Ben ik blij dat ik aan de Amstel woon en het nog lekker vindt ook..Verwijderd schreef op vrijdag 18 september 2009 @ 23:25:
Die Borislavj gasten zijn geen partij voor ons Alcholisten.. we zuipen die wodka snuivers zo onder de tafel
Verwijderd
Nou luitjes, jullie zijn wel van de last minute spanning 
Bronco, Borislavje en Bensplace (groetjes terug
) zijn toegevoegd.
Volgens mij wacht ik dan alleen nog op de eerste credits van MarcyDarcy en DJNL.
Omdat we de teams zeer binnenkort definitief moeten maken, verwacht ik wel dat ze uiterlijk in de update van zaterdagavond / nacht zitten, zodat ik ze zondag kan toevoegen.
Black Piet, kan jij dit weekend een check doen of ik niemand ben vergeten?
Het DPC team staat hier: http://www.seti.nl/boinc_...s&subteamid=17&gauntlet=2
Bronco, Borislavje en Bensplace (groetjes terug
Volgens mij wacht ik dan alleen nog op de eerste credits van MarcyDarcy en DJNL.
Omdat we de teams zeer binnenkort definitief moeten maken, verwacht ik wel dat ze uiterlijk in de update van zaterdagavond / nacht zitten, zodat ik ze zondag kan toevoegen.
Verwijderd
1 ding is zeker die S@NL wooden shoes zijn geen partij voor onze kudde koeien...
Dutch Power Cows wil trample the rest. (alc)
Dutch Power Cows wil trample the rest. (alc)
Ik mis nog twee mensen in je overzicht, maar die had je zelf al gemeld:Verwijderd schreef op zaterdag 19 september 2009 @ 00:13:
Nou luitjes, jullie zijn wel van de last minute spanning
Bronco, Borislavje en Bensplace (groetjes terug) zijn toegevoegd.
Username | userid |
Los Alcoholicos~DJNL | 9149413 |
Los Alcoholicos~MarcyDarcy | 9149142 |
Maar moeten ze nu al punten hebben om ze toe te voegen aan de stats.....? De stampede gauntlet begint nu nog niet....

Voor nu heb ik dus staan
Username | userid |
[DPC] hansR | 2715 |
[DPC] ray | 8735438 |
[DPC]DeApen~Kuuke | 8335626 |
[DPC]Division_Brabant~grass460 | 638685 |
[DPC]Division_Brabant~Witlof | 8385181 |
[DPC]LightLuke | 9071262 |
[DPC]TeamGrazzie~APCIII | 8139300 |
[DPC]TeamGrazzie~BlackPiet | |
[DPC]TeamGrazzie~Team FlevoCows | 8494858 |
Los Alcoholicos~DJNL | 9149413 |
Los Alcoholicos~LA - Easy | 1932 |
Los Alcoholicos~MarcyDarcy | 9149142 |
Los Alcoholicos~MetalfanBlackness | 9146988 |
Los Alcoholicos~Xaverius | 8735282 |
Searchy! Internet Services V.O.F. | 10310 |
Team_Elteor_Borislavj~BensPlace | 381172 |
Team_Elteor_Borislavj~borislavj | 9123564 |
Team_Elteor_Borislavj~Bronco | 9007819 |
Team_Elteor_Borislavj~Elteor | 8313340 |
WhitePanther | 9134475 |
Wolfje666 | 147840 |
Nu nog even de Gauntlet starten en we gaan onze uiterste best doen!!
[ Voor 9% gewijzigd door Black Piet op 19-09-2009 01:38 . Reden: Edit: Even de namen in een tabel gieten...wat is Ultraedit toch makkelijk ]
Mooooooeeeee......
Hmmm, hoor ik hier een strijd tussen wannabee alcoholisten en echte apen alcoholisten aan komen de komende weken
Verwijderd
Ik zie maar 1 aap en dat is Kuuke.Elteor schreef op zaterdag 19 september 2009 @ 01:37:
Hmmm, hoor ik hier een strijd tussen wannabee alcoholisten en echte apen alcoholisten aan komen de komende weken![]()

Verwijderd
DJNL heeft inmiddels wat credits en hij zat in de update van vanavond. Hem heb ik dus inmiddels toegevoegd. Dat zal morgen zichtbaar zijn.
Alleen MarcyDarcy staat nog op nul denk ik, want die kan ik nog niet vinden.
En ja, het vergaren van tenminste een paar credits is wel nodig. 0 accounts worden namelijk niet in de xml van Berkeley opgenomen en kunnen we daarom ook niet aan het team toevoegen. Full throttle ahead is nog niet nodig, dat kan vanaf volgende week vrijdag
En ja, het vergaren van tenminste een paar credits is wel nodig. 0 accounts worden namelijk niet in de xml van Berkeley opgenomen en kunnen we daarom ook niet aan het team toevoegen. Full throttle ahead is nog niet nodig, dat kan vanaf volgende week vrijdag
MarcyDary staat idd nog op nul, maar hij is er wel!Verwijderd schreef op zaterdag 19 september 2009 @ 01:56:
DJNL heeft inmiddels wat credits en hij zat in de update van vanavond. Hem heb ik dus inmiddels toegevoegd. Dat zal morgen zichtbaar zijn.
Ach, volgende week is ie er gewoon bij!
Mooooooeeeee......
Nou ja zeg, ik ben niet zo sloom... bij Berkeley konden ze het gewoon niet bijhouden 
Mijn eerste 4 resultaten zijn gevalideerd.
Verwijderd
Jij ziet toch niet dubbel he ? ouwe zuipertMarcyDarcy schreef op zaterdag 19 september 2009 @ 08:51:
Nou ja zeg, ik ben niet zo sloom... bij Berkeley konden ze het gewoon niet bijhouden
Nice, dus iedereen heeft nu zijn eerste puntjes... gaat goed hierMarcyDarcy schreef op zaterdag 19 september 2009 @ 08:51:
Mooooooeeeee......

