Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxtz0r
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 17-12-2022
Ik heb een raar probleem waar ik niet uitkom m.b.t de telefoonnummers van mijn telefoon. Op één of andere reden krijg ik telefoonnummers in mijn sms lijst ipv de namen van de contactpersonen. Ook al sla ik het nummer op in mijn contactpersonen lijst dan nog blijft het telefoonnummer staan.
Het rare is dat dit bij sommige contacten wel gebeurt en bij andere weer niet, tevens maakt het geen verschil of het +316 of 06 nummers zijn want bij beide is het random. Dit gebeurt trouwens niet alleen bij smsjes maar ook bij het bellen.

Al mijn contacten zijn gesynchroniseerd met Outlook Web Acces.

Geprobeerd te zoeken op google met de volgende trefwoorden maar niks relevant kunnen vinden:

- windows mobile herkent telefoonnummers niet.
- windows mobile doesnt recognize contact phonenumbers

Iemand die mij in de goede richting kan helpen want ik ken niet alle telefoonnummers uit mijn hoofd:P

Dying is God's way of telling you, you've been FIRED.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tozzke
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11:05

tozzke

aka tozzert

ik heb ooit iets soortgelijks gehad, toen bleek dat bij mij namen (en nummers) dubbel in mijn contacten stonden. De telefoon wist toen dus niet welke naam hij aan het nummer moest hangen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxtz0r
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 17-12-2022
tozzke schreef op dinsdag 11 augustus 2009 @ 00:43:
ik heb ooit iets soortgelijks gehad, toen bleek dat bij mij namen (en nummers) dubbel in mijn contacten stonden. De telefoon wist toen dus niet welke naam hij aan het nummer moest hangen
Voor zover ik kan zien heb ik geen dubbele contactpersonen of nummers. Ze staan ook niet dubbel op de sim kaart en op de telefoon dus dat kan het ook niet zijn.

Ik heb ook echt geen idee hoe het komt, het nummer wat in de sms lijst staat is exact hetzelfde als dat van mijn contactpersoon maar toch laat hij of het nummer of de naam zien.

Dying is God's way of telling you, you've been FIRED.