hallo iedereen,
Ik ben bezig met een website en het is nog in development stage.
Ik draai hem dus op mijn PC op de WAMP server
Alles ging gister goed en het werkte naar behoren
Alleen nu als ik mijn formulier (HTML) verstuur naar mijn PHP Handeling file laat hij de Rauwe PHP file zien ipv de php te verwerken
De file is opgeslagen als .php en hij laat in de URL balk ook .php zien
alleen pakt firefox em op de 1 of andere manier niet meer op als .php file maar displayed hem als rauwe text
Hij gaat ook naar de goeie pagina dus in m'n form ligt het ook niet iemand die hier iets meer van begrijpt?
Gebruik php 5.3.0
mozilla firefox 3.0.1.
Aangezien ik niet weten wat jullie weten moeten om me te helpen zet ik er maar ff niets neer, maar vraag maar raak.
Ik snap het niet.\
edit: ik heb het al, hoe ik het over het hoofd gezien kon hebben, joost mag het weten
was <?php vergeten -.-
sorry mod's van tweakers (2 stomme vragen 2 dagen op een rij)
Ik ben bezig met een website en het is nog in development stage.
Ik draai hem dus op mijn PC op de WAMP server
Alles ging gister goed en het werkte naar behoren
Alleen nu als ik mijn formulier (HTML) verstuur naar mijn PHP Handeling file laat hij de Rauwe PHP file zien ipv de php te verwerken
De file is opgeslagen als .php en hij laat in de URL balk ook .php zien
alleen pakt firefox em op de 1 of andere manier niet meer op als .php file maar displayed hem als rauwe text
Hij gaat ook naar de goeie pagina dus in m'n form ligt het ook niet iemand die hier iets meer van begrijpt?
Gebruik php 5.3.0
mozilla firefox 3.0.1.
Aangezien ik niet weten wat jullie weten moeten om me te helpen zet ik er maar ff niets neer, maar vraag maar raak.
Ik snap het niet.\
edit: ik heb het al, hoe ik het over het hoofd gezien kon hebben, joost mag het weten
was <?php vergeten -.-
sorry mod's van tweakers (2 stomme vragen 2 dagen op een rij)
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 10-08-2009 13:35 . Reden: Heb het al ]