Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Outlook 2007] Outlook en IMAP-folders *

Pagina: 1
Acties:

• lowfi
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 19:02
Met redelijke tegenzin gebruik ik hier op mijn werk meerdere IMAP accounts in outlook 2007.

1001 functies in dit programma maar ik kan niet vinden (ook niet met google) hoe ik draft emails gewoon in een IMAP folder kan bewaren. Ik wil geen Junk-E-mail maar gewoon junk. Kortom er lijkt geen mogelijkheid om imap folders naar andere folders te mappen? Of zie ik hier iets over het hoofd?

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

lowfi schreef op woensdag 12 augustus 2009 @ 09:58:
Met redelijke tegenzin gebruik ik hier op mijn werk meerdere IMAP accounts in outlook 2007.

1001 functies in dit programma maar ik kan niet vinden (ook niet met google) hoe ik draft emails gewoon in een IMAP folder kan bewaren. Ik wil geen Junk-E-mail maar gewoon junk. Kortom er lijkt geen mogelijkheid om imap folders naar andere folders te mappen? Of zie ik hier iets over het hoofd?
Helaas kan je geen van die 2 doen met Outlook 2007.

Ik had dat ook nodig voor GMail (andere locatie van m'n Drafts, en geen Junk email). Maar dat ging gewoonweg NIET.

Daarom dat ik nu Thunderbird gebruik.

Niet dat je hier iets aan hebt, maar nu weet je tenminste dat dat niet gaat.

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Titel even aangevuld, alleen '[Outlook 2007]' is wat kort door de bocht :P

Inderdaad heeft OL helaas nooit een (vergeleken met bijvoorbeeld Thunderbird) fantastische IMAP-ondersteuning gehad. Veel andere dnigen doet OL net zo goed of beter, dus ik gebruik vooral OL, maar toch.

Voor gebruik in samenwerking met Google mail hoef je trouwens geen IMAP meer gebruiken, maar kan je ook Google Sync gebruiken (en dus MAPI).

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• lowfi
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 19:02
Ja ik had al een topic report gedaan. Was ff te snel met enteren denk ik :P

Thunderbird heb ik ook even geprobeerd maar dat had weer wat andere naarigheden. Onhandig want nu heb je dus in andere mail programmas dubbele/ongebruikte folders etc.