Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Internetprovider voor woonruimte Den Haag

Pagina: 1
Acties:
  • 332 views

Verwijderd

Topicstarter
Beste lezer,

Ik zal binnen enkele dagen verhuizen naar Den Haag. Ik ben opzoek naar een goede internetprovider met een snelle download snelheid.

Heb zelf even gekeken en online.nl en tele2.nl bieden beide een abonnement aan van €20,- per maand en dan heb je 20mbit.

Ik wil geen telefoonaansluiting, dus slechts internet. Verder heb ik geen idee wat de aansluitingen zijn en of dit problemen oplevert.

• amsterdammertje
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12:14
Volgens mij heb je zelf niks uitgezocht. Er lopen veel topics met verschillende internet provider vergelijkingen. Als je al niet weet wat voor aansluiting er op je nieuwe lokatie is zou ik dat eerst uitzoeken.

"waar je natuurlijk altijd voor moet zorgen is dat die twee verschillende elementen als een Chinees puzzeltje in elkaar steken; dus dat je d'r niet om heen gaat lopen fucken!''

Verwijderd

Topicstarter
weet bijna zeker dat het een analoge aansluiting is.

• vincedd
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 14:51
.Providers zat in den haag.google maar.succes met zoeken dan.Wij doen het niet voor je.je toont weinig inzet

[ Voor 48% gewijzigd door vincedd op 12-08-2009 17:07 ]

• Equator
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 28-11 20:09

Equator

Crew Council

#whisky #barista

Verwijderd schreef op woensdag 12 augustus 2009 @ 15:35:
Beste lezer,

Ik zal binnen enkele dagen verhuizen naar Den Haag. Ik ben opzoek naar een goede internetprovider met een snelle download snelheid.

Heb zelf even gekeken en online.nl en tele2.nl bieden beide een abonnement aan van €20,- per maand en dan heb je 20mbit.

Ik wil geen telefoonaansluiting, dus slechts internet. Verder heb ik geen idee wat de aansluitingen zijn en of dit problemen oplevert.
Mja, wat had je zelf al gevonden??

Om gebruik te maken van een analoge telefoonlijn, zal deze aangesloten moeten zijn. IIG zal er een signaal op moeten staan. dan nog is het de vraag of de provider deze lijn kan/mag/wil gebruiken.

Wat was nu uiteindelijk je vraag?, want ik zie niet zo'n probleem. Bel een willekeurige provider, en vraag of zij je een Internet verbinding op dat adres kunnen leveren.

Dit topic is gesloten.