Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Outlook 2007] Gelezen email als gelezen opslaan bij Gmail

Pagina: 1
Acties:

• Dimby
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 01-07-2024
Hallo mede Tweakers,

Sinds kort ben ik in het bezit van een Iphone met OS 3 en ik heb een vraag betreft mijn email.
Normaal lees ik mijn email via Outlook 2007 via mijn pc natuurlijk. Daar download ik mijn berichten van de Gmail server (origineel blijft op de server ongelezen achter).
Nu laat ik mijn Iphone ook mijn email controleren, deze controleert ook rechtstreeks vanaf de Gmail server. Ongelezen berichten worden dan automatisch gedownload maar vaak heb ik deze al gelezen ( Outlook laat ze immers ongelezen achter ). Dit is vrij irritant en zorgt voor veel onoverzichtelijkheid. Is het niet mogelijk om berichten die ik geopend heb via Outlook als gelezen achter te laten op de server. En eventueel berichten die gelezen zijn niet door Outlook laten downloaden?

Ik maak geen gebruikt van de Gmail app maar gewoon de Mail app die bij het OS van mijn Iphone zat.

Groet,
Paul

• Reptile209
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:28

Reptile209

- gers -

Als je (in outlook, weet niet of je iPhone het ook kan) je mail niet via POP3 maar via IMAP opent, verandert de wel/niet gelezen status op de server mee met outlook. Helpt dat?

offtopic:
en na 242 berichten op GoT weet je toch wel dat je niet hoeft te groeten onder je post? ;)

[ Voor 32% gewijzigd door Reptile209 op 10-08-2009 22:12 ]

Zo scherp als een voetbal!

• Dimby
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 01-07-2024
Als Outlook eindelijk eens klaar is met syncen weet ik het antwoord maar volgens mij werkt het wel ... volgens mij is hij al de 10.000 berichten eraf aan het trekken :P

offtopic:
Nee van die groet wist ik echt niet, leer wel veel op zo'n dag ( O-)

[ Voor 21% gewijzigd door Dimby op 10-08-2009 22:54 ]

• Vaan Banaan
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

Vaan Banaan

Heeft ook Apache ontdekt

Je laat Outlook dus alle berichten volledig downloaden? Dat kan wel wat tijd kosten als je het over 10.000+ berichten hebt.
Je kan ook kiezen om alleen de headers te downloaden, zie http://office.microsoft.c...tlook/HP100804191033.aspx

500 "The server made a boo boo"