[iPod3G 60Gb] loopt soms vast... HDD stuk?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knuppelhout
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
ik heb n ipod video die soms tijdens playback heel traag reageert, en ook soms vastloopt. dan bevriest het scherm en kan je ondanks op menu te drukken niet meer terug naar het beginscherm.
ook een probleem bij sync: soms ziet itunes de ipod niet als zodanig. via verkenner is hij wel te zien als gewone externe schijf.
nou heb ik m al een paar keer hersteld via itunes, geformatteerd, ge-hardreset. het helpt alleen weinig.
muziek afspelen gaat meestal goed, maar soms ook niet.
wat kan ik nog proberen?

Canon 6D, canon 50mm 1.8 II,canon 70-200L f4, canon 28-135IS, canon 100mm 2.8L macro IS, speedlite 550EX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knuppelhout
  • Niet online
helaas weinig mensen die mijn probleem herkennen...

Canon 6D, canon 50mm 1.8 II,canon 70-200L f4, canon 28-135IS, canon 100mm 2.8L macro IS, speedlite 550EX

• JefSnare
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 09-11-2020
Tijdens het afspelen van muziek, hapert deze dan of is afspelen niet mogelijk? Het zou goed kunnen dat de iPod een klap heeft gehad zodat de harde schijf beschadigd is.

Twitter Flickr

• knuppelhout
  • Niet online
ik heb m 2e hands gekocht, dus misschien was dat idd al zo.
hij hapert niet, soms reageert hij ineens helemaal nergens op. dan moet ik meestal een tijdje wachten en doet ie het weer. zelfde bij kopieren van muziek vanuit itunes: soms is ie ineens niet meer benaderbaar.

ik dacht: misschien een lowlevel format? maar hoe doe je dat met een ipod? gewoon formatteren via windows heb ik al eens gedaan