Voor al onze nieuwe leden denk ik dat het belangrijk is om te melden dat er ook optimized clients bestaan die de verwerkingstijd per WU drastisch omlaag kunnen brengen... Per saldo kan je dus meer WU's doen en krijg je derhalve meer punten....
Ga naar deze site, en download de "Lunatics Unified Installer for Windows v0.2"
Volg daar de installatie instructies en vink bij de installatie de goede SSE capaciteiten van je processor aan (Te achterhalen via CPU-Z) en je PC is voorzien van de goede SSE client....
That's all folks!!
Mooooooeeeee......
Verwijderd
OK, dan zal ik je morgen kunnen toevoegen en is het DPC team compleetMarcyDarcy schreef op zaterdag 19 september 2009 @ 08:51:
Hmmmm hoeveel procent in output scheelt dat met een optimized client?Black Piet schreef op zaterdag 19 september 2009 @ 09:53:
...
Voor al onze nieuwe leden denk ik dat het belangrijk is om te melden dat er ook optimized clients bestaan die de verwerkingstijd per WU drastisch omlaag kunnen brengen... Per saldo kan je dus meer WU's doen en krijg je derhalve meer punten....![]()
...
Top, waarschijnlijk hadden ze moeite met alcoholisch doordrongen wu'sVerwijderd schreef op zaterdag 19 september 2009 @ 11:05:
[...]
OK, dan zal ik je morgen kunnen toevoegen en is het DPC team compleet
[ Voor 23% gewijzigd door MarcyDarcy op 19-09-2009 17:55 ]
Ter vergelijking: Een Core2duo E6850 (was mijn oude dualcore processor) doet zonder optimized client ongeveer 3 uur over een WU. Met een optimized client is dat ongeveer 1,5 a 2 uur.... Het is legaal en raadzaam om deze te installeren...MarcyDarcy schreef op zaterdag 19 september 2009 @ 14:02:
Hmmmm hoeveel procent in output scheelt dat met een optimized client?
De tijden voor een GPU had ik hier al eerder ergens gepost...
Mooooooeeeee......
Teringkriebels zeg. Ik zag net de eerste SETI WU binnenkomen, Astropulse en de verwachte tijdsduur was 185 uur.
Net nadat de client eraan begonnen was heb ik de lunatics client geinstalleerd. Nu dan maar even afwachten hoe snel hij uiteindelijk klaar is. 
EDIT: Ik wilde net op mijn win7 (64bit) de lunatics client installeren alleen zie ik dat die voor SSE3 is. Mijn CPU (A64 3200MHz) ondersteund wel SSE2 maar geen SSE3. Ik heb die lunatics website even bekeken maar ik zie door de bomen het bos niet meer... Wat kan ik dan het beste installeren?

EDIT: Ik wilde net op mijn win7 (64bit) de lunatics client installeren alleen zie ik dat die voor SSE3 is. Mijn CPU (A64 3200MHz) ondersteund wel SSE2 maar geen SSE3. Ik heb die lunatics website even bekeken maar ik zie door de bomen het bos niet meer... Wat kan ik dan het beste installeren?
[ Voor 36% gewijzigd door Xaverius op 19-09-2009 22:40 ]
https://smashrun.com/hans.vandermeer/invite
Stop de verwelking!
COVID19 resultaat: 30% meer hardgelopen dan ooit, langste afstand van 52 -> 69km gebracht
Dat is dan ook de reden dat ik AP (Astropulse) niet draai..... Maar je krijgt dan ook gelijk veel punten. Echter moet je nog steeds wachten voordat je wingman WU's heeft ingediend om de punten te krijgen. En voor de gauntlet kan dat net te laat zijn.Xaverius schreef op zaterdag 19 september 2009 @ 19:50:
Teringkriebels zeg. Ik zag net de eerste SETI WU binnenkomen, Astropulse en de verwachte tijdsduur was 185 uur.Net nadat de client eraan begonnen was heb ik de lunatics client geinstalleerd. Nu dan maar even afwachten hoe snel hij uiteindelijk klaar is.
Ik raad iedereen aan om tijdens de Gauntlet geen AP wu's te draaien.
Er zijn twee manieren om ze niet te krijgen:
1 Makkelijke methode
(inlogonderdeel is makkelijk te bereiken via boinc via de button "account").
Nadat je ingelogd bent, voer de volgende handelingen uit.
- - Ga naar onderdeel "Persoonlijke instellingen"
- - Selecteer "SETI@home voorkeuren"
- - Klik op de nieuwe pagina onderaan op "Edit SETI@home preferences"
- - Vink bij het onderdeel "Run only the selected applications" de optie uit
- ---------------> Astropulse:
- ---------------> Astropulse v5:
2 Moeilijke methode

- Ga naar de projectmap van SETI op je computer (meestal onder windows te vinden op C:\Documents and Settings\All Users\Application Data\BOINC\projects\setiathome.berkeley.edu
- Zoek naar het bestand "app_info.xml"
- Zorg ervoor dat het bestand alleen maar de volgende data bevat zonder een verwijzing naar AP-client
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
48
49
50
51
52
53
54
55
56
57
58
59
60
61
62
63
64
65
66
67
68
| <app_info> <app> <name>setiathome_enhanced</name> </app> <file_info> <name>AK_v8_win_SSE41.exe</name> <executable/> </file_info> <app_version> <app_name>setiathome_enhanced</app_name> <version_num>528</version_num> <file_ref> <file_name>AK_v8_win_SSE41.exe</file_name> <main_program/> </file_ref> </app_version> <app_version> <app_name>setiathome_enhanced</app_name> <version_num>603</version_num> <file_ref> <file_name>AK_v8_win_SSE41.exe</file_name> <main_program/> </file_ref> </app_version> <app> <name>setiathome_enhanced</name> </app> <file_info> <name>MB_6.08_CUDA_V12_VLARKill_FPLim2048.exe</name> <executable/> </file_info> <file_info> <name>cudart.dll</name> <executable/> </file_info> <file_info> <name>cufft.dll</name> <executable/> </file_info> <file_info> <name>libfftw3f-3-1-1a_upx.dll</name> <executable/> </file_info> <app_version> <app_name>setiathome_enhanced</app_name> <version_num>608</version_num> <plan_class>cuda</plan_class> <avg_ncpus>0.040000</avg_ncpus> <max_ncpus>0.040000</max_ncpus> <coproc> <type>CUDA</type> <count>1</count> </coproc> <file_ref> <file_name>MB_6.08_CUDA_V12_VLARKill_FPLim2048.exe</file_name> <main_program/> </file_ref> <file_ref> <file_name>cudart.dll</file_name> </file_ref> <file_ref> <file_name>cufft.dll</file_name> </file_ref> <file_ref> <file_name>libfftw3f-3-1-1a_upx.dll</file_name> </file_ref> </app_version> </app_info> |
Let op: Mijn computers draaien de optimized apps die zowel de CPU als de GPU aan het werk houden...
Daarbij is alleen het onderdeel van belang.
code:
1
2
3
| <app> <name>setiathome_enhanced</name> </app> |
Deze mag geen verwijzing hebben naar een AP???.exe
Je krijgt vervolgens alleen maar multibeam WU's tot verwerking aangeboden. Dit geldt vervolgens ALLEEN voor de computer waar het bestand op hebt aangepast.
Voor beginners raad ik overigens aan om optie 1 te gebruiken....
Als je al AP wu's hebt gehad, is het verstandig eerst de instellingen te wijzigen op de site, de WU vervolgens via Boinc af te breken en nieuwe WU's vragen....
Gebruik gewoon de "Lunatics Unified Installer for Windows v0.2". Deze is verkrijgbaar in een 32bit en 64bit versie. Vink tijdens de installatie alleen maar SSE aan ipv SSE3. De SETI clients zijn namelijk geoptimaliseerd per instructieset... (SETI is 1 van de weinige DC projecten waarbij vrijwilligers zoveel werk aan de clients mogen doen)EDIT: Ik wilde net op mijn win7 (64bit) de lunatics client installeren alleen zie ik dat die voor SSE3 is. Mijn CPU (A64 3200MHz) ondersteund wel SSE2 maar geen SSE3. Ik heb die lunatics website even bekeken maar ik zie door de bomen het bos niet meer... Wat kan ik dan het beste installeren?
Edit
Voor GPU (CUDA) gebruikers
Installeer (lees: download en kopieer de bestanden naar de projectmap) ook de volgende twee bestanden
- - Cuda 2.3 DLLs
Ze zijn hier te vinden. De Lunatics installer heeft deze CUDA files nog niet in zijn installer meegenomen
Installatie

