Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDrako
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 10-09 09:53

MrDrako

nep ict'er

Topicstarter
Ik heb een paar weken geleden een zumo 660 voor op de motor aangeschaft.
De mapsource kaarten zijn van 2009, en de versie op de zumo is 2010...

Ik krijg bovendien de kaart niet unlocked. Dit waarschijnlijk door het verschil in versies.
Support direct aan garmin word niet op gereageerd.
Garmin.nl is van een of andere webshop die alleen support geeft aan mensen die bij hun het product gekocht hebben.
Dat dat sowieso al belachelijk is is helaas niks aan te doen.

Maar wat moet ik nou? is er een nederlands nr te bellen? of kan ik naar belgie bellen en hopen dat zij nederlands spreken, mijn frans is niet zo best :P of moet ik naar de UK gaan bellen?

(United Kingdom
For all of United Kingdom users and customers in unlisted countries in Europe, Africa and Middle East

Monday – Friday: 8:30 AM – 17:30 PM Western European Time (GMT/UTC)
Phone: 00 44 808 238 0000)

Iemand ervaring/tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xpdata
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 30-01 11:54
Contact opnemen met leverancier?

Garmin.nl (onderdeel van Sailtron) is volgens mij nederlandse importeur van Garmin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDrako

MrDrako

nep ict'er

Topicstarter
xpdata schreef op woensdag 12 augustus 2009 @ 11:11:
Contact opnemen met leverancier?

Garmin.nl (onderdeel van Sailtron) is volgens mij nederlandse importeur van Garmin
Zal dan idd ook redcoon eens mailen, maar garmin.nl support melde mij dat ik het apparaat niet bij hun gekocht had, en dus bij de internationale support aan moest kloppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xpdata
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 30-01 11:54
Forum van andere leverancier (Waypoint)

www.gps.nl

link voor je?
http://forum.gps.nl/viewtopic.php?t=25820

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDrako

MrDrako

nep ict'er

Topicstarter
De tip van xpdata heeft het gedaan, had heel niet gedacht dat redcoon me zou kunnen helpen,
maar ze sturen me een kopie van een 2010 cd, kennelijk heeft garmin dit bij heel veel mensen verkeerd gedaan...

Verwijderd

Ik heb bij redcoon ook een zumo 660 besteld afgelopen week en ik verwacht hem eerdaags afgeleverd te krijgen.
Waar kan ik zien welke mapsource kaarten erbij zitten zodat ik kan checken of ik er ook niet de verkeerde erbij krijg geleverd.
Pagina: 1