Ik heb het onderstaande systeem en deze hapert bij het afspelen van HD films (1080i/p). ook blijft mijn videokaart regelmatig hangen! Het beeld bevriest als het ware en na een x aantal seconden worden de drivers herladen en krijg ik weer beeld. Erg vervelend bij het kijken van een film. Bij gewone DVD's speelt hij wel goed af en bij 720i heb ik ook geen last. Heeft iemand tips voor het oplossen?
Ook wanneer ik gewoon op internet zit of in een andere applicatie bezig ben loopt de videokaart regelmatig vast. De bevriest even als het waren waarna hij na een paar seconden het beeld even uitschakelt en dan heb ik vervolgens weer beeld. (Vista geeft dan de melding dat de beeldschermstuurprogramma's herstelt zijn).
Moet ik een nieuwe videokaart (en waarschijnlijk dan ook voeding) aanschaffen???? Qua geheugen en snelheid is het toch wel voldoende?
Dit is mijn huidige systeem!
Alvast bedankt voor jullie reacties!
Ook wanneer ik gewoon op internet zit of in een andere applicatie bezig ben loopt de videokaart regelmatig vast. De bevriest even als het waren waarna hij na een paar seconden het beeld even uitschakelt en dan heb ik vervolgens weer beeld. (Vista geeft dan de melding dat de beeldschermstuurprogramma's herstelt zijn).
Moet ik een nieuwe videokaart (en waarschijnlijk dan ook voeding) aanschaffen???? Qua geheugen en snelheid is het toch wel voldoende?
Dit is mijn huidige systeem!
- AMD Athlon 64 X2 5000+ 2.6GHz AM2 65W Box
- ASRock ALiveNF5-eSATA2+ R3.0 nForce 520, SATA2
- Hitachi 160GB SATA300 8MB, HDS721616PLA380
- Kingston 2x2GB DDR2 SDRAM PC6400 CL5.0
- Recom Midi Tower 8B ATX No PSU (zwart)
- Samsung DVD-ROM SH-D163B 16x/48x Bulk (zwart)
- Sapphire Videokaart PCI-e Radeon HD3450 1GB VGA/DVI/TV
- Spire Powersupply SP-ATX-380WTN 380W
Alvast bedankt voor jullie reacties!