Klik hier om op linkedIn lid te worden van de Freelance Tweakers groep.
Wat is daar mis mee?
Je hebt 2 keuzes:
- Je gaat er mee akkoord
- Je gaat er niet mee akkoord en vliegt met een andere maatschappij
Je hebt 2 keuzes:
- Je gaat er mee akkoord
- Je gaat er niet mee akkoord en vliegt met een andere maatschappij
Solar @ Dongen: http://solar.searchy.net/ - Penpal International: http://ppi.searchy.net/
Administratief is het klote als namen gewijzigd worden. Of mensen komen op het vliegveld en zeggen dat ze de naam gewijzigd hebben wat de reseller misschien niet goed doorgegeven hebben.
Bij vluchten in Amerika moeten volgens mij ook een x tijd van te voren doorgegeven wie daar het land binnenkomt. Ook problematisch dus.
Bij vluchten in Amerika moeten volgens mij ook een x tijd van te voren doorgegeven wie daar het land binnenkomt. Ook problematisch dus.
Verwijderd
Jogai schreef op maandag 10 augustus 2009 @ 11:37:
luchtmaffia
Iig: waarom zou je sowieso naam willen veranderen?
Dit is wel een valide reden, maar volgens mij is dat niet zo'n lange tijd.RedHat schreef op maandag 10 augustus 2009 @ 11:40:
..
@Dwars: Om dwars te zijn
@Keiichi: Ze zijn al akkoord gegaan, dat is geen probleem, alleen is het nu jammer dat ze tickets weg moeten gooien terwijl ze die wel aan ons wilden geven.
Klik hier om op linkedIn lid te worden van de Freelance Tweakers groep.
Schoolvoorbeeld van helaas, pindakaas.
Klassiek voorbeeld dat een trein != een vliegtuig.Jogai schreef op maandag 10 augustus 2009 @ 11:37:
Uit de algemene voorwaarden van AirTransat : (maar ik denk dat het bij alle luchtmaffia zo is)
[...]
Waarom willen ze dit niet? Ws puur geld verdienen. In een trein kan het ook dus...
Het is dezelfde stoel in dezelfde vlucht en ze hebben nog niets gecontroleerd qua paspoort oid.
Dat is een kenmerkt van een budget maatschappij. De enige reden dat ze het niet willen is het feit dat het op deze manier pure winst voor hun is.Jogai schreef op maandag 10 augustus 2009 @ 11:37:
Uit de algemene voorwaarden van AirTransat : (maar ik denk dat het bij alle luchtmaffia zo is)
[...]
Waarom willen ze dit niet? Ws puur geld verdienen. In een trein kan het ook dus...
Het is dezelfde stoel in dezelfde vlucht en ze hebben nog niets gecontroleerd qua paspoort oid.
Bij normale maatschappijen kun je meestal (tegen betaling) de naam laten veranderen. Dit alles hangt wel van je boekingstarief af, bij het allerlaagste tarief kost dit veranderen meestal bijna net zoveel als een nieuw ticket, terwijl bij het hoogste tarief veranderen onbeperkt kan en je ook de vlucht tijd en datum kunt laten aanpassen.
After all, we are nothing more or less than what we choose to reveal.
Ze willen voorkomen dat tickets op marktplaats terechtkomen. Veel mensen kopen vliegtickets lang vantevoren als ze goedkoop zijn en willen er dan later vanaf omdat hun plannen veranderd zijn. Kort vantevoren zijn tickets voor een vlucht duur en dat is het moment dat een vliegtuigmaatschappij haar geld verdient. Als je zo'n ticket dan ook voor een habbekrats op marktplaats kunt kopen scheelt dat ze een hoop geld.
Pagina: 1