- Sluit eerst Boinc en SETI helemaal af (controleer dit even via de taskmanager).
- download en kopieer de bestanden naar de projectmap van SETI (Meestal C:\Documents and Settings\All Users\Application Data\BOINC\projects\setiathome.berkeley.edu)
- Start vervolgens Boinc weer opnieuw op, en je ziet de verwerkingstijden halveren

[ Voor 8% gewijzigd door Black Piet op 20-09-2009 00:23 ]
Mooooooeeeee......
Rondje van mij 
Duidelijke uitleg Black Piet, na het installeren van de optimized client dient enkel de normale BOINC client opgestart te worden?

Duidelijke uitleg Black Piet, na het installeren van de optimized client dient enkel de normale BOINC client opgestart te worden?
[ Voor 47% gewijzigd door MarcyDarcy op 20-09-2009 09:14 ]
Yep, je hoeft alleen maar de Boincmanager opnieuw op te starten en SETI start automatisch met de geoptimaliseerde clientsMarcyDarcy schreef op zondag 20 september 2009 @ 09:03:
Rondje van mij [afbeelding]
Mooooooeeeee......
@Black Piet
die 2 cuda files die komen dus in de map waar de cude AP en MB exe in staan?
edit is reeds gelukt
die 2 cuda files die komen dus in de map waar de cude AP en MB exe in staan?
edit is reeds gelukt
[ Voor 13% gewijzigd door grass460 op 20-09-2009 19:57 ]
Zelfs met al deze info gaan jullie het niet winnen van de Wooden Shoes.Black Piet schreef op zondag 20 september 2009 @ 00:11:
[...]
Dat is dan ook de reden dat ik AP (Astropulse) niet draai..... Maar je krijgt dan ook gelijk veel punten. Echter moet je nog steeds wachten voordat je wingman WU's heeft ingediend om de punten te krijgen. En voor de gauntlet kan dat net te laat zijn.
Ik raad iedereen aan om tijdens de Gauntlet geen AP wu's te draaien.
Er zijn twee manieren om ze niet te krijgen:
1 Makkelijke methode: Inloggen op de website bij seti
(inlogonderdeel is makkelijk te bereiken via boinc via de button "account").
Nadat je ingelogd bent, voer de volgende handelingen uit.Je krijgt vervolgens alleen maar multibeam WU's tot verwerking aangeboden. Dit geldt vervolgens voor alle computer die SETI draaien.
- - Ga naar onderdeel "Persoonlijke instellingen"
- - Selecteer "SETI@home voorkeuren"
- - Klik op de nieuwe pagina onderaan op "Edit SETI@home preferences"
- - Vink bij het onderdeel "Run only the selected applications" de optie uit
- ---------------> Astropulse:
- ---------------> Astropulse v5:
2 Moeilijke methode: handmatige een app.info.xml aanmaken op je computer....
- Ga naar de projectmap van SETI op je computer (meestal onder windows te vinden op C:\Documents and Settings\All Users\Application Data\BOINC\projects\setiathome.berkeley.edu
- Zoek naar het bestand "app_info.xml"
- Zorg ervoor dat het bestand alleen maar de volgende data bevat zonder een verwijzing naar AP-client
code:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 <app_info> <app> <name>setiathome_enhanced</name> </app> <file_info> <name>AK_v8_win_SSE41.exe</name> <executable/> </file_info> <app_version> <app_name>setiathome_enhanced</app_name> <version_num>528</version_num> <file_ref> <file_name>AK_v8_win_SSE41.exe</file_name> <main_program/> </file_ref> </app_version> <app_version> <app_name>setiathome_enhanced</app_name> <version_num>603</version_num> <file_ref> <file_name>AK_v8_win_SSE41.exe</file_name> <main_program/> </file_ref> </app_version> <app> <name>setiathome_enhanced</name> </app> <file_info> <name>MB_6.08_CUDA_V12_VLARKill_FPLim2048.exe</name> <executable/> </file_info> <file_info> <name>cudart.dll</name> <executable/> </file_info> <file_info> <name>cufft.dll</name> <executable/> </file_info> <file_info> <name>libfftw3f-3-1-1a_upx.dll</name> <executable/> </file_info> <app_version> <app_name>setiathome_enhanced</app_name> <version_num>608</version_num> <plan_class>cuda</plan_class> <avg_ncpus>0.040000</avg_ncpus> <max_ncpus>0.040000</max_ncpus> <coproc> <type>CUDA</type> <count>1</count> </coproc> <file_ref> <file_name>MB_6.08_CUDA_V12_VLARKill_FPLim2048.exe</file_name> <main_program/> </file_ref> <file_ref> <file_name>cudart.dll</file_name> </file_ref> <file_ref> <file_name>cufft.dll</file_name> </file_ref> <file_ref> <file_name>libfftw3f-3-1-1a_upx.dll</file_name> </file_ref> </app_version> </app_info>
Let op: Mijn computers draaien de optimized apps die zowel de CPU als de GPU aan het werk houden...![]()
Daarbij is alleen het onderdeel van belang.
code:
1 2 3 <app> <name>setiathome_enhanced</name> </app>
Deze mag geen verwijzing hebben naar een AP???.exe
Je krijgt vervolgens alleen maar multibeam WU's tot verwerking aangeboden. Dit geldt vervolgens ALLEEN voor de computer waar het bestand op hebt aangepast.
Voor beginners raad ik overigens aan om optie 1 te gebruiken....![]()
Als je al AP wu's hebt gehad, is het verstandig eerst de instellingen te wijzigen op de site, de WU vervolgens via Boinc af te breken en nieuwe WU's vragen....
[...]
Gebruik gewoon de "Lunatics Unified Installer for Windows v0.2". Deze is verkrijgbaar in een 32bit en 64bit versie. Vink tijdens de installatie alleen maar SSE aan ipv SSE3. De SETI clients zijn namelijk geoptimaliseerd per instructieset... (SETI is 1 van de weinige DC projecten waarbij vrijwilligers zoveel werk aan de clients mogen doen)
Edit
Voor GPU (CUDA) gebruikers
Installeer (lees: download en kopieer de bestanden naar de projectmap) ook de volgende twee bestandenDeze zorgen ervoor dat de verwerkingstijd op je grafische kaart bijna wordt gehalveerd
- - Cuda 2.3 DLLs
![]()
Ze zijn hier te vinden. De Lunatics installer heeft deze CUDA files nog niet in zijn installer meegenomen
InstallatieIk ben nu moe en zal morgen verdere vragen beantwoorden
- Sluit eerst Boinc en SETI helemaal af (controleer dit even via de taskmanager).
- download en kopieer de bestanden naar de projectmap van SETI (Meestal C:\Documents and Settings\All Users\Application Data\BOINC\projects\setiathome.berkeley.edu)
- Start vervolgens Boinc weer opnieuw op, en je ziet de verwerkingstijden halveren
Ik heb net even gekeken op de lunatics website maar ik zie bij de 64bit client staan dat deze SSE3 of hoger is. Dus ik kan geen geoptimaliseerde lunatic client gebruiken, is er dan nog een andere geoptimaliseerde optie? Zo niet dan kan ik die PC beter gewoon ergens anders op koppelen lijkt me...Black Piet schreef op zondag 20 september 2009 @ 00:11:
[...]
Gebruik gewoon de "Lunatics Unified Installer for Windows v0.2". Deze is verkrijgbaar in een 32bit en 64bit versie. Vink tijdens de installatie alleen maar SSE aan ipv SSE3. De SETI clients zijn namelijk geoptimaliseerd per instructieset... (SETI is 1 van de weinige DC projecten waarbij vrijwilligers zoveel werk aan de clients mogen doen)
Stop de verwelking!
COVID19 resultaat: 30% meer hardgelopen dan ooit, langste afstand van 52 -> 69km gebracht
Verwijderd
Dan zullen jullie toch eerst wat extravagantehoutzaagwindturbinemolentjes moeten plaatsen.Verwijderd schreef op zondag 20 september 2009 @ 17:55:
[...]
Zelfs met al deze info gaan jullie het niet winnen van de Wooden Shoes.
En dan zal je zien dan is er plots geen wind en is het hout ook opeens op.
Neenee laat ons maar grazen, en als jullie dreigen ons onverwijlt op het nachtelijk uur voorbij te klossen dan trekken onze koeien ook gewoon klompen aan. Maar dan wel van zeer tropiche whiskeycrunchhoutevaten

