Toon posts:

[MMORPG] Runes of Magic

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://img35.imageshack.us/img35/6392/runesofmagicforum.jpg

Introductie
Runes of Magic is een 3D MMO met flink wat overeenkomsten met WoW. Dat is niet vreemd want ongeveer iedere beetje MMORPG lijkt op Warcraft. Nou is dat erg vaak ook meteen een grote teleurstelling maar dit keer niet. Runes is simpelweg een erg goed spel. Ja het pikt een boel features van andere games maar het leuke is dat het juist de beste pikt en met elkaar combineert. Van besturing tot graphics, alles klopt en speelt heerlijk. Niet raar dat er al meer dan 1.5 miljoen spelers zijn. Ruim 1600 quests en de reeds aangekondigde uitbreiding de Elven Prophecy in september 2009 bieden meer dan genoeg speeluurjes in deze uitstekende Free2Play MMO.

Features
• Uitgebreid dual class system (6 primaire en secundaire klassen)
• Veelzijdige spel- en aanvalcombinaties
• Meer dan 1.600 Quests
• Geen zone grenzen dankzij naadloze architectuur
• Individueel aan te passen vaardigheden en spreuken
• Wapensets met speciale bonussen
• Dynamisch object systeem met honderden runes voor verbetering
• Optioneel PvP systeem met arena battles
• Ranking systeem met speler-ranking lijsten
• Veelvoud van unieke mounts
• Aanpasbare gebruikersinterface
• In-game veilinghuizen for het verhandelen van items
• Teleport-runes om snel te reizen
• Regelmatige updates met nieuwe content
• Guild kastelen in speciale zones
• Cross-server gevechten en drie-server-strijd en guild oorlogen

Media
Screenshots
Video's
Wallpapers
Concept Art

Links
Community Website
Community Forum
Registratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NitroX infinity
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:39
Ik neem aan dat de ts het zelf al heeft gespeeld?

Is het weer zo'n standaard hack 'n slash mmorpg als Silkroad en WoW of zit hier meer diepgang in?

[ Voor 3% gewijzigd door NitroX infinity op 12-08-2009 11:52 ]

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenomorphh
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12-03 09:18

Xenomorphh

Soep met Ballen

Ik heb er nog nooit van gehoord maar de screenshots zien er wel grappig uit so lets give it a shot :)

edit: hmm die download is wel crap van ze..

[ Voor 18% gewijzigd door Xenomorphh op 12-08-2009 12:23 ]

There are 10 kinds of people in the World...Those who understand binary, and those who dont!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Die download vond ik ook vervelend, uiteindelijk werkt het toch goed. Er zit enorm veel diepgang in, zoals je kan lezen zitten er al meer dan 1600 quests in, met de uitbreiding in September komen er nog veel meer bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhizzCat
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 03-10 00:20

WhizzCat

www.lichtsignaal.nl

Ziet er wel geinig uit zeg maar. Ik zal hem ook eens downloaden en vanavond es kijken of ik het iets vind.

Ik moet zeggen dat ik met de graphics van Perfect World wel een beetje verwent ben, maar goed :)

Gezocht: netwerkbeheerder
Als je het niet aan een 6-jarige kan uitleggen, snap je er zelf ook niks van! - A. Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NitroX infinity
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:39
Verwijderd schreef op woensdag 12 augustus 2009 @ 12:26:
Die download vond ik ook vervelend, uiteindelijk werkt het toch goed. Er zit enorm veel diepgang in, zoals je kan lezen zitten er al meer dan 1600 quests in, met de uitbreiding in September komen er nog veel meer bij.
Dat er 1600 quests in zitten wil niet zeggen dat het spel diepgang heeft, die quests kunnen net zo goed voor het overgrote deel hack 'n slash quests zijn.

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 28-10 11:05

ZenTex

Doet maar wat.

...want ongeveer iedere beetje MMORPG lijkt op Warcraft....
*Zucht* Gaan we weer.

Maak er dan iets van zoals:
want bijna alle MMORPG's lijken op elkaar

[ Voor 18% gewijzigd door ZenTex op 12-08-2009 12:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
True, true, maar tot nu toe sleept het verhaal me lekker mee dus dat zit wel goed. Misschien moet je eens wat lezen op de Community Website, onder Game Info.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snakeye
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 28-10 13:35
Volgens mij loopt hier al een tijdje een topic over:

[PC][MMORPG] Runes of Magic

Atari 2600 @ 1,1 Hz, 1 Bits speaker, 16 Kb mem, 8 kleuren..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rethxoth
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 29-03-2023
Ik wil nu ook gaan spelen, heb de game volledig geinstalleerd alleen ben ik benieuwd waar Tweakers zich bevind? ;) Gewoon op de Nederlandse server?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 31-07 14:14
Isiltir, de NL server (nog niet Nederlands-talig trouwens, ze gaan eind van het jaar kijken of daar behoefte aan is), is vrij nieuw, dus daar zitten vooral nieuwere spelers. Veel van de mensen die het al langer spelen zitten op andere servers, ofwel Smacht (PvP), of Siochain (PvE), of Macantacht (PvE). Ik zit op die laatste.

