[XP] Login passwoord en veranderen

Pagina: 1
Acties:

• we_are_borg
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12:37

we_are_borg

You will Comply

Topicstarter
Ik heb een probleem met mijn wachtwoord in XP als ik me computer opstart dan moet ik mijn wachtwoord intypen, dit doe ik en ik log in. Nu wil ik het wachtwoord veranderen, omdat ik het op XP en WHS één de zelfde wachtwoord wil hebben. Ik ga naar gebruikers klik op mijn account en zeg wachtwoord veranderen. Ik type mijn wachtwoord in waarmee ik ook in log in het systeem en ik krijg nadat ik alle velden heb ingevuld ongeldig wachtwoord te zien.

Ik heb al met het Administrator account geprobeerd goed te krijgen maar dit werk niet na opnieuw inloggen met de normale gebruiker heb ik wee last van het bovenstaande.

You need the computing power of a P1, 16 MB RAM and 1 GB Harddisk to run Win95. It took the computing power of 3 Commodore 64 to fly to the Moon. Something is wrong here, and it wasn't the Apollo.

• ACID-dude
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 18-11-2025

ACID-dude

Make More Music!

Misschien iets omslachtig, maar als je doet: 'wachtwoord verwijderen' en je vult (1x) dat wachtwoord in, krijg je dan nog steeds 'wachtwoord ongeldig' ?

iRacing Profiel Hier stonden hele oude specs.

• frederikske
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
(Hoogstwaarschijnlijk is het dit niet, maar Num-lock of Shift-lock?)

• we_are_borg

we_are_borg

You will Comply

Topicstarter
ACID-dude schreef op maandag 10 augustus 2009 @ 17:30:
Misschien iets omslachtig, maar als je doet: 'wachtwoord verwijderen' en je vult (1x) dat wachtwoord in, krijg je dan nog steeds 'wachtwoord ongeldig' ?
Als ik probeer het wachtwoord the verwijderen dan krijg ik het zelfde te zien ongeldige wachtwoord.
frederikske schreef op maandag 10 augustus 2009 @ 17:30:
(Hoogstwaarschijnlijk is het dit niet, maar Num-lock of Shift-lock?)
Nee dat is het niet ik heb zelfs al een copy en paste gedaan van het wachtwoord.

Ik kom er net achter dat als ik te lang achter mijn computer vandaan blijf ik weer een wachtwoord in moet vullen, ik neem het zelfde wachtwoord als waarmee ik in log en ik kan niet inloggen.

You need the computing power of a P1, 16 MB RAM and 1 GB Harddisk to run Win95. It took the computing power of 3 Commodore 64 to fly to the Moon. Something is wrong here, and it wasn't the Apollo.

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Doe het dan eens in een commandprompt?

net user <username> <passwd>

En zet je Eventlogging qua Security logs eens aan. Als je XP Pro gebruikt > secpol.msc en daar logging hoger zetten.
Oh, en haal je netwerkstekker er eens uit en gebruik die PC eens een paar uur offline om te kijken of er niet één of ander grappig verhaaltje meeloopt.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

doet eens een screendump van die melding

ik vemoed ergens dat het password nioet complex genoed is oid

Iperf

• we_are_borg

we_are_borg

You will Comply

Topicstarter
Na een paar keer in Save Mode gestart te zijn en in geloggen als Admin heb ik het wachtwoord er uit gekregen. Het heeft wel 3 herstart gekost maar het werkt nu weer zoals het moet. Zelfs in Save Mode en wachtwoord verwijderen heb niet in eerste instantie gewerkt na een paar keer proberen stond verwijderen van wachtwoord er niet meer tussen toen normaal gestart en ik hoefde geen wachtwoord in te geven.

Pagina: 1