Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• zzzimon
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Ik heb de HTC Hero nu een paar dagen, en ben er erg blij mee, op de lag af en toe na. Maar ik kom van Windows Mobile dus de lag valt erg mee.

Maar sinds vanmiddag geeft hij mij opeens de keuze tussen 2 verschillende startpagina's als ik op het huisje klik, namelijk de Sense interface, en de gewone android interface.

Hier een screenshot:

Afbeeldingslocatie: http://xs942.xs.to/xs942/09332/startpaginaoftouchflo746.jpg

Als ik de Startpagina kies krijg ik dus de gewone startpagina zien, en ook het applicatie scherm ziet er uit als op een G1 of Magic. maar andere dingen als de bel app en het ontgrendeling scherm hebben weer de sense interface.

Ik heb hier nog weinig over gelezen, heeft iedereen dit? Ik merk zo 123 weinig snelheid verschil, daarvoor zou ik het langer moeten testen.

het is vreemd dat het opeens na een paar dagen gebruik tevoorschijn komt, deze optie had ik niet toen ik hem net gebruikte. Ik heb verder geen app geinstalleerd die hier voor zorgt, hoewel die wel schijnt te bestaan.

Edit: dom gedaan, deze hoort in het HTC Hero topic, kan een mod deze post verplaatsen?

[ Voor 4% gewijzigd door zzzimon op 12-08-2009 00:02 . Reden: Verkeerd geplaatst ]

Verwijderd

Voordat dit in het goede topic staan toch even een reactie.

Ik weet niet hoe je het voor elkaar hebt gekregen maar ik heb het als volgt gedaan.

Ik ben naar het Instellingen menu gegaan en heb de optie Toepassingen -> Toepassingen beheren gekozen. In de lijst die dan volgt zoek ik TouchFlo op en daarin druk ik op standaardwaarden wissen.

Als ik dan vervolgens op de home knop druk krijg ik hetzelfde scherm waarin ik kan kiezen tussen de TouchFlo en de standaard Android startpagina.

• martijnve
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 13:36
Ik heb/had dit ook regelmatig. Die keuze kun je idd forceren zoals drawslob aangeeft maar bij mij kwam hij ook automagisch. En als ik dan als standaard gebruiken aanvinkte ging her weer even goed maar na een tijdje moest ik weer kiezen. De laatste tijd heb ik het echter niet meer gehad.

Mini-ITX GamePC: Core i5 3470 | 16GB DDR3 | GTX 970 4GB | Samsung 830 128GB | Dell u2711 (27", IPS,1440p), 2343BW

• Leekah
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 09-10 16:38
Bij andere applicaties krijg je de vraag weer opnieuw na een update, kan het zijn dat er regelmatig updates zijn voor de Sense interface?

• Deem
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20-11 18:43

Deem

Ontcijfer mij!

Ik heb dit menutje ook en vind het juist storend. Ik wil gewoon de sense interface standaard maar iedere keer komt dit menutje weer terug als ik op de home knop druk. Erg vervelende bug.

"May our framerates be high and our temperatures low."

• theHoff
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Je kan ook proberen minder lang op de home knop te klikken. Het schijnt te gebeuren wanneer je lang de home knop inhoudt waarna je je 6 meest recente apps ziet. Als je daarna op home duwt dan krijg je dit keuze venster te zien.
Of het nou een bug of een undocumented feature is, geen idee.

• LocalJoost
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 04-11 20:53

LocalJoost

plaatje hieronder

Deem schreef op woensdag 19 augustus 2009 @ 08:30:
Ik heb dit menutje ook en vind het juist storend. Ik wil gewoon de sense interface standaard maar iedere keer komt dit menutje weer terug als ik op de home knop druk. Erg vervelende bug.
En als je het vinkje aanzet bij "Standaard gebruiken voor deze actie" ?

☻/ Trotse papa van Thijs en Bas :)
/▌Beesjes haal je uit het asiel, heb ik uit betrouwbare bron :)
/ \ BOB :)

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Ik pas je titel even aan. Ik verplaats je topic niet omdat niet alles in het grote topic gedumpt hoeft te worden :)

• zzzimon
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Astrid was de schuldige, na een update van deze to-do app was het probleem verholpen, sindsdien onthoud m'n Hero mijn voorkeur voor het startscherm.

• u_nix_we_all
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
zzzimon schreef op vrijdag 21 augustus 2009 @ 20:13:
Astrid was de schuldige, na een update van deze to-do app was het probleem verholpen, sindsdien onthoud m'n Hero mijn voorkeur voor het startscherm.
Ik heb het keuzeschermpje ook wel eens gehad, en af en toe duikt het weer op (en dan is de voorkeur blijkbaar weer vergeten). Ik heb nooit Astrid geïnstalleerd gehad, dus dat kan het bij mij niet (geweest) zijn.

You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.

• Deem
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20-11 18:43

Deem

Ontcijfer mij!

zzzimon schreef op vrijdag 21 augustus 2009 @ 20:13:
Ik moet zeggen dat je best wel eens gelijk kan hebben want ik heb het na de update van astrid iig niet meer gezien!

"May our framerates be high and our temperatures low."

Pagina: 1