Verhip, ik zit even te kijken en je hebt gelijk! Ik zit nog even te kijken, maar ik heb zelf ook niet de oude AMD optimized clients liggen...Xaverius schreef op zondag 20 september 2009 @ 18:14:
[...]
Ik heb net even gekeken op de lunatics website maar ik zie bij de 64bit client staan dat deze SSE3 of hoger is. Dus ik kan geen geoptimaliseerde lunatic client gebruiken, is er dan nog een andere geoptimaliseerde optie? Zo niet dan kan ik die PC beter gewoon ergens anders op koppelen lijkt me...
Ik zie hier een weddenschap ontstaan om een paar houten klompen.... Waar doet me dat aan denkenVerwijderd schreef op zondag 20 september 2009 @ 18:58:
Dan zullen jullie toch eerst wat extravagantehoutzaagwindturbinemolentjes moeten plaatsen.
En dan zal je zien dan is er plots geen wind en is het hout ook opeens op.![]()
Neenee laat ons maar grazen, en als jullie dreigen ons onverwijlt op het nachtelijk uur voorbij te klossen dan trekken onze koeien ook gewoon klompen aan. Maar dan wel van zeer tropiche whiskeycrunchhoutevaten![]()
[afbeelding]
Mooooooeeeee......
Ik zie dat er voor mijn cpu nog een andere optimized client bestaat.
De standaard Win32 Lunatics' Unified Installer v0.2 of de Windows 32 bit AK v8.0 SSE4.1 (Intel Only) (Multibeam for Windows). Zit daar nog wat snelheidsverschil in?
De standaard Win32 Lunatics' Unified Installer v0.2 of de Windows 32 bit AK v8.0 SSE4.1 (Intel Only) (Multibeam for Windows). Zit daar nog wat snelheidsverschil in?
[ Voor 8% gewijzigd door MarcyDarcy op 20-09-2009 22:31 ]
Nee, er zit geen verschil in. De "Windows 32 bit AK v8.0 SSE4.1 (Intel Only)" zit namelijk ingebakken in de Win32 Lunatics' Unified Installer v0.2..... Je merkt dat vanzelf, want je moet het aanvinken tijdens de installatie...MarcyDarcy schreef op zondag 20 september 2009 @ 22:30:
Ik zie dat er voor mijn cpu nog een andere optimized client bestaat.
Mooooooeeeee......
Dank wederom voor het snelle antwoord. Over en sluiten
Ik erger me dood aan de opmerkingen over de enige echte apen.
Niet voor het een of ander maar ik ben toch nog steeds de bedenker van de term apen bij TEB dit mede omdat ik iedereen die niets deed of niet echt zin had ergens in altijd luie aap noemde.
Dat een afgesplitst deel van TEB zichzelf de naam heeft De Apen noemt wil niet zeggen dat hun het alleen recht hebben op de kreet >.<
Niet voor het een of ander maar ik ben toch nog steeds de bedenker van de term apen bij TEB dit mede omdat ik iedereen die niets deed of niet echt zin had ergens in altijd luie aap noemde.
Dat een afgesplitst deel van TEB zichzelf de naam heeft De Apen noemt wil niet zeggen dat hun het alleen recht hebben op de kreet >.<
NOFI maar ik kan niks met jouw post. 
Ik heb helemaal niks meegekregen waarom destijds de apen uit TEB voortkwam. Feit is dat er nu een subteam de apen is dus wanneer er hier over een aap gesproken wordt dan ga ik er vanuit dat het subteam bedoeld wordt. Dat jij blijkbaar ergens op een ander forum het over luie aap hebt gehad kunnen wij toch niet weten? Alsof wij alcoholisten onze nomenclatuur van ons eigen forum hier gaan gebruiken...
Ik heb helemaal niks meegekregen waarom destijds de apen uit TEB voortkwam. Feit is dat er nu een subteam de apen is dus wanneer er hier over een aap gesproken wordt dan ga ik er vanuit dat het subteam bedoeld wordt. Dat jij blijkbaar ergens op een ander forum het over luie aap hebt gehad kunnen wij toch niet weten? Alsof wij alcoholisten onze nomenclatuur van ons eigen forum hier gaan gebruiken...

