Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Verwijderd
Ik hoop het,volgens Amd worden de prijzen 10 tot 20% goedkoper,maar wanneer dat in Nederland te merken is??
In Amerika zijn de prijzen wel gedaald, en hebben de nieuwe FSB 266 versies hun intrede gedaan... Ze zijn wel een stuk duurder...
Verwijderd
Ze zeggen(computerwinkels) dat Amd de prijzen verlaagt omdat Intel met hun 1,7Ghz Pentium 4 komt
mooi voor degene die Amd goedkoop willen kopen en voor de Intel liefhebbers ook(1,7 zal wel lekker duur zijn,maar dat is Intel
)
Ik wacht nu al twee weken om een T-Bird 1 Ghz aan te schaffen, en ik ga nu niet een CPU halen die over een week 100 piek goedkoper is...
Dat risico loop je altijd. Dan kun je wel blijven wachten totdat je staat ingeschreven voor een aanleunwoningOp vrijdag 02 maart 2001 11:13 schreef OMX2000 het volgende:
Ik wacht nu al twee weken om een T-Bird 1 Ghz aan te schaffen, en ik ga nu niet een CPU halen die over een week 100 piek goedkoper is...
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
AMD verlaagd voornamelijk de prijzen omdat Intel 4maart de prijzen verlaagd. Officieel weet niemand nog de nieuwe AMD prijzen, alleen de prijsverlaging is aangekondigd meer niet...Op vrijdag 02 maart 2001 10:44 schreef HaRdGaMeRs het volgende:
Ze zeggen(computerwinkels) dat Amd de prijzen verlaagt omdat Intel met hun 1,7Ghz Pentium 4 komt
If you didn't win today, you can always win tomorrow
Pagina: 1