Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Disk Catalog Software?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ben aan het rondneuzen voor een goed disk-catalog proggy.
Ik gebruik al jaren Advanced Disk Catalog (ADC), maar dat wordt niet meer ontwikkeld. Mis ook functies als een goede export en eventueel tagging.
Heb 'Broken X' bekeken is eigenlijk hetzelfde programma, met een andere interface. Iemand suggesties over wat ik het beste kan gaan gebruiken. HD en CD/DVD moeten er zeker in kunnen. Snelle zoekfunctie is noodzakelijk. Goede exportfunctie, liefst met veel opties.

• tHe_BiNk
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

tHe_BiNk

He's evil! Very EVIL!

Ik ben ook naar hetzelfde opzoek. Al vele keren gezocht nooit gevonden. Nu ook al weer uren aan het zoeken naar het juiste programma Bijvoorkeur zowel Windows als Linux, zoeken in .rar .zip etc., eventueel exporteren naar open bestanden als XML etc., open source/freeware bij voorkeur.

Wie weet het?

/edit

Dit (https://launchpad.net/qdiskcatalog) ziet er leuk uit, maar nog niet beschikbaar.

[ Voor 19% gewijzigd door tHe_BiNk op 12-09-2009 18:11 ]

APPLYitYourself.co.uk - APPLYitYourself.com - PLAKhetzelf.nl - Raamfolie, muurstickers en stickers - WindowDeco.nl Raamfolie op maat.