[ Voor 3% gewijzigd door Xaverius op 21-09-2009 17:41 ]
Stop de verwelking!
Verwijderd
Die apen moeten niet zoveel lullen hoe ha ha hoe, die moeten grazen als koeien met pepers in der reet. 
/me gooit nog maar een pullen bier in zijn koe..
/me gooit nog maar een pullen bier in zijn koe..
Tssk deze enge apekop wil zijn mooie blinkende cpu'tje niet teveel belasten he.
Denk aan die arme kleine schakelingen die zo warm worden van die verrekte koe
En dan ook nog eens mijn tere arme zielige gpu'tje verhitten tssk ik denk er niet aan
Denk aan die arme kleine schakelingen die zo warm worden van die verrekte koe
En dan ook nog eens mijn tere arme zielige gpu'tje verhitten tssk ik denk er niet aan
Hmm, die opgewarmde CPU's en GPU's zijn straks wel lekker om chocomel (met rum uiteraard
) warm te houden hoor
Ik zou spontaan een TEB worden om mee te kunnen genieten...Elteor schreef op maandag 21 september 2009 @ 22:13:
Hmm, die opgewarmde CPU's en GPU's zijn straks wel lekker om chocomel (met rum uiteraard) warm te houden hoor
Mooooooeeeee......
Verwijderd
Dat durf jij nietBlack Piet schreef op dinsdag 22 september 2009 @ 10:25:
[...]
Ik zou spontaan een TEB worden om mee te kunnen genieten...
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 22-09-2009 15:18 ]
Tja, dat kun je verwachten. TEB is/was in de volksmond nou eenmaal "de apen". Als er morgen een team komt wat zich alcoholisten noemt, ontstaat er ook grote verwarring met LA. Een team "de konijnen" heeft hetzelfde effect met NGS. De naamkeuze van de afsplitsers is gewoon niet erg handig geweest.TEB_Webbie schreef op maandag 21 september 2009 @ 17:09:
Ik erger me dood aan de opmerkingen over de enige echte apen.
[ Voor 8% gewijzigd door DigiK-oz op 22-09-2009 16:09 ]
Whatever
@ Heren TEB/Apen hierboven.
Het was geenzins mijn doel om mensen hier te kwetsen over het gebruik van de naam "apen". Mijn doel was om de competitie aan te geven tussen de twee teams, want daar gaat dit topic over.
De geschiedenis van beide subteams is mij in zijn geheel niet bekend, voor mij zijn alle tweakers hier "mafkezen"....
Want wie gaat er nu zijn PC bewust aanzetten om zoveel mogelijk punten te behalen en de wetenschap te steunen.... 
Mocht iemand nog specifieke problemen hebben over de term "apen", dan wil ik jullie verzoeken om dit op de specifieke subteamfora te doen en dit draadje alleen te vullen voor vragen over de Gauntlet...
Laten we gezamelijk SETI.nl gaan verslaan!!!
Nu ik het zo zeg, heb al een poos niet
naar TG
Het was geenzins mijn doel om mensen hier te kwetsen over het gebruik van de naam "apen". Mijn doel was om de competitie aan te geven tussen de twee teams, want daar gaat dit topic over.
De geschiedenis van beide subteams is mij in zijn geheel niet bekend, voor mij zijn alle tweakers hier "mafkezen"....

Mocht iemand nog specifieke problemen hebben over de term "apen", dan wil ik jullie verzoeken om dit op de specifieke subteamfora te doen en dit draadje alleen te vullen voor vragen over de Gauntlet...
Laten we gezamelijk SETI.nl gaan verslaan!!!
Haha.....nah...ik blijf lekker bij TeamGrazzie....
Nu ik het zo zeg, heb al een poos niet

[ Voor 16% gewijzigd door Black Piet op 22-09-2009 16:52 ]
Mooooooeeeee......
Verwijderd
Als iedereen hier, apen, alcoholisten, grazers en anderen, nou hun C/GPU's eens het woord laten doen, dan wordt het misschien nog een leuke race
Nog een dag en dan is het zover. Morgenavond worden de Gaunlet stats voor de laatste keer gereset en dan gaat het los
Ik wens jullie veel plezier en succes en hoop dat het vooral ook tussen onze teams een leuke race wordt.
Posten kan tijdens de Gauntlet op ons International forum zonder dat je hoeft te registeren.
Tijdens de Gauntlet is op dat forum gast posting opengezet.
Veel plezier toegewenst!
Groetjes,
BlackBiker
Nog een dag en dan is het zover. Morgenavond worden de Gaunlet stats voor de laatste keer gereset en dan gaat het los
Ik wens jullie veel plezier en succes en hoop dat het vooral ook tussen onze teams een leuke race wordt.
Posten kan tijdens de Gauntlet op ons International forum zonder dat je hoeft te registeren.
Tijdens de Gauntlet is op dat forum gast posting opengezet.
Veel plezier toegewenst!
Groetjes,
BlackBiker
okee bij deze succes allen
alle
voor een en een
voor allen
alle
Mijn koetje heeft al de Milkyway verkend en is nu druk aan het verdiepen in de Cosmology. Straks mag-ie al die kennis gaan gebruiken om een mooie mevr. seti te zoeken. Back to the roots want seti was m'n eerste kennismaking met Distributed Computing.
Goed, het is slechts een antieke X2 4800 (jawel een S939, ze bestaan nog
) maar zoals gezegd: het is voor de lol. Niks meer en niks minder 
De Laatse Cosmology units lijken sneller te gaan. Met een beetje mazzel heb ik de queue net op tijd leeg om de 25-ste te gaan vullen en starten.
Goed, het is slechts een antieke X2 4800 (jawel een S939, ze bestaan nog
De Laatse Cosmology units lijken sneller te gaan. Met een beetje mazzel heb ik de queue net op tijd leeg om de 25-ste te gaan vullen en starten.
Kuuke's Sterrenbeelden | 英俊的兔子
Welkom terug zou ik dan zo zeggen!!!KuuKe schreef op woensdag 23 september 2009 @ 21:27:
Mijn koetje heeft al de Milkyway verkend en is nu druk aan het verdiepen in de Cosmology. Straks mag-ie al die kennis gaan gebruiken om een mooie mevr. seti te zoeken. Back to the roots want seti was m'n eerste kennismaking met Distributed Computing.
Goed, het is slechts een antieke X2 4800 (jawel een S939, ze bestaan nog) maar zoals gezegd: het is voor de lol. Niks meer en niks minder
Je computer kiest een goed moment om uit te vallen! Een tweedehands processor niks voor jouTEB_Webbie schreef op woensdag 23 september 2009 @ 23:04:
oO dit is minder mijn Q6600 de geest gegeven
Hmm eens kijken hoe dit op te lossen
Heb persoonlijk niks meer in de aanbieding
Ja, sinds donderdagnacht zijn we echt begonnen!!!!!
Mooooooeeeee......
Verwijderd
Vannacht is de laatste reset en dan gaat het echt van start
We hebben trouwens ook een Gauntlet bar geopend
[DPC Cheerleaders]
[/DPC Cheerleaders]
Even een kleine topic update....
De Gauntlet is gestart, en ik moet zeggen...we doen het niet slecht in de stats.... Aangezien ik geen stats kan bakken, doe ik het maar even handmatig
Die houten schoenen staan nog steeds boven ons.... Kom op iedereen....show some muscles

