Beeldscherm ingebouwd in spiegel en nu defect...

Pagina: 1
Acties:

• Barry1989
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 15-10-2021
Een tijd geleden heeft een kennis van mij een spiegel gekocht waarbij een ingebouwd beeldscerm zit. Echter zat er binnen in de spiegel een kabel los. Toen ik deze spiegel er uit had gehaald en weer aangesloten en getest heeft er per ongeluk 230Voltt op de hele behuizing gestaan waarna de spiegel het helemaal niet meer deed.

Heb hem toen langs gestuurd naar Microfix in de hoop dat zij hem nog konden maken. Maar dat was niet het geval...

Nou ben ik dus op zoek naar diverse onderdelen want ik neem aan dat niet alleen het scherm zelf defect is maar ook de aansluitpanelen en misschien ook wel de inverter. Microfix kon mij ook niet aan deze onderdelen helpen.

Het kan zijn dat al deze onderdelen uit 1 LCD monitor komen maar ik kan er niet achter komen welke het is.
Ik hoop dat jullie dat mij kunnen zeggen of iets weten waar ik deze onderdelen kan halen...

Foto's van het scherm
www.xpression.nl/barry/IMAGE_205.jpgbeeldscherm
www.xpression.nl/barry/IMAGE_206.jpgbeeldscherm2
www.xpression.nl/barry/IMAGE_208.jpgInverter
www.xpression.nl/barry/IMAGE_209.jpgInverter
www.xpression.nl/barry/IMAGE_210.jpggeheel
www.xpression.nl/barry/IMAGE_212.jpgbedieningspaneel
www.xpression.nl/barry/IMAGE_213.jpgaansluitpaneel

Alvast bedankt _/-\o_

• pm1
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 03-12-2021

pm1

SoLiD-Killer

het kan misschien zijn dat het zekeringetje gesprongen is als je geluk hebt, dat al eens bekeken ?

(\ _ /)
(='.'=)
(")_(")This is Bunny.
Copy and paste Bunny into your signature to help him gain world domination.

• Barry1989
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 15-10-2021
Je bedoelt de 16a zekering van huis... die was inderdaad gesprongen maar het LCD panel + toebehoorn was ook defect... zwarte plekken

Als het een zekeringetje op het lcd panel was dan had microfix dat vast wel gevonden.... ik zou niet weten waar die moet zitten

Evengoed bedankt voor je reactie ;)

• pm1
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 03-12-2021

pm1

SoLiD-Killer

ik heb nog even wat opgezocht, en ik heb je LCD paneel gevonden, maar om de controller te vervangen moet ik de typenr. weten van de chip. http://www.lcdsolar.com/p...IaJj7CmmZwCFQUUzAodyyy8gw

anyway, ik denk dat het gemakkelijkst zal zijn om gewoon in de winkel een LCD scherm te kopen en dan in de spiegel te modden ;)

(\ _ /)
(='.'=)
(")_(")This is Bunny.
Copy and paste Bunny into your signature to help him gain world domination.