[Iphone 3GS] Prive agenda is weg

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlakHawk
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 09-01-2021
Standaard had ik 2 agenda's. 1 van exchange en een prive agenda...
Dus ik heb ook priveafspraken erin staan, maar sinds ik exchange synchroniseer is mijn priveagenda weg, ook de afspraken kan ik niet meer terugvinden. Als ik in het hoofdmenu op agenda tik, dan kom ik in mijn exchange agenda, maar ik krijg de optie niet meer om voor priveagenda te kiezen. Weet iemand hoe dit zit en hoe ik weer biju mijn priveagenda kom?

Youtube: DashcamNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlakHawk
Nou erg vaag....
Klikken jullie ens op "agenda" in je hoofdmenu... Dan kun je toch kiezen uit twee standaard agenda's?
Werk en prive oid???

Ik heb die niet meer, hoe krijg ik die terug?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaassouffle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 07-10 16:43

kaassouffle

Medewerker v/d Maand

Opnieuw syncen met iTunes?

• BlakHawk
Helpt niet, al geprobeerd...
Gister even getest met exchange, als je toestel gestolen wordt, heb je in exchange 2007 de optie om je toestel te "wipen" met behulp van active sync... Maar hij wiped niet alleen de gegevens mbt je exchange account op de telefoon, maar de complete telefoon is leeg en terug in factory state! Het vervelende is dan dat je weer dat itunes nodig hebt :(
En dat werkt natuurlijk voor geen meter met een proxyserver, dus ik snel ff de stad in gegaan, zodat ik niet heel de dag niet meer kan bellen.

Maar goed ook nu, niet meerdere agenda's... Hoe kan dit? Mijn zwager heeft er standaard twee en ik niet?
Hebben jullie er ook twee op jullie iphone?

[ Voor 64% gewijzigd door BlakHawk op 13-08-2009 08:42 ]