You need the computing power of a P1, 16 MB RAM and 1 GB Harddisk to run Win95. It took the computing power of 3 Commodore 64 to fly to the Moon. Something is wrong here, and it wasn't the Apollo.
Misschien iets omslachtig, maar als je doet: 'wachtwoord verwijderen' en je vult (1x) dat wachtwoord in, krijg je dan nog steeds 'wachtwoord ongeldig' ?
iRacing Profiel Hier stonden hele oude specs.
Als ik probeer het wachtwoord the verwijderen dan krijg ik het zelfde te zien ongeldige wachtwoord.ACID-dude schreef op maandag 10 augustus 2009 @ 17:30:
Misschien iets omslachtig, maar als je doet: 'wachtwoord verwijderen' en je vult (1x) dat wachtwoord in, krijg je dan nog steeds 'wachtwoord ongeldig' ?
Nee dat is het niet ik heb zelfs al een copy en paste gedaan van het wachtwoord.frederikske schreef op maandag 10 augustus 2009 @ 17:30:
(Hoogstwaarschijnlijk is het dit niet, maar Num-lock of Shift-lock?)
Ik kom er net achter dat als ik te lang achter mijn computer vandaan blijf ik weer een wachtwoord in moet vullen, ik neem het zelfde wachtwoord als waarmee ik in log en ik kan niet inloggen.
You need the computing power of a P1, 16 MB RAM and 1 GB Harddisk to run Win95. It took the computing power of 3 Commodore 64 to fly to the Moon. Something is wrong here, and it wasn't the Apollo.
Doe het dan eens in een commandprompt?
En zet je Eventlogging qua Security logs eens aan. Als je XP Pro gebruikt > secpol.msc en daar logging hoger zetten.
Oh, en haal je netwerkstekker er eens uit en gebruik die PC eens een paar uur offline om te kijken of er niet één of ander grappig verhaaltje meeloopt.
net user <username> <passwd>
En zet je Eventlogging qua Security logs eens aan. Als je XP Pro gebruikt > secpol.msc en daar logging hoger zetten.
Oh, en haal je netwerkstekker er eens uit en gebruik die PC eens een paar uur offline om te kijken of er niet één of ander grappig verhaaltje meeloopt.
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
doet eens een screendump van die melding
ik vemoed ergens dat het password nioet complex genoed is oid
ik vemoed ergens dat het password nioet complex genoed is oid
Na een paar keer in Save Mode gestart te zijn en in geloggen als Admin heb ik het wachtwoord er uit gekregen. Het heeft wel 3 herstart gekost maar het werkt nu weer zoals het moet. Zelfs in Save Mode en wachtwoord verwijderen heb niet in eerste instantie gewerkt na een paar keer proberen stond verwijderen van wachtwoord er niet meer tussen toen normaal gestart en ik hoefde geen wachtwoord in te geven.
Pagina: 1