Ik heb een raar probleem waar ik niet uitkom m.b.t de telefoonnummers van mijn telefoon. Op één of andere reden krijg ik telefoonnummers in mijn sms lijst ipv de namen van de contactpersonen. Ook al sla ik het nummer op in mijn contactpersonen lijst dan nog blijft het telefoonnummer staan.
Het rare is dat dit bij sommige contacten wel gebeurt en bij andere weer niet, tevens maakt het geen verschil of het +316 of 06 nummers zijn want bij beide is het random. Dit gebeurt trouwens niet alleen bij smsjes maar ook bij het bellen.
Al mijn contacten zijn gesynchroniseerd met Outlook Web Acces.
Geprobeerd te zoeken op google met de volgende trefwoorden maar niks relevant kunnen vinden:
- windows mobile herkent telefoonnummers niet.
- windows mobile doesnt recognize contact phonenumbers
Iemand die mij in de goede richting kan helpen want ik ken niet alle telefoonnummers uit mijn hoofd:P
Het rare is dat dit bij sommige contacten wel gebeurt en bij andere weer niet, tevens maakt het geen verschil of het +316 of 06 nummers zijn want bij beide is het random. Dit gebeurt trouwens niet alleen bij smsjes maar ook bij het bellen.
Al mijn contacten zijn gesynchroniseerd met Outlook Web Acces.
Geprobeerd te zoeken op google met de volgende trefwoorden maar niks relevant kunnen vinden:
- windows mobile herkent telefoonnummers niet.
- windows mobile doesnt recognize contact phonenumbers
Iemand die mij in de goede richting kan helpen want ik ken niet alle telefoonnummers uit mijn hoofd:P
Dying is God's way of telling you, you've been FIRED.