik niet van zulke 'crappy' foto's haha.CyBeR schreef op woensdag 12 augustus 2009 @ 19:47:
Tip: houd het te fotograferen object binnen de afstand waarop de camera kan scherpstellen. Je zit te dichtbij.
Waar ben je de info voor nodig dan als je het type toch niet weet? Als het inderdaad een docking aansluiting is zal het in ieder geval ws een Acer Travelmate (zakelijke lijn) oid zijn.Verwijderd schreef op woensdag 12 augustus 2009 @ 19:45:
[...]
Nee ik weet alleen dat het een Acer Notebook is. Type weet ik ook niet.
(Notebook is ook niet in mijn bezit...)
Het is idd voor een EZ Dock van Acer.
http://store.acer-euro.co...ck.html?s=6&l=nl&p=3&i=91
Helaas worden er veel zinloze reacties geplaatst die een vraag als deze niet echt beantwoorden.
Waarom zoveel commentaar op de foto? Ik heb m niet gemaakt, en er is toch te zien wat voor aansluiting het is. (Blame Apple, het is een camera van hun iPhone)
Kan op slot,
Opgelost, Slotje.
Dank allen..
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 12-08-2009 19:56 ]
Nou ja niet echt dusVerwijderd schreef op woensdag 12 augustus 2009 @ 19:52:
Waarom zoveel commentaar op de foto? Ik heb m niet gemaakt, en er is toch te zien wat voor aansluiting het is. (Blame Apple, het is een camera van hun iPhone)
All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.
Dat is waar.CyBeR schreef op woensdag 12 augustus 2009 @ 19:57:
[...]
Nou ja niet echt dusDoor die blurriness heen kan 't net zo goed een of andere speciale display poort zijn, of iets voor een externe bluray speler of whatever.
Ik zal het tegen hem zeggen.!