Toon posts:

am3 dragon platform

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb een maand geleden eens gekeken voor een niew systeem. Kwam toen uit bij amd en dacht dat is perfect. Heb een gigabyte ma790fxt-ud5p moederbord en amd x4 955 processor. en een ati 4870 1gb videokaart. en werkgeheugen van kingston 8 gb. 2 kitjes van 4gb. ik dacht nou kan niet beter. Maar nou heb het probleem dat mijn ati driver eruit knalt. Waarschijnelijk ben ik niet de eerste met dit probleem. Maar als ik 4gb draai geen probleem maakt ook niet uit welke slots ik pak dan doet ie het gewoon.Ma zodra ik er nog 4gb erbij zet gooit hij ze eruit. ik draaide vista nu windows7 maar da maakt niks uit hij blijft ze eruit gegooien. heb de driver van windows geprobeerd oude en nieuwe drivers van ati ma maak nie uit. Nou heb ik een ander systeem gezien en geprobeerd met ook 8 gb ma dan ocz. en verder het zelfde qua specs. Heeft misschien iemand een oplossing.Weet dat het een veel voorkomend probleemis ma moet toch op te lossen zijn.

• Crahsystor
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 00:55
Krijgt je ram wel voldoende stroom? Meestal als je alle banken volzet mag het voltage wel iets verhoogd worden.

Addicted to silent computing

• Meekoh
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 10:03
Kun je misschien wat gedetailleerdere specs van je geheugen geven?

Computer says no

Verwijderd

Topicstarter
ja hoor dit zijn de specs;
Kingston ValueRAM geheugen - 4 GB ( 2 x 2 GB ) - DIMM 240-pins - DDR3
Opslagcapaciteit 4 GB ( 2 x 2 GB )
Upgradetype Generiek
Technologie DDR3 SDRAM
Model DIMM 240-pins
Geheugensnelheid 1066 MHz ( PC3-8500 )
Gegevensintegriteitscontrole Niet-ECC
Latentie CL7
Voorzieningen Niet-gebufferd
Ingangsspanning netvoeding 1.5 V

• tjverhagen
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
Spanning van RAM verhogen naar 1.6/1.7 V en alles moet het doen.

[ Voor 6% gewijzigd door tjverhagen op 11-08-2009 20:58 ]