Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Logitech Webcam probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi allemaal,

Ik heb sinds een maandje Windows 7 waar ik erg tevreden over ben. Gisteren wilde ik mijn webcam aansluiten, en steek hem in de USB poort. Normaliter geen enkel probleem, alleen nu herkende Windows 7 hem niet.

Online heb ik van de Logitech website de drivers gedownload maar krijg daar alleen de Vista drivers. Wel geprobeerd (32 en 64 bit) maar krijg de melding dat de software niet voor dit besturingssysteem gemaakt is. Ook de XP versie (beide) werken niet.

Daarna geprobeerd via systeembeheer het handmatig te doen, ook dit lukte niet. Heeft iemand hiervoor een oplossing?

Gr
Jeroen

• SaiBork
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 02-11-2023
Welke webcam?

Ik heb zelf de QuickCam Fusion van logitech en deze wordt met de RTM door windows 7 zelf herkent en werkt goed.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een logitech Quickcam pro

• Wackoz
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 14:35
Logitech roept al erg gauw dat de software niet samen wil werken met het besturingssysteem. Kan me zoiets nog herinneren bij mijn Mx700 muis en de ontbrekende Vista drivers. Heb toen maar XP drivers geïnstalleerd en kreeg ook die melding. Als het goed is rond hij de installatie wel gewoon af? Je moet even met de rechtermuisknop op het programmaatje wat er geïnstalleerd is staan en dan op eigenschappen rammen. Daarna het tabje Compatibiliteit aanklikken en dat eens op Windows vista 32 bit zetten (desnoods XP SP2).

Hierdoor werkte het programma bij mij iig altijd goed :)

één is geen, twee is één

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb alleen een exe file. Als ik dan doe wat jij zegt dan krijg ik het ook niet voor elkaar....

• SaiBork
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 02-11-2023
Kijk anders eens of je de exe kan uitpakken, of dat je de volledige setup uit je temp kan halen.
Als je het juiste setup bestand uit die volledige temp setup pakt, kom je waarschijnlijk wel verder.

De exe die jij hebt pakt namelijk eerst verschillende dingen uit naar die temp folder.
In die temp folder heb je dan meerdere setup files.

• Jeroentjuh82
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 19:59
Heb Quickcam e2500 ma bij mij wordt ie ook niet herkend onder win7 build 7600 64bits en heb laatste driver 64 bits gebruikt...mn Canon pixma ip4200 wordt ook niet herkend terwijl dat bij de 1e RC wel was. Wat te doen?

edit: werkt @ moment met nieuwste Logitech software die gebruikt wordt voor de Pro9000(opvolger van Quickcam software)

[ Voor 21% gewijzigd door Jeroentjuh82 op 19-08-2009 15:23 ]

Pagina: 1