Wij hebben hier thuis internet van kpn. ( voorheen planet )
Daarvan hebben wij een modem/router. [ type: Speedtouch 510 ]
Deze is niet draadloos, maar wij werken nog lekker ouderwets met kabels.
Opzicht is er niets aan de hand internet werkt lekker vlok, ook met 3 computers tegelijk aan.
Maar nu zodra de zogenaamde 4e pc [ lees pc No. 4 ] aangaat en gaat internetten valt de verbinding weg.
Soms voor 30 seconden en soms voor tientallen minuten. En dit gebeurt constant
Dit gebeurt echter niet alleen als alle 4 pc's aanstaan maar ook met 2.
Lijkt mij dus dat het aan pc No. 4 ligt.
Het is de enigste pc die draait op vista de rest draait XP.
Het rare is is dat wanneer op pc No. 4 een game gespeeld word dat de verbinding stabiel blijft. En dit gebeurt bij tot zover vrijwel alle games op één na genaamd Gunz.
Nou de vraag of jullie mij kunnen uitleggen/vertellen waar het probleem zit en hoe op te lossen, zodat ik weer normaal kan internetten incl. pc No. 4 aan.
Daarvan hebben wij een modem/router. [ type: Speedtouch 510 ]
Deze is niet draadloos, maar wij werken nog lekker ouderwets met kabels.
Opzicht is er niets aan de hand internet werkt lekker vlok, ook met 3 computers tegelijk aan.
Maar nu zodra de zogenaamde 4e pc [ lees pc No. 4 ] aangaat en gaat internetten valt de verbinding weg.
Soms voor 30 seconden en soms voor tientallen minuten. En dit gebeurt constant
Dit gebeurt echter niet alleen als alle 4 pc's aanstaan maar ook met 2.
Lijkt mij dus dat het aan pc No. 4 ligt.
Het is de enigste pc die draait op vista de rest draait XP.
Het rare is is dat wanneer op pc No. 4 een game gespeeld word dat de verbinding stabiel blijft. En dit gebeurt bij tot zover vrijwel alle games op één na genaamd Gunz.
Nou de vraag of jullie mij kunnen uitleggen/vertellen waar het probleem zit en hoe op te lossen, zodat ik weer normaal kan internetten incl. pc No. 4 aan.