Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Ticket voor ander persoon

Pagina: 1
Acties:

• Jogai
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 21-11 09:23
Uit de algemene voorwaarden van AirTransat : (maar ik denk dat het bij alle luchtmaffia zo is)
Naamswijziging
Naamswijzigingen van passagiers zijn niet toegestaan. Bij een naamswijziging volgt een annulering van de reis en dient de reis opnieuw geboekt te worden.
Waarom willen ze dit niet? Ws puur geld verdienen. In een trein kan het ook dus...
Het is dezelfde stoel in dezelfde vlucht en ze hebben nog niets gecontroleerd qua paspoort oid.

Klik hier om op linkedIn lid te worden van de Freelance Tweakers groep.

• Keiichi
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 00:30
Wat is daar mis mee?

Je hebt 2 keuzes:

- Je gaat er mee akkoord
- Je gaat er niet mee akkoord en vliegt met een andere maatschappij

d:)b

Solar @ Dongen: http://solar.searchy.net/ - Penpal International: http://ppi.searchy.net/

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 18:12
Administratief is het klote als namen gewijzigd worden. Of mensen komen op het vliegveld en zeggen dat ze de naam gewijzigd hebben wat de reseller misschien niet goed doorgegeven hebben.

Bij vluchten in Amerika moeten volgens mij ook een x tijd van te voren doorgegeven wie daar het land binnenkomt. Ook problematisch dus.

Verwijderd

:?

Iig: waarom zou je sowieso naam willen veranderen? :P

• Jogai
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 21-11 09:23
RedHat schreef op maandag 10 augustus 2009 @ 11:40:
..

Bij vluchten in Amerika moeten volgens mij ook een x tijd van te voren doorgegeven wie daar het land binnenkomt. Ook problematisch dus.
Dit is wel een valide reden, maar volgens mij is dat niet zo'n lange tijd.

@Dwars: Om dwars te zijn ;) Nee, omdat ik op t ticket van mn schoonpa wil en mn vrouw op ticket van d'r moeder.

@Keiichi: Ze zijn al akkoord gegaan, dat is geen probleem, alleen is het nu jammer dat ze tickets weg moeten gooien terwijl ze die wel aan ons wilden geven.

Klik hier om op linkedIn lid te worden van de Freelance Tweakers groep.

• Gluten Parody
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21-11 15:54
Schoolvoorbeeld van helaas, pindakaas.

Beeldscherm voor MacOS kiezen?

Verwijderd

Waarom boekte ze die reis dan in de eerste instantie?

• Robino
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20:58
Jogai schreef op maandag 10 augustus 2009 @ 11:37:
Uit de algemene voorwaarden van AirTransat : (maar ik denk dat het bij alle luchtmaffia zo is)

[...]

Waarom willen ze dit niet? Ws puur geld verdienen. In een trein kan het ook dus...
Het is dezelfde stoel in dezelfde vlucht en ze hebben nog niets gecontroleerd qua paspoort oid.
Klassiek voorbeeld dat een trein != een vliegtuig.

• Devil
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Devil

King of morons

Jogai schreef op maandag 10 augustus 2009 @ 11:37:

[...]

Dat is een kenmerkt van een budget maatschappij. De enige reden dat ze het niet willen is het feit dat het op deze manier pure winst voor hun is.
Bij normale maatschappijen kun je meestal (tegen betaling) de naam laten veranderen. Dit alles hangt wel van je boekingstarief af, bij het allerlaagste tarief kost dit veranderen meestal bijna net zoveel als een nieuw ticket, terwijl bij het hoogste tarief veranderen onbeperkt kan en je ook de vlucht tijd en datum kunt laten aanpassen.

After all, we are nothing more or less than what we choose to reveal.

• Chaos
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Ze willen voorkomen dat tickets op marktplaats terechtkomen. Veel mensen kopen vliegtickets lang vantevoren als ze goedkoop zijn en willen er dan later vanaf omdat hun plannen veranderd zijn. Kort vantevoren zijn tickets voor een vlucht duur en dat is het moment dat een vliegtuigmaatschappij haar geld verdient. Als je zo'n ticket dan ook voor een habbekrats op marktplaats kunt kopen scheelt dat ze een hoop geld.
Pagina: 1