Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• eThomas
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 20-01 08:46
Ik heb hier een Nokia N73 Music Edition nog liggen. Ik wilde deze destijds gaan verkopen, maar hij viel steeds uit tijdens het bellen en had gelezen dat een software update dit kon oplossen. Echter was de productcode gelinkt aan de provider, dus ik kreeg de updates niet door.

Nu heb ik met een tooltje dit veranderd naar de algemene productcode, en kreeg ik eindelijk de goede update. Maar tijdens het updaten viel de usb verbinding weg :/ en nu kan ik er niks meer mee doen. Als ik de telefoon aansluit krijg ik de melding dat het een niet-herkend usb apparaat is. De hardware van de telefoon is nog helemaal in orde, en minder dan een jaar oud. Ik heb zelfs nog (door een fout van T-Mobile) drie extra batterijen liggen ervoor.

Mijn punt is dat ik gewoon van de telefoon af wil, als deze niet bricked was had ik er 100 tot 150 euro voor gevraagd, maar dat gaat natuurlijk niet meer. |:( Hij was namelijk gewoon simlock vrij en zo. Ik heb zelf geen zin om het te laten repareren, het schijnt dat het wel kan, en dat het nog wel rendabel is, maar ik heb er gewoon geen tijd en zin voor.

*knip*

Ik hoop dat deze post goed geplaatst is, ik wist niet precies waar hij terecht kon.

[ Voor 16% gewijzigd door pven op 12-08-2009 13:29 ]

Dit topic is gesloten.