Toon posts:

Dell vs HP vs XXODD

Pagina: 1
Acties:
  • 188 views

Verwijderd

Topicstarter
Hey,

Ik ben opzoek naar een laptop om mee naar school te nemen. Ik had deze 3 laptops in gedachten:

Dell Studio 15
Intel® Core™2 Duo-processor P8600 (2,40 GHz, 3 MB, 1.066 MHz)
4.096 MB 800 MHz Dual Channel DDR2 SDRAM [2 x 2.048]
512 MB ATI Mobility RADEON HD 4570

HP Pavillion DV6-1250sb
Intel Core 2 Duo P7350
4096 MB DDR2 800 mhz
1024MB ATI RADEON HD4630

XXODD 760wun
Intel Core 2 Duo P8800 (2,66GHz, 1066Mhz, 3Mb) PO
4GB DDR2 800MHz geheugen (2x 2GB)
512MB NVIDIA G105M

Wat raden jullie me aan? Ik moet hem wel iedere dag mee naar school nemen.

MVG

• tjverhagen
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
HP heeft hele degelijke laptops, maar de proc is wel het minste.. Als ik het zo zie dan is de XXODD de beste keus, maar het is wel iets wat jij moet beslissen.

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Nu online
Welkom op GoT!

Helaas zijn dergelijke topics in losse vorm niet toegestaan, lees hiervoor CSL Beleid en Wat is er, in 2009, anders in CSL? eens door.

Echter is er wel ruimte voor advies omtrent de aankoop van systemen en laptops. Hiervoor hebben we echter centrale topics aangemaakt om zo te voorkomen dat het Complete Systemen & Laptops (CSL) forumdeel dicht groeit met "boodschappenlijstjes". Ik adviseer je om vooral *LET OP* - Wat moet ik kopen? eens door te nemen.

Je kan advies vragen in een van de topics genoemd in *LET OP* - Wat moet ik kopen?. Probeer echter eerst wel wat laptops uit te zoeken met behulp van reviews en benchmarks. Een goede start daarvoor is het doorlopen van CSL Notebook Buy Guide. Ook de NBBG ([NBBG] Notebook Best Buy Guide topicoverzicht) geeft een idee in welke richting je moet kijken qua notebooks.

Ik wens je veel succes met het zoeken van een goede laptop. Dit topic sluit ik echter, maar zoals hierboven aangegeven ben je vrij om advies te vragen in de daarvoor bestemde topics.

Dit topic is gesloten.