Verwijderd

Topicstarter
Hi All,

Heb net een WM media player gekocht met WD passport HD. Ziet er gelikt uit en aangesloten op mijn panasonic plasme en technics sa-dx940 receiver. Aansluiting WD player vuia HDMI met de plasma en een toslink kabel aan mijn receiver en wd player voor het geluid. Begreep dat de WD player geen dts decoder heeft... Heb gister al uuuren achter het forum gezeten en dacht dat ik het begreep maar echter..

een paar HD samples gedownload en krijg de melding : audio channel 1 (unsupported). Heb via de setup audi wel via Digital gezet en zoals gemeldt aansluiting via toslink kabel. Mijn reciever heeft een dts decoder dus dacht dat ik geluid moet horen.

Heb via Mediainfo het video bestand bekeken en audiostroom is: WMA3. Werkt dit uberhaubt niet of zit het toch in mijn aansluiting? Heb van de WD cd die erbij zat een filmpje afgespeeld. Audiospoor AAC. Hier hoor ik wel geluid maar die loopt echter via mijn TV... zal door de HDMI kabel gaan neem ik aan. Maar behoort dit niet via de receiver te lopen?

Iemand het verlossende antwoord want ik dacht dat ik het begreep maar is dus NIET het geval 8)7

Thxs

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 10-08-2009 16:55 ]