[iPhone 2G] Headset ingang verzonken?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dimby
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 01-07-2024
Hey,

Aangezien alle algemene Iphone 2g topics dicht zijn probeer ik het toch hier eens.
Ik heb een Iphone 2g via Ebay gekocht maar ik heb een probleem, ik kreeg er geen oortjes bij. Als ik mijn eigen oortjes aansluit "pakt" de Iphone deze niet. Ik heb al verschillende oortjes geprobeert maar geen van alle werken. Hij blijft gewoon de muziek uit zijn speakers sputteren, die al niet al te goed zijn.

De verkoper zei achteraf in een bericht dat de oude Iphone alleen zijn eigen 2G oortjes ondersteund. Ik heb dit nog niet op internet kunnen vinden. Is hier iets van waar? Zo ja, kun je dan ergens een omvormer kopen zodat hij mijn oortjes wel gewoon pakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VeeGee
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 13:11
Ja dit is waar. Op de iPhone 2G kun je in principe alleen originele Apple oordopjes gebruiken. Dit is later veranderd in de 3G/3Gs.
Er zijn wel verloopstukjes beschikbaar, v.z.i.w. waren deze zelfs via de apple site gewoon te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Póg mo Thóin
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
Zover ik mij kan herinneren kon de iPhone 2G alle oordopjes aan zolang je een adapter gebruikte. Dus een klein verleng kabeltje die wel in de iPhone past. Deze zijn te vinden op Ebay en electronicawinkels.

[ Voor 0% gewijzigd door Póg mo Thóin op 11-08-2009 15:44 . Reden: damn too slow ]

Riamh mé ag dul a thabhairt duit suas, ní bheidh mé in iúl duit síos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TZC-T1-FX
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 08-10 22:06
Gewoon 10 euro oortjes van Philips, die past er perfect in =).

Verwijderd

heb zelf 2G en heb het probleem dus ook, apple oordopjes gaan snel kapot bij mij, heb begevenment via iPhoneClub een verloopkabeltje besteld, en nu gewoon SennHeiser oordopjes.

• Dimby
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 01-07-2024
Nee, ik ga geen nieuwe oortjes kopen :P Heb net 1 maand in-ears van 60 euro. Is me voorlopig even genoeg, maar ik heb bij dealExtreme voor 1 of 2 dollar een verloopstukje gekocht :)
Pagina: 1