Mijn bedrijf kreeg de volgende email.
volgens mij is dit gewoon BS en proberen ze zo gewoon geld afhandig te maken.
op de EUID website stond al dat alleen EU bedrijven of personen een .eu domein kunnen registreren dus het lijkt me raar dat een HK bedrijf dat gaat regelen.
Maar ik wou even een second opinion van de experts hier..
*naam aangepastDear Manager,
We are an official domain name registration center in HongKong, mainly dealing with domain name registration and internet intellectual property rights protection. Yesterday we received a formal application from a local company of your country who is applying to register“www.x.eu”* and several other country code top-level domain ,such as x.de, x.nl, x.cn, x.asia,etc., using "x"as their Internet keyword.After investigation,we find that you are the original user of the keyword. As this refers to your company name, and in order to avoid the confusion and dispute on the internet, so we inform you and would like to know your ideas, if you agree about this issue, we will finish the third company's registration, If you don't agree the third company to register, please inform me. Looking forward to your reply. Thanks for your understanding and cooperation.
naam persoon van bedrijf in Hong Kong
volgens mij is dit gewoon BS en proberen ze zo gewoon geld afhandig te maken.
op de EUID website stond al dat alleen EU bedrijven of personen een .eu domein kunnen registreren dus het lijkt me raar dat een HK bedrijf dat gaat regelen.
Maar ik wou even een second opinion van de experts hier..
Mag je een gegeten paard in de bek kijken?