Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

vraagje over .eu domeinen in relatie to locale domeinen

Pagina: 1
Acties:

• ToolkiT
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

Topicstarter
Mijn bedrijf kreeg de volgende email.
Dear Manager,

We are an official domain name registration center in HongKong, mainly dealing with domain name registration and internet intellectual property rights protection. Yesterday we received a formal application from a local company of your country who is applying to register“www.x.eu”* and several other country code top-level domain ,such as x.de, x.nl, x.cn, x.asia,etc., using "x"as their Internet keyword.After investigation,we find that you are the original user of the keyword. As this refers to your company name, and in order to avoid the confusion and dispute on the internet, so we inform you and would like to know your ideas, if you agree about this issue, we will finish the third company's registration, If you don't agree the third company to register, please inform me. Looking forward to your reply. Thanks for your understanding and cooperation.

naam persoon van bedrijf in Hong Kong
*naam aangepast

volgens mij is dit gewoon BS en proberen ze zo gewoon geld afhandig te maken.
op de EUID website stond al dat alleen EU bedrijven of personen een .eu domein kunnen registreren dus het lijkt me raar dat een HK bedrijf dat gaat regelen.
Maar ik wou even een second opinion van de experts hier..

Mag je een gegeten paard in de bek kijken?

• Foamy
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 24-11 17:20

Foamy

Fulltime prutser

Dat soort berichten zie ik hier wel vaker langskomen :) Categorie geldklopperij... Gewoon negeren, inderdaad een toko die leuk geld denkt te verdienen met het duur verkopen van domeinen..

blub

• djexplo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 27-10 15:31

'if it looks like a duck, walks like a duck and quacks like a duck it's probably a duck'

• ACID-dude
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 18-11 18:51

ACID-dude

Make More Music!

Dit klinkt me erg bekend in de oren, een andere user kreeg niet al te lang geleden een soortgelijk mailtje. Voor het topic zul je even de search moeten gebruiken, maar er kwam vrijwel onverdeeld uit dat het een scam was/is.

iRacing Profiel Hier stonden hele oude specs.

• ToolkiT
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

Topicstarter
dank je wel :) ik vond het al een vaag verhaal, maar je weet nooit of er iets veranderd is..
ACID-dude schreef op maandag 10 augustus 2009 @ 15:09:
Dit klinkt me erg bekend in de oren, een andere user kreeg niet al te lang geleden een soortgelijk mailtje. Voor het topic zul je even de search moeten gebruiken, maar er kwam vrijwel onverdeeld uit dat het een scam was/is.
ok ik zal nog eens zoeken, mijn 1e zoektocht op GoT vond niks specifieks..

[ Voor 69% gewijzigd door ToolkiT op 10-08-2009 15:12 ]

• ACID-dude
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 18-11 18:51

ACID-dude

Make More Music!

Ik ben ook nog even de search ingedoken, maar kan eveneens niets terugvinden. Maar volgens mij weet je al voldoende :).

iRacing Profiel Hier stonden hele oude specs.

• ToolkiT
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

Topicstarter
ACID-dude schreef op maandag 10 augustus 2009 @ 17:27:
Ik ben ook nog even de search ingedoken, maar kan eveneens niets terugvinden. Maar volgens mij weet je al voldoende :).
Bedankt voor de moeite :)

Maar idd ik weet genoeg :)

Pagina: 1