Kaart kopen in iPhoto zonder creditcard.

Pagina: 1
Acties:

• FerdiV
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 31-12-2025
Ik heb zojuist een mooie kaart gemaakt in iPhoto en die wil ik laten maken door Apple. Nu wilde ik gaan betalen maar kon het alleen met een creditcard. Die hebben wij niet. Is het mogelijk zonder creditcard op een andere manier?

• Remko.me
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 08-12-2025
Kaart in iPhone?

Bekijk mijn site: Remko.me

• Enzo Dizono
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 17-05-2022
haha, dyslect ;)

(disclaimer: geen persoonlijke aanval of aanval op mensen met dyslectie hoor, just a joke)

www.jessekraal.nl

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
FerdiV schreef op dinsdag 11 augustus 2009 @ 20:07:
Ik heb zojuist een mooie kaart gemaakt in iPhoto en die wil ik laten maken door Apple. Nu wilde ik gaan betalen maar kon het alleen met een creditcard. Die hebben wij niet. Is het mogelijk zonder creditcard op een andere manier?
Je kan een wirecard aanvragen.
(Een debitcard, je maakt geld over naar die kaart en kan hem dan als CC gebruiken)

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

• Remko.me
Enzo Dizono schreef op dinsdag 11 augustus 2009 @ 21:05:
haha, dyslect ;)

(disclaimer: geen persoonlijke aanval of aanval op mensen met dyslectie hoor, just a joke)
Wat is nu precies de vraag dan? |:(

• Fatamorgana
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21-07-2025

Fatamorgana

Fietsen is gezond.

Chrones schreef op dinsdag 11 augustus 2009 @ 21:06:
Wat is nu precies de vraag dan? |:(
Lees de vraag nog eens en lees dan iPhoto ipv iPhone. Dan wordt alles duidelijk :)

• Remko.me
Fatamorgana schreef op dinsdag 11 augustus 2009 @ 21:14:
[...]

Lees de vraag nog eens en lees dan iPhoto ipv iPhone. Dan wordt alles duidelijk :)
ah oke, lol... Sorry ;) 8)7 en nog komt hij onduidelijk over :P

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Chrones schreef op dinsdag 11 augustus 2009 @ 21:17:
[...]

ah oke, lol... Sorry ;) 8)7 en nog komt hij onduidelijk over :P
In iPhoto heeft-ie een (ansicht)kaart gemaakt. Deze kan je blijkbaar bij Apple laten drukken. Helaas heb je daarvoor een CC nodig, welke de TS niet heeft.

Duidelijker? ;)

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

• Remko.me
anandus schreef op dinsdag 11 augustus 2009 @ 21:19:
[...]
In iPhoto heeft-ie een (ansicht)kaart gemaakt. Deze kan je blijkbaar bij Apple laten drukken. Helaas heb je daarvoor een CC nodig, welke de TS niet heeft.

Duidelijker? ;)
aahhh oke.. volgens mij kun je ook met paypal betalen bij Apple. Dat heeft mijn vriendin wel.. die betaald alles via haar iphone met haar apple id, en daaraan zit paypal waarmee zij items kan kopen, zo ook in itunes.

• ZpAz
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 22:08
Chrones schreef op dinsdag 11 augustus 2009 @ 21:21:
[...]

aahhh oke.. volgens mij kun je ook met paypal betalen bij Apple. Dat heeft mijn vriendin wel.. die betaald alles via haar iphone met haar apple id, en daaraan zit paypal waarmee zij items kan kopen, zo ook in itunes.
Bedoel je niet clickandbuy? Dat wordt ook automatisch van je rekening afgeschreven, heb nog geen paypal gezien in de itunes store.

Claude: "Domain patterns emerge from iteration, not generation." - Tweakers Time Machine Extension | Chrome : FF

• Remko.me
ZpAz schreef op zondag 16 augustus 2009 @ 20:30:
[...]

Bedoel je niet clickandbuy? Dat wordt ook automatisch van je rekening afgeschreven, heb nog geen paypal gezien in de itunes store.
O dan zou dat het zijn. Ze zei mij dat het van haar rekening afgeschreven wordt, zoals bij paypal. :?

• FerdiV
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 31-12-2025
Sorry voor mijn fout in de inleiding. Ik heb per ongeluk iPhone neergezet i.p.v. iPhoto. En voor zover ik weet ben ik niet dyslectisch. Met click & buy betalen kan ook niet. Vind het zo jammer dat er zoveel dingen met CC gaan, aangezien volgens mij heel veel mensen geen CC hebben.

Maar daarnaast was het gewoon een frustrerend moment. Ik maakte voor de eerste keer een kaart in iPhoto. Het was lastig een stijl te kiezen omdat je door de templates vast zit aan een aantal zaken zoals maximaal 2 foto's op de voorkant. Toen ik eenmaal klaar was bleek ik geen kaart te kunenn kopen omdat ik geen CC had. Tja erg jammer dus.

Ik zal mijn bericht niet nalezen want misschien heb ik wel weer een typfout gemaakt. Hebben jullie weer wat te doen ;)

• breinonline
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:25

breinonline

Are you afraid to be known?

Tja, je hebt toch voor veel dingen op internet een credit card nodig (helaas). Heb je niet een familielid met een kaart zodat die kan voorschieten en je hem/haar terug betaald?

WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini

• Dick
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
FerdiV schreef op dinsdag 18 augustus 2009 @ 21:14:
Sorry voor mijn fout in de inleiding. Ik heb per ongeluk iPhone neergezet i.p.v. iPhoto. En voor zover ik weet ben ik niet dyslectisch. Met click & buy betalen kan ook niet. Vind het zo jammer dat er zoveel dingen met CC gaan, aangezien volgens mij heel veel mensen geen CC hebben.

Maar daarnaast was het gewoon een frustrerend moment. Ik maakte voor de eerste keer een kaart in iPhoto. Het was lastig een stijl te kiezen omdat je door de templates vast zit aan een aantal zaken zoals maximaal 2 foto's op de voorkant. Toen ik eenmaal klaar was bleek ik geen kaart te kunenn kopen omdat ik geen CC had. Tja erg jammer dus.

Ik zal mijn bericht niet nalezen want misschien heb ik wel weer een typfout gemaakt. Hebben jullie weer wat te doen ;)
Het wirecard gebeuren wat Anandus aankaart werkt echt prima. Ik heb zelf ook geen 'normale' credit card en hierom wel eens gebruik gemaakt van wirecard, het duurt even voor je geld dr bij staat maar het werkt verder net als een echte creditcard.
Pagina: 1