Even een kleine topic update....
De Gauntlet is gestart, en ik moet zeggen...we doen het niet slecht in de stats.... Aangezien ik geen stats kan bakken, doe ik het maar even handmatig

No. | Naam | Total Credit | RAC | SNL RAC | Leden | Leden actief |
1 | [S.USA] South Park | 961.606 | 274.635 | 231.413 | 14 | 14 |
2 | Sicituradastra. | 650.347 | 247.832 | 242.828 | 26 | 26 |
3 | OCForums | 633.812 | 232.456 | 219.886 | 15 | 15 |
4 | [TA] TAS | 609.360 | 217.851 | 205.986 | 11 | 11 |
5 | OcUk[Spankers] | 553.764 | 227.251 | 226.737 | 18 | 18 |
6 | [AF] RoadRunners | 446.153 | 98.887 | 65.273 | 11 | 11 |
7 | [S@NL] Windmills | 423.772 | 181.558 | 181.594 | 13 | 13 |
8 | [S@NL] Wooden Shoes | 420.557 | 187.626 | 180.418 | 19 | 19 |
9 | Dutch Power Cows | 384.347 | 124.317 | 109.453 | 21 | 21 |
10 | OCF 2001 | 343.991 | 108.278 | 90.919 | 4 | 4 |
11 | [SG] Charybdis | 318.292 | 115.954 | 113.673 | 21 | 19 |
12 | Nordlichter & Erster Kontakt | 314.798 | 96.658 | 79.799 | 14 | 14 |
13 | BOINC@Poland | 261.091 | 76.323 | 53.262 | 26 | 24 |
14 | Crunching Family | 236.660 | 65.503 | 50.962 | 6 | 6 |
15 | [TA] The Others | 223.730 | 98.568 | 96.049 | 14 | 14 |
16 | ESL Brigade | 203.337 | 36.741 | 23.355 | 21 | 21 |
17 | Planet 3DNow! | 172.257 | 67.577 | 66.930 | 16 | 16 |
18 | [SG] Scylla | 165.350 | 37.639 | 25.476 | 21 | 20 |
19 | seti.international | 148.937 | 76.954 | 80.780 | 4 | 4 |
20 | [SG] Beer | 133.594 | 29.705 | 20.954 | 22 | 20 |
21 | UK BOINC Team | 129.003 | 32.742 | 23.586 | 13 | 13 |
22 | Team-SciFi | 101.006 | 25.192 | 16.666 | 10 | 10 |
23 | PADDY'S IN SPACE | 73.350 | 31.025 | 29.063 | 15 | 14 |
24 | Catalunya | 25.150 | 10.854 | 10.798 | 7 | 6 |
25 | Seriouscrunchers | 19.710 | 8.463 | 7.531 | 3 | 3 |
26 | [AF] Electrons Libres | 14.621 | 3.310 | 1.992 | 7 | 7 |
Die houten schoenen staan nog steeds boven ons.... Kom op iedereen....show some muscles
Mooooooeeeee......
Verwijderd
Verwijderd schreef op zondag 27 september 2009 @ 23:55:
[...]
Zorg u maar eerst dat je die Belgen pakt.
Dat is weer een heel ander project.Black Piet schreef op maandag 28 september 2009 @ 00:20:
Ik zie geen belgen bij de Gauntlet... of mis ik iets....
Een groot aantal DPC grazers zijn al tijden aan het proberen Boinc BE van de eerste plek te meppen bij Leiden Classic.
Een super oer-hollands project waar natuurlijk geen ex hollanders aan de top mogen staan.
Helaas zijn die belgen nogal rap. wij denken aan genetich gemanipuleerde koeien .
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 28-09-2009 07:41 ]
Gauntlet update vam dinsdag 29 september!
SETI USA doet het hier ook erg goed ondanks de goede output van TEB... En die houten schoentjes.... ah well.. Kijk zelf maar!
SETI USA doet het hier ook erg goed ondanks de goede output van TEB... En die houten schoentjes.... ah well.. Kijk zelf maar!
No. | Naam | Total Credit | RAC | SNL RAC | Leden | Leden actief |
1 | [S.USA]South Park | 2.072.177 | 324.958 | 282.389 | 14 | 14 |
2 | Sicituradastra. | 1.332.155 | 264.396 | 263.889 | 26 | 26 |
3 | OCForums | 1.285.404 | 249.402 | 241.811 | 15 | 15 |
4 | [TA] TAS | 1.284.947 | 239.422 | 225.013 | 11 | 11 |
5 | OcUk[Spankers] | 1.139.265 | 239.150 | 245.795 | 18 | 18 |
6 | [AF] RoadRunners | 951.277 | 126.627 | 89.770 | 11 | 11 |
7 | [S@NL] Windmills | 849.226 | 186.912 | 190.451 | 13 | 13 |
8 | [S@NL] Wooden Shoes | 837.163 | 191.540 | 186.885 | 19 | 19 |
9 | Dutch Power Cows | 767.570 | 136.677 | 125.478 | 21 | 21 |
10 | Nordlichter & Erster Kontakt | 706.140 | 114.456 | 95.192 | 14 | 14 |
11 | OCF 2001 | 673.838 | 118.363 | 107.501 | 4 | 4 |
12 | [SG] Charybdis | 633.256 | 123.124 | 123.626 | 21 | 19 |
13 | BOINC@Poland | 571.722 | 90.574 | 67.756 | 26 | 25 |
14 | [TA] The Others | 475.731 | 103.348 | 101.869 | 14 | 14 |
15 | Crunching Family | 472.738 | 74.985 | 62.201 | 6 | 6 |
16 | ESL Brigade | 388.017 | 46.809 | 31.769 | 21 | 21 |
17 | Planet 3DNow! | 363.142 | 72.667 | 73.536 | 16 | 16 |
18 | [SG] Scylla | 349.584 | 47.539 | 33.736 | 21 | 20 |
19 | [SG] Beer | 331.396 | 42.311 | 27.749 | 22 | 20 |
20 | seti.international | 299.877 | 76.655 | 83.397 | 4 | 4 |
21 | UK BOINC Team | 286.550 | 41.096 | 31.038 | 13 | 13 |
22 | Team-SciFi | 218.747 | 31.298 | 22.837 | 10 | 10 |
23 | PADDY'S IN SPACE | 145.385 | 31.862 | 30.270 | 15 | 14 |
24 | Catalunya | 64.491 | 12.496 | 11.194 | 7 | 6 |
25 | Seriouscrunchers | 43.673 | 9.165 | 8.608 | 3 | 3 |
26 | [AF] Electrons Libres | 35.186 | 4.559 | 2.737 | 7 | 7 |
[ Voor 22% gewijzigd door Black Piet op 04-10-2009 04:57 ]
Mooooooeeeee......
HollandsVerwijderd schreef op maandag 28 september 2009 @ 07:40:
[...]
[...]
Dat is weer een heel ander project.
Een groot aantal DPC grazers zijn al tijden aan het proberen Boinc BE van de eerste plek te meppen bij Leiden Classic.
Een super oer-hollands project waar natuurlijk geen ex hollanders aan de top mogen staan.
Helaas zijn die belgen nogal rap. wij denken aan genetich gemanipuleerde koeien .

