Nou het volgende is gebeurt:
Heb een 850watt voeding gekocht speciaal voor SLI
dus 2de kaart er bij ingedrukt (8800gtx) en daarna heb ik stroom verkeerd aangesloten er moeten 2x 6pins stroom in maar ik heb het volgende gedaan:
1ste stroom kabel er goed in gedrukt daarna de 2de kabel van de 6 pinnen er 4 ingedrukt dus 2pinnetjes kwamen er naast te zitten.
Daarna computer gestart en viel bij logo Vista uit.
Nu kan de computer wel aan maar maakt hij een hele harde PIEP die lang door gaat.
Denk zelf dat moederbord of videokaarten kapot is of er is een condensator op moederbord of videokaart geknapt dan zou ik die er zo weer aan kunnen solderen. Als ik straks weer thuis ben ga ik dat nog even checken.
Het volgende heb ik al geprobeerd:
- Ander voeding er aangedaan zelfde resultaat
- Videokaart gewisseld in pci slot ook met 1 kaart er in.
Asus striker extreme
Q6600 2.4ghz
4gig ram 800mhz
8800gtx (x2 sli)
Wat kan ik nu doen?
Heb een 850watt voeding gekocht speciaal voor SLI
dus 2de kaart er bij ingedrukt (8800gtx) en daarna heb ik stroom verkeerd aangesloten er moeten 2x 6pins stroom in maar ik heb het volgende gedaan:
1ste stroom kabel er goed in gedrukt daarna de 2de kabel van de 6 pinnen er 4 ingedrukt dus 2pinnetjes kwamen er naast te zitten.
Daarna computer gestart en viel bij logo Vista uit.
Nu kan de computer wel aan maar maakt hij een hele harde PIEP die lang door gaat.
Denk zelf dat moederbord of videokaarten kapot is of er is een condensator op moederbord of videokaart geknapt dan zou ik die er zo weer aan kunnen solderen. Als ik straks weer thuis ben ga ik dat nog even checken.
Het volgende heb ik al geprobeerd:
- Ander voeding er aangedaan zelfde resultaat
- Videokaart gewisseld in pci slot ook met 1 kaart er in.
Asus striker extreme
Q6600 2.4ghz
4gig ram 800mhz
8800gtx (x2 sli)
Wat kan ik nu doen?