Opbrengst van mijn Tibber Homevolt met externe kWh meter. | Opbrengst van mijn Tibber Homevolt volgens de Tibber Data API.
Ja zeker. Je bent beter voorbereid op toekomstige processors. Verder is een A7V133 ook gewoon 'cooler' dan een normale A7V.
Gewoon de A7V133 nemen dus.
Hoezo cooler... omdattie nieuwer is? Waardeloos argument... heje niets aan...Op vrijdag 02 maart 2001 10:36 schreef Artcore_Trooper het volgende:
Ja zeker. Je bent beter voorbereid op toekomstige processors. Verder is een A7V133 ook gewoon 'cooler' dan een normale A7V.
Eerste argument is imho dus WEL goed....
welke proccs kunnen er dan op een a7v133 die niet op een a7v? kunnen?
Opbrengst van mijn Tibber Homevolt met externe kWh meter. | Opbrengst van mijn Tibber Homevolt volgens de Tibber Data API.
oh zo...
dan ga ik em vanmiddag denk ik halen.
thx
dan ga ik em vanmiddag denk ik halen.
thx
Alleen maar omdat jij een normale A7V hebt zekerOp vrijdag 02 maart 2001 10:40 schreef wfvn het volgende:
[..]
Hoezo cooler... omdattie nieuwer is? Waardeloos argument... heje niets aan...
Eerste argument is imho dus WEL goed....
Verwijderd
A7v133 is kt133A moederbord, dit is essentieel in die zin dat je je duron of thunderbird niet alleen via de multiplier, maar ook via de FSB kunt opkrikken.
Dit laatste heeft veel grotere performance winst to gevolg, omdat je feitelijk de bandbreedte van je hele pc vaak met zelfs de helft(150Mhz ipv. 100) verhoogt.
Lees de tests maar met bijv duron 600(6*100) die zelfs tot 960(6*160) of nog hoger, als je ook de multiplier unlocked, geklokt worden.
Succes!
Dit laatste heeft veel grotere performance winst to gevolg, omdat je feitelijk de bandbreedte van je hele pc vaak met zelfs de helft(150Mhz ipv. 100) verhoogt.
Lees de tests maar met bijv duron 600(6*100) die zelfs tot 960(6*160) of nog hoger, als je ook de multiplier unlocked, geklokt worden.
Succes!
Zielig....Op vrijdag 02 maart 2001 10:54 schreef Artcore_Trooper het volgende:
[..]
Alleen maar omdat jij een normale A7V hebt zeker![]()
Ja ik heb een doodnormale A7V.... Rev 1.02
NOU EN.... En zo'n A7V133 zal best weer wat beter zijn, en nieuwe mogelijkheden hebben. Maar dat domme gedram dat je hem moet nemen omdattie Cooler is.... wat ben jij dan een zielig trend-pikkie...
Als dat cooler nou zou slaan op koeler as in lagere temperatuur... dan kan ik er helemaal inkomen..
maar laat ik hier verder geen woorden aan vuil maken..
Dom lullen zonder na te denken zoals jij kan iedereen...
Verwijderd
Ik zou graag mijn A7V willen ruilen voor een A7V133 om 1 simpele reden. De A7V133 ondersteunt native ATA100 support
Aangezien ik nogal veel OS'en op mijn pc installeer, is dat wel zo handig...
edit
typo!
/edit
edit
typo!
/edit
Duidelijke taal.... geen bullshit... gewoon mooi argumentOp vrijdag 02 maart 2001 11:48 schreef MisterSmith het volgende:
Ik zou graag mijn A7V willen ruilen voor een A7V133 om 1 simpele reden. De A7V133 ondersteund native ATA100 supportAangezien ik nogal veel OS'en op mijn pc installeer, is dat wel zo handig...
Chillen man. volgens mij begrijp je niet helemaal waar de smileys voor zijn. Daarmee geef je een _GRAPJE_ aan.Op vrijdag 02 maart 2001 11:43 schreef wfvn het volgende:
[..]
Zielig....
Ja ik heb een doodnormale A7V.... Rev 1.02
NOU EN.... En zo'n A7V133 zal best weer wat beter zijn, en nieuwe mogelijkheden hebben. Maar dat domme gedram dat je hem moet nemen omdattie Cooler is.... wat ben jij dan een zielig trend-pikkie...
Als dat cooler nou zou slaan op koeler as in lagere temperatuur... dan kan ik er helemaal inkomen..
maar laat ik hier verder geen woorden aan vuil maken..
Dom lullen zonder na te denken zoals jij kan iedereen...
En ik heb zelf niet eens een A7V133, dus ik schep ook niet op over mijn eigen spullen ofzo.
Verwijderd
Het Verschil tussen A7V en A7V133:
KT133a chipset (133Mhz FSB (266 DDR)
Promise RAID 0 Controller
686B Southbridge i.p.v. 686A
En je "hebt" een beter bordje
KT133a chipset (133Mhz FSB (266 DDR)
Promise RAID 0 Controller
686B Southbridge i.p.v. 686A
En je "hebt" een beter bordje
Verwijderd
hey Jos or who the fuck you are leer nou eerst maar auto rijden dan kan je zitten lullen over computers maar euhm met mijn nieuwe bios van asus kan ik de FSB opkrikken naar 166mhz dus effe kleuren en je hebt een 133 mhz copu right???of heb ik het verkerd alleen de ondersteuning voor 133mhz cpu's is het verschil met de nromale a7v
Poepoe. Jij bent ook al bruut bezig zeg.Op vrijdag 02 maart 2001 12:04 schreef quicksilver85 het volgende:
hey Jos or who the fuck you are leer nou eerst maar auto rijden dan kan je zitten lullen over computers maar
Ik moet zeggen dat ik onder de indruk ben.
Blije spelletjes spelen doe je maar in de GoT kroeg of zo. ik wil gewoon ff duidelijk het verschil weten.
Ik heb nu een Thunerbird 800, die op 8x100 werkt, kan ik die dan op 6x133 laten werken?
ik snap wel dat mijn hele systeem dan sneller is, maar kan het met mijn huidige processor?
Ik heb nu een Thunerbird 800, die op 8x100 werkt, kan ik die dan op 6x133 laten werken?
ik snap wel dat mijn hele systeem dan sneller is, maar kan het met mijn huidige processor?
Je mobo kan het dan wel aan, en je processor waarschijnlijk ook wel. Alleen je hebt geen garantie dat de huidige Thunderbirds/Durons op 133 mhz lopen.
Owkee.... _GRAPJE_ was bij mij niet overgekomen...Op vrijdag 02 maart 2001 11:54 schreef Artcore_Trooper het volgende:
Chillen man. volgens mij begrijp je niet helemaal waar de smileys voor zijn. Daarmee geef je een _GRAPJE_ aan.
xcusie
kheb sinds kort ook een A7V133 ipv gewoon A7V, maar als ik het goed heb kan ik hem wel met een 133 Mhz bus laten lopen, maar dan lopen je andere onderdelen toch een vet risico dat ze het niet trekken??? (geluidskaart, netwerkkaart, videokaart... enzenz)
Nee, want de pci/agp dividers worden ook aangepast naar 1/4 resp. 2/3.
133 is een specificatie snelheid, daarmee loop je geen risico.
133 is een specificatie snelheid, daarmee loop je geen risico.
Pagina: 1