Verwijderd
Jij jij gemeene Heksgp500 schreef op dinsdag 29 september 2009 @ 22:58:
[...]
Hollands, dat vind ik nou zo stads/hollands klinken. Zou bijna de belgen gaan ondersteunen
![]()
![]()
offtopic:
Ja, het is natuurlijk een oer-nederlands project, al ligt Leiden natuurlijk wel in zuid-holland. Het is wel een verbastering van onze taal dat telkens meer het woord holland gebruikt wordt in plaats van nederland. Alsof de overige 11 provincies er niet toedoen naast die twee.
Ja, het is natuurlijk een oer-nederlands project, al ligt Leiden natuurlijk wel in zuid-holland. Het is wel een verbastering van onze taal dat telkens meer het woord holland gebruikt wordt in plaats van nederland. Alsof de overige 11 provincies er niet toedoen naast die twee.
Overigens ben ik op de helft van mijn taak, mijn output verdubbelen tijdens de gauntlet. Ik denk dat het me dus wel gaat lukken voor het einde daarvan.
Stop de verwelking!
Gauntlet stats van 1 oktober!
Onze Gauntlet concurrent Wooden shoes loopt uit... Met een hogere RAC en een superuser named Aad in hun gelederen wordt het een uitdaging om ze bij te houden.....
Maar het leuke is, we stijgen nog wel in de stats! Het eerste team staat op de slachtrol.... Hun naam..."Nordlichter & Erster Kontakt"....
Ik denk dat het eerste contact wat ze gaan maken te maken heeft met de koeien die hun stal komen overnemen.....
Anyway....hier zijn de stats...
Onze Gauntlet concurrent Wooden shoes loopt uit... Met een hogere RAC en een superuser named Aad in hun gelederen wordt het een uitdaging om ze bij te houden.....
Maar het leuke is, we stijgen nog wel in de stats! Het eerste team staat op de slachtrol.... Hun naam..."Nordlichter & Erster Kontakt"....
Ik denk dat het eerste contact wat ze gaan maken te maken heeft met de koeien die hun stal komen overnemen.....
Anyway....hier zijn de stats...
No. | Naam | Total Credit | RAC SNL | RAC | Leden | Leden actief | Land |
1 | [S.USA] South Park | 3.249.820 | 371.631 | 334.180 | 14 | 14 | Verenigde Staten |
2 | Sicituradastra. | 2.055.303 | 281.346 | 282.553 | 26 | 26 | Internationaal |
3 | [TA] TAS | 1.985.411 | 258.849 | 244.595 | 11 | 11 | Internationaal |
4 | OCForums | 1.907.103 | 259.735 | 261.544 | 15 | 15 | Internationaal |
5 | OcUk[Spankers] | 1.775.020 | 252.878 | 259.589 | 18 | 18 | Verenigd Koninkrijk |
6 | [AF] RoadRunners | 1.486.305 | 151.806 | 117.642 | 11 | 11 | Internationaal |
7 | [S@NL] Windmills | 1.269.783 | 191.001 | 194.802 | 13 | 13 | Nederland |
8 | [S@NL] Wooden Shoes | 1.267.764 | 195.427 | 194.102 | 19 | 19 | Nederland |
9 | Nordlichter & Erster Kontakt | 1.121.900 | 131.004 | 112.918 | 14 | 14 | Duitsland |
10 | Dutch Power Cows | 1.082.663 | 140.069 | 139.940 | 21 | 21 | Nederland |
11 | OCF 2001 | 1.010.221 | 127.011 | 122.432 | 4 | 4 | Internationaal |
12 | [SG] Charybdis | 987.629 | 132.466 | 131.628 | 21 | 19 | Duitsland |
13 | BOINC@Poland | 875.752 | 101.471 | 83.809 | 26 | 25 | Polen |
14 | [TA] The Others | 742.342 | 108.476 | 107.290 | 14 | 14 | Internationaal |
15 | Crunching Family | 719.278 | 83.529 | 73.044 | 6 | 6 | Duitsland |
16 | [SG] Beer | 571.703 | 56.272 | 37.589 | 22 | 19 | Duitsland |
17 | Planet 3DNow! | 564.267 | 77.657 | 79.462 | 16 | 16 | Duitsland |
18 | ESL Brigade | 559.292 | 53.831 | 41.341 | 21 | 21 | Internationaal |
19 | [SG] Scylla | 546.067 | 56.670 | 43.240 | 21 | 21 | Duitsland |
20 | UK BOINC Team | 456.390 | 48.883 | 39.467 | 13 | 13 | Verenigd Koninkrijk |
21 | seti.international | 445.210 | 75.877 | 83.620 | 4 | 4 | Internationaal |
22 | Team-SciFi | 351.403 | 37.572 | 29.745 | 10 | 10 | Internationaal |
23 | PADDY'S IN SPACE | 215.936 | 32.343 | 31.546 | 15 | 14 | Ierland |
24 | Catalunya | 105.191 | 13.850 | 12.130 | 7 | 6 | Spanje |
25 | Seriouscrunchers | 70.144 | 9.828 | 9.251 | 3 | 3 | Internationaal |
26 | [AF] Electrons Libres | 56.430 | 5.641 | 3.835 | 7 | 6 | Internationaal |
Mooooooeeeee......
3 oktober...
Nog 1 dag en we moeten de dieren gaan eren..... Dieren...wij eren bij deze SETI NL...(Nou ja...eren
). We vieren in ieder geval een internationaal feest met elkaar!
Vandaag weer een grootst festijn. Nordlichter & Erster Kontakt gaat ons doel worden voor deze Gauntlet... Nog even doorgrazen dus...
Enjoy
Nog 1 dag en we moeten de dieren gaan eren..... Dieren...wij eren bij deze SETI NL...(Nou ja...eren
Vandaag weer een grootst festijn. Nordlichter & Erster Kontakt gaat ons doel worden voor deze Gauntlet... Nog even doorgrazen dus...
Enjoy
1 | [S.USA] South Park | 4.462.026 | 413.226 | 387.740 | 14 | 14 | Verenigde Staten |
2 | Sicituradastra. | 2.783.778 | 296.065 | 298.418 | 26 | 26 | Internationaal |
3 | [TA] TAS | 2.745.708 | 280.427 | 263.696 | 11 | 11 | Internationaal |
4 | OCForums | 2.574.389 | 272.444 | 278.023 | 15 | 15 | Internationaal |
5 | OcUk[Spankers] | 2.474.620 | 269.800 | 271.838 | 18 | 18 | Verenigd Koninkrijk |
6 | [AF] RoadRunners | 2.007.586 | 171.255 | 147.712 | 11 | 11 | Internationaal |
7 | [S@NL] Windmills | 1.724.256 | 197.116 | 198.270 | 13 | 13 | Nederland |
8 | [S@NL] Wooden Shoes | 1.680.986 | 197.367 | 200.278 | 19 | 19 | Nederland |
9 | Nordlichter & Erster Kontakt | 1.532.075 | 143.968 | 132.728 | 14 | 14 | Duitsland |
10 | Dutch Power Cows | 1.415.982 | 144.494 | 151.685 | 21 | 21 | Nederland |
11 | OCF 2001 | 1.383.880 | 137.390 | 136.528 | 4 | 4 | Internationaal |
12 | [SG] Charybdis | 1.327.587 | 139.059 | 140.295 | 21 | 20 | Duitsland |
13 | BOINC@Poland | 1.213.213 | 113.550 | 101.229 | 26 | 25 | Polen |
14 | [TA] The Others | 1.008.067 | 112.805 | 112.372 | 14 | 14 | Internationaal |
15 | Crunching Family | 985.105 | 92.311 | 84.759 | 6 | 6 | Duitsland |
16 | [SG] Beer | 773.883 | 64.341 | 50.220 | 22 | 19 | Duitsland |
17 | Planet 3DNow! | 770.412 | 82.167 | 84.643 | 16 | 16 | Duitsland |
18 | [SG] Scylla | 739.727 | 64.011 | 54.043 | 21 | 21 | Duitsland |
19 | ESL Brigade | 736.373 | 60.025 | 51.907 | 21 | 21 | Internationaal |
20 | UK BOINC Team | 618.600 | 54.644 | 48.624 | 13 | 13 | Verenigd Koninkrijk |
21 | seti.international | 604.171 | 76.523 | 82.663 | 4 | 4 | Internationaal |
22 | Team-SciFi | 477.405 | 42.138 | 37.569 | 10 | 10 | Internationaal |
23 | PADDY'S IN SPACE | 279.092 | 32.197 | 32.559 | 15 | 14 | Ierland |
24 | Catalunya | 147.892 | 15.202 | 13.419 | 7 | 7 | Spanje |
25 | Seriouscrunchers | 98.836 | 10.616 | 9.820 | 3 | 3 | Internationaal |
26 | [AF] Electrons Libres | 69.607 | 5.825 | 4.996 | 7 | 6 | Internationaal |
[ Voor 10% gewijzigd door Black Piet op 04-10-2009 05:01 ]
Mooooooeeeee......
Geef je PC maar een flinke knuffel, en probeer een beetje lief te zijn, want het is 4 oktober.....

