Mij plextor 12x10x32a was in 5 dagen al kapot 
Dat is toch niet te geloven
Hebben jullie ook wel is zo iets gehad ????
Dat is toch niet te geloven
Hebben jullie ook wel is zo iets gehad ????
assumption is the mother of all fuck ups
Je moet wer ook altijd een klap op geven voordat je het aanzet. Staat in de gerbuiksaanwijzing.Op vrijdag 02 maart 2001 11:09 schreef -Webmaster- het volgende:
Alles van Philips!! need I say more??
Voor de rest kan ik het wel zeggen van merken als Trust en soortgelijke.
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Aspirant Got Pappa Lid | De toekomst is niet meer wat het geweest is...
Verwijderd
Our life and death are the same thing. When we realize this fact, we have no fear of death anymore, nor actual difficulty in our life
Goldstar toevallig? Heb ook zo'n kreng gehadOp vrijdag 02 maart 2001 12:35 schreef Klokie het volgende:
4x speed cd-rom speler.
Binnen een kwatier wilde hij m'n cd's niet meer lezen.
Terug gegaan naar de winkel.
Kreeg een 8x terug.
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)
Verwijderd
Verwijderd
LOL, Ik heb er al eentje 4 jaar (ofzo) in me PCOp zaterdag 03 maart 2001 14:23 schreef yoki het volgende:
Hmm, opvallend veel cd-rom drives, maar dat is logisch vanwege mechanische onderdelen.
Mijn kortstlevende onderdeel was een voodoo 2 kaart. De default core en memory was al teveel voor het arme beestje. Na 2 minuten was het gebeurt met de pret.
| Xbox 360 | Canon 350D | LG O2X| Gamertag : TheRitz | Oldskool NL: Not old, just Older! | Bestuurslid
Verwijderd
I heard if you play the XP CD backwards, you get a satanic message. Thats nothing compared to what happens if you play it forward, then it installs Windows XP born2oc.be - Facts Of Life
Verwijderd
Diplomacy is the ability to tell a person to go to hell in such a nice way that he looks forward to the trip.
Verwijderd
-I am Jack's wasted life.
Verwijderd
Whatever.
https://wren.co/join/Devian
Verwijderd
KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! of kijk hier op YouTube.
Netjes! Cooler vergeten te monteren?Op maandag 05 maart 2001 10:57 schreef venoxxx het volgende:
Mijn Thunderbird 1200:
5 seconden![]()
Whatever.
Currently playing: MTG Arena (PC)
Verwijderd
Verwijderd
Op vrijdag 02 maart 2001 11:24 schreef bolke het volgende:
[..]
Je moet wer ook altijd een klap op geven voordat je het aanzet. Staat in de gerbuiksaanwijzing.
Verwijderd
If you'd ask me what's more important you or my life; I'd answer my life and you'd walk away without knowing that you are my life!
I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve
Dit topic is gesloten.
![]()