Subwoofer Pre out op eindversterker

Pagina: 1
Acties:

• RAR_
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 07-02 10:44
Hallo, Ik heb een Technics SH-EH750 set met 6ch discrete input. ik heb dat dus aangesloten op me pc en werkt uitstekend. Maar, ik heb ook nog een subwoofer pre out aansluiting die ik ook wel wou gebruiken aangezien ik nog een eindversterker (Koda KD-255A) en subwoofer over heb. Ik heb de eindversterker nu gewoon op mijn pc aangesloten en het subwoofer signaal gesplit maar ik wil nu gebruik maken van de pre out. Als ik de eindversterker op mijn pre out aansluiting aansluit(simpel wel een cinch kabeltje) en vervolgens op mijn stereo de subwoofer op ON zet. gebeurt er vrij weinig. de Technics set speelt gewoon door maar mijn subwoofer welke op de eindversterker zit aangesloten geeft een raar geluid en dat is alles behalve muziek. Ik heb het kanaal wat van mijn stereo komt aangesloten op de eindversterker en vervolgens gebrugd op de subwoofer. ik heb geen idee waarom hij het niet doet? :( Moet het persé een actieve subwoofer zijn die je op de pre out aansluit of is pre out een digitaal signaal?

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 06-02 19:41

JT

VETAK y0

Sluit eens een gewone speaker aan op die eindversterker, dan weet je in ieder geval wat voor geluid eruit komt.

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel

• RAR_
heb ik net even gedaan zelfde geluid. ik kan alleen niet uitleggen wat voor geluid is. het lijkt wel of het stoort?

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 06-02 19:41

JT

VETAK y0

Andere kabel geprobeerd? En wat gebeurd er als je er een andere uitgang op aansluit?

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel

• RAR_
Allebei al geprobeerd maar. bij andere kabel zelfde geluid en als ik hem op een andere kanaal aansluit komt er gewoon geluid uit zoals het hoort. in dit geval geprobeerd front L en rear R