Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Hallo mensen,

Ik heb een Nokia N82 en wil de contactenlijst overplaatsen naar een Nokia E71, nu weet ik alleen niet precies wat ik moet doen :( Ik zoek me scheel in die N82, maar zie nergens een optie waarbij ik alle contacten op de SIM kaart kan zetten en deze vervolgens in de E71 kan plaatsen....Weet iemand waar ik dit kan vinden? Ik weet namelijk ook niet of de contacten op de kaart staan of in de tel.geheugen, kan dit ook nergens terugvinden...

Verder wil ik ook graag de foto's en video's 'meenemen' naar de E71, alleen hoe gaat dit? Geen idee wat ik moet doen. Bedankt voor de hulp!

Sonny

• Compizfox
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 22:33

Compizfox

Bait for wenchmarks

Is het niet mogelijk beide telefoons aan te sluiten op de PC en dan de betreffende data (eventueel via software die erbij zat) te kopiëren?

Gewoon een heel grote verzameling snoertjes

• Sjaak_Afhaak
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17:39

Sjaak_Afhaak

Bleh!

precies, Nokia PC suite kan dit prima :)
Daar heb je echt geen kopieer naar SIM actie voor nodig.

[ Voor 42% gewijzigd door Sjaak_Afhaak op 12-08-2009 17:30 ]

Hier staat tekst

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Even een schopje naar Non-Windows Based Mobiles & PDA's.

Ga op je E71 naar Menu / Instrumenten / Overdracht. Als het goed is schiet dat via Bluetooth een programma naar je N82 waarmee je contacten, SMSjes, kalender, en nog wat meer over kan zetten.

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Verwijderd

Als het alleen om eenvoudige contactgegevens (naam-nummer) gaat is de BT optie het handigst. Als je meer wilt overzetten (beltonen, plaatjes, agenda, sms, mms, Java apps) dan kun je het beter via PC suite regelen. Je zou ook kunnen proberen een backup via de geheugenkaart te maken op de N82 en die in te lezen op de E71, al heb ik nooit getest hoe dat werkt als bron en doel een verschillend type toestel is.

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt mensen! PC Suite bleek de redder in nood te zijn. Daar was het goed mee te doen!

[ Voor 77% gewijzigd door Verwijderd op 18-08-2009 17:03 ]

Pagina: 1