Wanneer AMD goedkoper

Pagina: 1
Acties:

• OMX2000
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22:02

OMX2000

By any means necessary...

Topicstarter
Heeft iemand al nieuws over de prijsverlagingen van maandag 5 maart? Worden de prijzen volgende week hier in Nederland ook lager?

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

Verwijderd

Ik hoop het,volgens Amd worden de prijzen 10 tot 20% goedkoper,maar wanneer dat in Nederland te merken is??

• OMX2000

OMX2000

Topicstarter
In Amerika zijn de prijzen wel gedaald, en hebben de nieuwe FSB 266 versies hun intrede gedaan... Ze zijn wel een stuk duurder...

Verwijderd

Ze zeggen(computerwinkels) dat Amd de prijzen verlaagt omdat Intel met hun 1,7Ghz Pentium 4 komt :9 mooi voor degene die Amd goedkoop willen kopen en voor de Intel liefhebbers ook(1,7 zal wel lekker duur zijn,maar dat is Intel ;) ;) )

• OMX2000

OMX2000

Topicstarter
Ik wacht nu al twee weken om een T-Bird 1 Ghz aan te schaffen, en ik ga nu niet een CPU halen die over een week 100 piek goedkoper is...

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:04

Exirion

Gadgetfetisjist

Op vrijdag 02 maart 2001 11:13 schreef OMX2000 het volgende:
Ik wacht nu al twee weken om een T-Bird 1 Ghz aan te schaffen, en ik ga nu niet een CPU halen die over een week 100 piek goedkoper is...
Dat risico loop je altijd. Dan kun je wel blijven wachten totdat je staat ingeschreven voor een aanleunwoning :P De week nadat ik m'n TB kocht was ie ineens 50 piek goedkoper, maar ik was er nogsteeds even blij mee. 50 piek is voor mij ook niet niks, maar je weet gewoon dat een computer in principe altijd de slechtste investering is die je maar kunt doen.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• dizzytal
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Op vrijdag 02 maart 2001 10:44 schreef HaRdGaMeRs het volgende:
Ze zeggen(computerwinkels) dat Amd de prijzen verlaagt omdat Intel met hun 1,7Ghz Pentium 4 komt
AMD verlaagd voornamelijk de prijzen omdat Intel 4maart de prijzen verlaagd. Officieel weet niemand nog de nieuwe AMD prijzen, alleen de prijsverlaging is aangekondigd meer niet...

If you didn't win today, you can always win tomorrow

Pagina: 1