Toon posts:

Thermaltake winkel

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hey allemaal,

Ik had een vraag, en wie weet dat iemand hier het toevallig weet.
Ik ben opzoek naar een winkel die eigenlijk alles van Thermaltake kan bestellen. Het probleem is namelijk dat ik opzoek ben naar een waterkoelingset van Thermaltake + nog 3 producten die ik erbij wil, ook van hetzelfde merk. Maar ik heb tot nu toe geen enkele winkel kunnen vinden die ook maar 2 artikelen kan leveren. (Ik heb het nagevraagt bij de winkeliers) De onderdelen die ik wil zijn na mijn weten nog wel leverbaar, want ze staan nog vrolijk op de site van Thermaltake zelf.
Ook staat daar een kopje: Waar te koop? Ook bij deze winkels kom ik geen meter verder, helaas pindakaas.

Weet hier iemand misschien een winkel die veel van dit merk kan bestellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb je highflow al een geprobeerd, of freezinghardware misschien, die hebben doorgaans van alles van waterkoeling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robino
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14-10 09:46
Ik heb in een grijs ver verleden een Thermaltake IA gehouden, waarbij de spullen direct van een distributeur afkomstig waren. Heb net even gekeken voor je of ze nog bestaan, maar helaas :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SECURITEH
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 18-09 02:43

SECURITEH

Man of legend.

Als je de producten in je winkelmand via de PW zet kan je zien of een van de winkels die bij Tweakers.net bekend is alle producten heeft die jij wilt.
Dit zal hopelijk een hoop zoek werk schelen.

[ Voor 13% gewijzigd door SECURITEH op 12-08-2009 12:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op woensdag 12 augustus 2009 @ 11:54:
heb je highflow al een geprobeerd, of freezinghardware misschien, die hebben doorgaans van alles van waterkoeling
Hey! bedankt voor je reactie ;)

Ik heb bij Freezinghardware 2 van de 4 artikelen gevonden, en dat waren eigenlijk ook de meest belangrijke dingen die ik graag wilde. Hoera! Ik heb ze verder een mailtje gestuurd om te vragen of ze misschien de andere 2 ook konden bestellen. Laten we het hopen! :)
Highflow heb ik een mailtje gestuurd of ze het konden bestellen :)

Bedankt voor je reactie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Rave17 schreef op woensdag 12 augustus 2009 @ 11:58:
Ik heb in een grijs ver verleden een Thermaltake IA gehouden, waarbij de spullen direct van een distributeur afkomstig waren. Heb net even gekeken voor je of ze nog bestaan, maar helaas :)
Jammer ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
SECURITEH schreef op woensdag 12 augustus 2009 @ 12:07:
Als je de producten in je winkelmand via de PW zet kan je zien of een van de winkels die bij Tweakers.net bekend is alle producten heeft die jij wilt.
Dit zal hopelijk een hoop zoek werk schelen.
Bedankt voor je reactie! :)
Wat raar dat ik daar niet aan gedacht heb zeg... |:( Maar helaas, ik heb je goede raat opgevolgd, maar kwam er niet veel verder mee.
Om het wat begrijpelijker te maken, heb ik de producten waar ik naar opzoek was even op een rijtje gezet:
- Thermaltake PW 850i ProWater Series ( Productnmr: CL-W0175 )
- Thermaltake AquaBay M6 ( Productnmr: CL-W0079 )
- Thermaltake Aqua RX Series-R1 ( Productnmr: CL-W0102 )
- Thermaltake iTube6 ( Productnmr: CL-W0045 )

Staan allemaal op de site van Thermaltake, dan moet het toch wel te bestellen zijn mag ik aannemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik had een mailtje naar een distributeur gestuurd of ze misschien een uitzondering konden maken voor mij. Dat ze aan een consument verkopen dus. Helaas ging dat niet door (wat ik ook wel verwachte) ze mogen dit niet doen vanwege de regels. Wel vertelde hij mij dat de producten die ik wilde, dat 2 ervan end of life zijn. Dit betekende dat ze dus bijna niet meer te krijgen zijn.
Jammer maar helaas. Ik ga dan toch maar opzoek naar een ander setje :)
En Highflow melde mij dat Thermaltake kwa waterkoeling kwalitatief niet goed was. Goed om te weten..

Ik weet genoeg, wat mij betreft wordt de topic gesloten :)

Iedereen hier bedankt voor zijn hulp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M2M
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09:04

M2M

medicijnman

je bent je er wel van bewust dat je zonder (onoverkomelijke) problemen gerust verschillende merken en typen waterkoelingsonderdelen kunt mixen. Goed kijken naar de diameter van de aansluitingen en de kleinste diameter van alle onderdelen. Hier eventueel de pomp op aanpassen. (of je koopt een oude autoradiator en je bouwt 'm om tot radiator van je PC ;))

-_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLMarcel194
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 11-10 21:53
je kan proberen om freezinghardware te mailen of bellen ze hebben goede servies vind ik zelf bestel daar al 6 jaar ongeveer me watercool spullen

wat soms niet op de site staat maar je weet wel dat het bestaat of net iets anders is kan het wel bestelt worden via hun duurt misschien langer en je kan het dan misschien niet met ideal betalen maar wat maakt dat uit als je het maar heb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
M2M schreef op woensdag 12 augustus 2009 @ 12:33:
je bent je er wel van bewust dat je zonder (onoverkomelijke) problemen gerust verschillende merken en typen waterkoelingsonderdelen kunt mixen. Goed kijken naar de diameter van de aansluitingen en de kleinste diameter van alle onderdelen. Hier eventueel de pomp op aanpassen. (of je koopt een oude autoradiator en je bouwt 'm om tot radiator van je PC ;))
Klopt inderdaad, zolang je de diameter in de gaten houd van de aansluitingen, is er vrij veel te mixen.
Maar een autoradiator gaat me wel erg ver hoor, haha :D
Misschien voor in de toekomst een keer, maar nu iig nog niet :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
NLMarcel194 schreef op woensdag 12 augustus 2009 @ 12:38:
je kan proberen om freezinghardware te mailen of bellen ze hebben goede servies vind ik zelf bestel daar al 6 jaar ongeveer me watercool spullen

wat soms niet op de site staat maar je weet wel dat het bestaat of net iets anders is kan het wel bestelt worden via hun duurt misschien langer en je kan het dan misschien niet met ideal betalen maar wat maakt dat uit als je het maar heb
Ik heb FreezingHardware al gemaild, en ik heb heel netjes al snel een antwoord terug gekregen. Ik kan op 1 ding na alles bij ze bestellen, en misschien ga ik het ook wel bij ze bestellen. Maar ik heb nu bij Highflow een vraag lopen. Daar kan je je hele watercoolingset zelf samenstellen. En ze geven je daar ook advies erover, wat naar mij tot nu toe allemaal enorm professioneel overkomt :)
Pagina: 1