Heeft Hercules Wireless N USB mini (geweldig) wel zin

Pagina: 1
Acties:
  • 135 views

• gabriel1949
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 22-01 15:34
Beste lezers,
Mij houd het volgende bezig:
Laptop en Desktop tot heden gebouwd kunnen die een snelheid van meer dan 56 bssp of hoe je dat noemt wel aan ofwel zijn de computers van nu wel geschikt voor die snelheid.

Ergens is het misschien een domme vraag maar als ik hem zou weten zou ik het niet openlijk vragen.

Daarom hoop ik op reactie,
P.S. ik heb het nu over b.v mijn Desktop van een halfjaar oud en laptop van 2 jaar oud.
Alvast veel dank
Gabriel 1949

• neliz
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 11-02-2025

neliz

GIGABYTE Man

gabriel1949 schreef op woensdag 12 augustus 2009 @ 12:31:
Beste lezers,
Mij houd het volgende bezig:
Laptop en Desktop tot heden gebouwd kunnen die een snelheid van meer dan 56 bssp of hoe je dat noemt wel aan ofwel zijn de computers van nu wel geschikt voor die snelheid.

Ergens is het misschien een domme vraag maar als ik hem zou weten zou ik het niet openlijk vragen.

Daarom hoop ik op reactie,
P.S. ik heb het nu over b.v mijn Desktop van een halfjaar oud en laptop van 2 jaar oud.
Alvast veel dank
Gabriel 1949
Inderdaad!

Let wel op 27 want die gaan niet lang mee met die snelheid, maar voor de rest moet koelapparatuur wel helpen...

:/

:/

:?

8)7

Of bedoel je de wireless snelheid?

56 Megabit per seconde. in principe is USB van zichzelf al 8 keer sneller dan dat en kun je met een Wireless N router makkelijk uit de voeten.

Er is niet zoiets als "te snel downloaden" voor gewone consumenten.

Maar wat wil je nu precies weten? of je laptop/desktop wel wireless N ondersteunen? of dat het nut heeft om dat te gebruiken?

[ Voor 5% gewijzigd door neliz op 12-08-2009 12:39 ]

Miss you CJ....:'( en nee... ik kan niet aan samples komen

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 00:23

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Ik heb eerlijk gezegd een idee waar je het over hebt (bssp? British Section of the Society of Protozoologists?) - het lijkt weinig met videoplanken of beeldkanonnen te maken te hebben, en los daarvan kunnen we sowieso weinig tot niets zeggen als je ons niets vertelt over de desktop en laptop waar je het blijkbaar over hebt.

Geen vraag is voor GoT te dom, maar we verwachten wel dat je zelf doet wat je kunt voordat je hier om hulp vraagt, en dat je - als je er zelf niet uitkomt - de moeite doet om een duidelijke topicstart te maken waar je aangeeft exact waar je zelf gezocht hebt, op welke zoektermen, wat je al vond (links!) en wat dan nog onduidelijk was.

Aangezien dat hier ontbreekt gaat dit topic dicht.

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.