Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[forum/feat] Delete message

Pagina: 1
Acties:
  • 187 views

• Remko.me
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 07-11 09:22
Simpel..
misschien al eerder aangevraagd en is er een reden bij jullie maar;

geef de gebruiker de mogelijkheid zijn eigen bericht te verwijderen, alleen als dit de laatste post van de gebruiker betreft. (i.v.m. behouden van conversatie/gesprek geschiedenis)
Ik merk dat het steeds vaker voor komt dat iemand een fout maakt en hierdoor een nieuwe bericht plaatst, het verwijderden van zijn/haar eigen bericht zorgt ervoor dat ik/iemand anders geen mod hoe(f/v)(-en) te vragen om het het bericht te verwijderden, maar dit voortaan zelf kan doen.

Een 2e feature request is om een 'aanvraag' knop toe te voegen met als doel: Sluit mijn topic, vervolgens kan de mod dan zien dat er een topic gesloten kan worden. (bijvoorbeeld bij een vraag die reeds beantwoord is) Hierdoor ruimt het forum stukken op en geeft dit ook duidelijkheid.

[ Voor 4% gewijzigd door Remko.me op 11-08-2009 22:42 ]

Bekijk mijn site: Remko.me

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-01 14:16

pasta

Ondertitel

Vragen die reeds beantwoord zijn kunnen gewoon open blijven. Zie ook Het algemeen beleid #topiceinde

edit:
F_J_K :*

[ Voor 7% gewijzigd door pasta op 11-08-2009 22:43 ]

Signature

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Hier hebben we toch al de edit- en de topicreportknoppen voor? :)

In plaats van een verwijder-knop, kan je natuurlijk ook een halve seconde nadenken voor je op verzenden drukt :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• Remko.me
F_J_K schreef op dinsdag 11 augustus 2009 @ 22:42:
Hier hebben we toch al de edit- en de topicreportknoppen voor? :)

In plaats van een verwijder-knop, kan je natuurlijk ook een halve seconde nadenken voor je op verzenden drukt :)
Mja mja mja... workarounds.. oke.. to be honest.. klopt wel ook mogelijkheden. Gewoon een ideetje. Ik loop hier nog niet zo lang rond en miste deze features.

Daarbij heb je uiteraard gelijk dat topicreportknop hiervoor gebruikt kan worden.

Soms gebeurt het dat je een foutje maakt, meestal gebeuren fouten zonder dat je hiervan bewust bent. :P Nadenken kan wel, maar als je er niet van bewust bent weet je niet waarover je moet nadenken. :+

[ Voor 23% gewijzigd door Remko.me op 11-08-2009 22:49 ]

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Ik vind een delete-knop voor users dus een work-around voor het niet eerst denken en dan doen. Maar goed, dat ben ik :+
edit:
Grrr, stiekem je bericht aanpassen he :P

Zoals pasta al zegt: topics gaan hier alleen op slot als het niet aan de minimale eisen voldoet. En mensen die dergelijke topics zullen openen, zullen geen sluit-me-knop gebruiken. Datzelfde geldt min of meer voor het verwijderen van een bericht: ook dat zal volgens mij helemaal niet gebruikt worden, en juist wel zorgen voor misbruik (scheldpartijen etc) en/of onduidelijke situaties omdat mensen die te verwijderen reactie al wel hebben gezien en er misschien al een reply op aan het schrijven zijn.

Dan liever (zoals ook nu het geval) in die ene keer dat het echt nodig is aan de crew over laten door een topicreport te zetten :)

[ Voor 3% gewijzigd door F_J_K op 11-08-2009 22:57 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• Remko.me
Ja oke.. you win. Is ook zo.. doen we het gewoon zo..
Ik paste me bericht niet aan ? :P ha ha :+

Bedankt ieder geval voor de moeite.

[ Voor 17% gewijzigd door Remko.me op 11-08-2009 23:01 ]

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

with F_J_K :P Won't fix dus :)

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Pagina: 1