Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb sinds 2 maanden een LG Viewty (KU990) van vodafone. Prepaid abbonnement.
Toen ik de telefoon kocht hadden ze een actie dat je gratis kon internetten tot 1 oktober.
Dit was een actie wat gekoppeld was aan dit type toestel.
De actie is overigens nog steeds geldig:
http://www.vodafone.nl/sh...ty-i%2C+black/sku12270009

Nu ben ik er vandaag achtergekomen dat internet gebruik gewoon van mn beltegoed wordt afgeschreven!!
Ik vond het al zo verdacht dat mn prepaid tegoed zo snel op was terwijl ik nauwelijks bel of SMS.
Vorige week opgewaard naar 20 euro. Zat ik net in de trein kreeg ik een sms dat mn beltegoed laag was.
Bleek er nog maar 6 euro op te staan.

Nu heb ik dus even 2 minuten geinternet en er wordt gewoon bijna 1 euro afschreven van mn beltegoed!

Dus een oproep, wie heeft dit toestel ook en hebben jullie hier ook last van? (Misschien nog niet eens opgemerkt!?)

Uiteraard Vodafone gebeld en zij gaan het uitzoeken.

Verwijderd

Staat er dus ook bij op de site. Gratis internet met een maximum van 150 mb. Dus als je binnen een week voor 150 mb aan data hebt geinternet, gaat het daarna weer van je beltegoed af. Blijkbaar ben je door de 150 mb heen dus.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 12-08-2009 19:58 ]

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 12 augustus 2009 @ 19:07:
Dus een oproep, wie heeft dit toestel ook en hebben jullie hier ook last van? (Misschien nog niet eens opgemerkt!?)
Dit topic heeft op deze manier geen zin, want dan wordt het een opsomtopic en daar is niemand mee geholpen. Het topic an sich heeft wel potentie, maar dan wel met een goede topicstart en (veel!) meer informatie over de mogelijke oorzaak en over wat Vodafone precies te melden heeft.
Uiteraard Vodafone gebeld en zij gaan het uitzoeken.
Dat lijkt me het beste, zij zijn de enigen die je van een goed antwoord kunnen voorzien. Succes met wachten. ;)

Zoals uitgelegd zien we dit topic liever niet en daarom sluit ik hem.

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Dit topic is gesloten.