Er zijn redelijk wat kill quests, maar ook gather quests, en quests waar je moet zoeken naar dingen/mensen of dingen moet wegbrengen. De standaard dingen dus.

Eerste tijd ben je ook vooral veel met hack-n-slash bezig, maar bij een aantal latere instances moet je zowaar nog enige tactiek gaan gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rethxoth
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 29-03-2023
Skyclad schreef op vrijdag 14 augustus 2009 @ 14:17:
Isiltir, de NL server (nog niet Nederlands-talig trouwens, ze gaan eind van het jaar kijken of daar behoefte aan is), is vrij nieuw, dus daar zitten vooral nieuwere spelers. Veel van de mensen die het al langer spelen zitten op andere servers, ofwel Smacht (PvP), of Siochain (PvE), of Macantacht (PvE). Ik zit op die laatste.

Er zijn redelijk wat kill quests, maar ook gather quests, en quests waar je moet zoeken naar dingen/mensen of dingen moet wegbrengen. De standaard dingen dus.

Eerste tijd ben je ook vooral veel met hack-n-slash bezig, maar bij een aantal latere instances moet je zowaar nog enige tactiek gaan gebruiken.
Kga dan maar beginnen op Macantacht ;)

Wil een Warrior/Mage worden, houdt namelijk van die dikke armor en dan ook beetje casting erbij is altijd nice _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -AzErTy-
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 12-08 15:23
Zit zelf op Isiltir, server is nog minder dan 1 maand oud dus iedereen is nog low-lvl, dan heb je meer het gevoel dat je meehelpt aan het opbouwen van iets vind ik.

Guild waar ik in zit heeft trouwens sinds vandaag een eigen guild castle als 1ste op onze server *O*

Trouwens 15 september komt er een enorme content update:
1 nieuw ras, 2 nieuwe classes en nieuwe instances etc.

God does not play dice

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 25-08 22:19
Zit er wat volk op de NL-server? Had de indruk dat de meeste NL-talige mensen hun chars wilde behouden en niet van server wilden veranderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 14-01-2024

kaluro2

Kaluro.650

(jarig!)
Ik haat de TS nu al.

Het eerste wat hij zegt is dat deze game op WoW lijkt en dat dat niet vreemd is omdat alle mmorpgs zowat op WoW lijken...

WoW is NIET de eerste in zijn soort en is geen innovatieve game, 90%.. of misschien zelfs 100% van de features zijn afgekeken van andere vroegere MMORPGS.
.
Dus TS, kun je A.U.B. die zin uit je TS halen?
Niet alles vergelijken met wow... doe je research ofzo.

Je praat alsof WoW de vader der MMORPGS is, een goddelijk spel; terwijl het gewoon een mainstream MMORPG is, waar er duizenden van zijn.. komop.

Dit gaat over Runes of Magic, niet over WoW.
Dus haal de game a.u.b. niet naar beneden door WoW te noemen.

Pro streaming - www.twitch.tv/kaluroo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 25-08 22:19
Tsja, als de makers openlijk zeggen/toegeven dat ze zich op WoW hebben gebaseerd is er weinig mis mee om dat te vermelden, toch?

Btw: er is nog leuke f2p meuk op komst:
http://allods.gpotato.com/

[ Voor 21% gewijzigd door Hurtebise op 16-08-2009 20:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
rethxoth schreef op vrijdag 14 augustus 2009 @ 18:08:
[...]

Kga dan maar beginnen op Macantacht ;)

Wil een Warrior/Mage worden, houdt namelijk van die dikke armor en dan ook beetje casting erbij is altijd nice _/-\o_
Whisper maar ingame als je hulp nodig hebt, ben meestal 's avonds wel online.
Main char is Ysidro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asitis
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 26-09 13:10

Asitis

Dus.

Ik kan het zo niet zien op de website, en voordat ik de moeite neem om te registreren etc wil ik het toch wel graag weten; draait het ook op mac? :P

• Skyclad
Asitis schreef op woensdag 19 augustus 2009 @ 13:37:
Ik kan het zo niet zien op de website, en voordat ik de moeite neem om te registreren etc wil ik het toch wel graag weten; draait het ook op mac? :P
Voor zover ik weet niet native, maar wel onder Wine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
Als het goed is opent morgenmiddag het eerste stuk van 'Chapter II'. Dan komen de Elves in het spel als ras, en gaan er nogal wat wijzigingen plaatsvinden. Het zal mij verbazen als zo'n update zonder problemen verloopt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
Elves komen pas 15 September, maar het nieuwe area Weeping Coast opent wel vandaag, en de level max gaat naar 52 (en in September naar 55).

Ze zijn momenteel bezig alle servers te herstarten.
Pagina: 1