WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs
Ja, zoiets kan je zoeken als 'Suggest input', bijvoorbeeld: http://www.enjoyxstudy.com/javascript/suggest/index.en.html
Is een input veld met wat javascript eromheen inderdaad!
Is een input veld met wat javascript eromheen inderdaad!
Koop of verkoop je webshop: ecquisition.com
Thx dat is inderdaad wat ik zoek!
WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs
Je kan ook zoeken naar 'combobox', een control die in verschillende frameworks wel voorkomt.
Apparticle SharePoint | Apps | Articles
Bij een "suggest input" of hoe je het ook wilt noemen, kun je over het algemeen niet iets uit de suggest-lijst selecteren zonder iets te typen. Dat is natuurlijk ook en aard van een suggest-lijst. Wellicht is een dergelijke control in allerlei soorten en maten voor de meeste gangbare javascript-frameworks (en wrs ook wel standalone) vindbaar, en zullen er ook wel varianten zijn waarbij de je suggest-lijst tevoorschijn kunt toveren zoals bij een <select>.
Houdt alleen wel rekening met de usability. In veel van die controls werken de default behaviors niet meer, zoals alt+down of F4 (probeer maar in start->run). Let ook op dat als de gebruiker met het toetsenbord een waarde uit de suggest-lijst selecteert en op enter drukt dat niet dán al het formulier verstuurd wordt, maar alleen de lijst verbergt en de gekozen waarde in de input zet. Zo werkt een gewone <select> tenslotte ook
Houdt alleen wel rekening met de usability. In veel van die controls werken de default behaviors niet meer, zoals alt+down of F4 (probeer maar in start->run). Let ook op dat als de gebruiker met het toetsenbord een waarde uit de suggest-lijst selecteert en op enter drukt dat niet dán al het formulier verstuurd wordt, maar alleen de lijst verbergt en de gekozen waarde in de input zet. Zo werkt een gewone <select> tenslotte ook
日本!🎌