Hoi,Ik gebruik nu met mijn duron 700@700 een Superorb en de processor is nu 43 graden, perfect lijkt me maar het moederbord is 37 graden en dat is te hoog volgens mij omdat dat eerder lager was. Ik heb dus wél mijn 2 sunon kastkoelers uit moeten schakelen omdat het teveel lawaai maakt maar is die 37 graden nog schadelijk of valt dat wel mee.
By the way, de processor is gekoeld met een superorb de videokaart werd ook warm en niet is gekoeld met zo'n tubine koeler in een pci/isa gat onder de videokaart, werkt perfect en is ook goed voor ventilatie!, de harddisk is gekoeld met 2 ventilators dus dat zit ook goed.
Orb fan 1 draait op 5357 rpm en de 2e op 4753.
Mijn hoofdvraag is dus: Is die 37 graden te veel ennehh, waar zit in hemelsnaam de sensor voor je mobo temperatuur ?????
By the way, de processor is gekoeld met een superorb de videokaart werd ook warm en niet is gekoeld met zo'n tubine koeler in een pci/isa gat onder de videokaart, werkt perfect en is ook goed voor ventilatie!, de harddisk is gekoeld met 2 ventilators dus dat zit ook goed.
Orb fan 1 draait op 5357 rpm en de 2e op 4753.
Mijn hoofdvraag is dus: Is die 37 graden te veel ennehh, waar zit in hemelsnaam de sensor voor je mobo temperatuur ?????