Ik vraag me af of de lancering van Snow Leopard straks nog vergezeld zal gaan van hardware updates, zoals een blu-ray speler (liefst ook brander) ...
En hoe zouden wij dat moeten weten? Meestal zijn er in juni / oktober (hardware) updates, maar welke dat worden is niet algemeen bekend. Daarvoor zou je moeten zoeken op geruchten op macrumors.com ofzo.
wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470
Wellicht dat er anderen hier actief zijn die op elders op internet wat geruchten hebben opgepikt. Of misschien iemand met 'inside knowledge' of iemand die de 'non disclosure agreement' aan zijjn/haar laars lapt...
Dat lijkt me in het geval van Apple niet zo slim, tijdje terug was er een foxconn medewerker die een iphone prototype verloor en die kan het niet meer na vertellen.vtpeters schreef op dinsdag 11 augustus 2009 @ 18:25:
of iemand die de 'non disclosure agreement' aan zijjn/haar laars lapt...
ik ga in september in de states een 17inch pro kopen. Hoop stiekem niet op een update. Na een update is de levering altijd iets minder en straks vis ik naast de boot haha.
verder verwacht ik ook geen enorme run op de spullen na release, snow leopard is nu al zo goedkoop (misschien zelfs gratis bij nieuwe machines) dat het het wachten niet waard is.
verder verwacht ik ook geen enorme run op de spullen na release, snow leopard is nu al zo goedkoop (misschien zelfs gratis bij nieuwe machines) dat het het wachten niet waard is.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Verwijderd
Na een update worden de vorige modellen bij sommige winkels altijd lekker extreem afgeprijsd.
Dit soort speculatietopics zijn in principe niet toegestaan in Apple Talk, omdat het er vaak alleen nodeloos in de ruimte wordt gefantaseerd. Deze gaat daarom ook op slot. Zie ook het ACS Beleid.
“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()