In tegenstelling tot de tekst in de foto is het vandaag...."Koe zoekt gras". Want bij SETI ligt het er weer eens uit. Maar iedereen hier heeft natuurlijk zijn voorraaddagen gewijzigd naar minimaal 4...dus niemand zit zonder....toch...?
Anyway, hier zijn weer wat verse stats...

In tegenstelling tot de tekst in de foto is het vandaag...."Koe zoekt gras". Want bij SETI ligt het er weer eens uit. Maar iedereen hier heeft natuurlijk zijn voorraaddagen gewijzigd naar minimaal 4...dus niemand zit zonder....toch...?
Anyway, hier zijn weer wat verse stats...
1 | [S.USA] South Park | 4.772.373 | 423.339 | 413.476 | 14 | 14 | Verenigde Staten |
2 | Sicituradastra. | 2.939.238 | 296.790 | 306.149 | 26 | 26 | Internationaal |
3 | [TA] TAS | 2.909.422 | 282.846 | 274.856 | 11 | 11 | Internationaal |
4 | OCForums | 2.729.134 | 274.277 | 284.975 | 15 | 15 | Internationaal |
5 | OcUk[Spankers] | 2.649.886 | 273.723 | 278.267 | 18 | 18 | Verenigd Koninkrijk |
6 | [AF] RoadRunners | 2.133.582 | 175.221 | 163.235 | 11 | 11 | Internationaal |
7 | [S@NL] Windmills | 1.816.067 | 196.434 | 200.185 | 13 | 13 | Nederland |
8 | [S@NL] Wooden Shoes | 1.774.517 | 196.913 | 201.511 | 19 | 19 | Nederland |
9 | Nordlichter & Erster Kontakt | 1.664.173 | 149.833 | 141.929 | 14 | 14 | Duitsland |
10 | Dutch Power Cows | 1.508.426 | 146.443 | 156.184 | 21 | 21 | Nederland |
11 | OCF 2001 | 1.467.622 | 138.810 | 143.071 | 4 | 4 | Internationaal |
12 | [SG] Charybdis | 1.418.698 | 141.145 | 144.573 | 21 | 20 | Duitsland |
13 | BOINC@Poland | 1.299.968 | 116.698 | 110.026 | 26 | 25 | Polen |
14 | [TA] The Others | 1.087.880 | 114.983 | 114.763 | 14 | 14 | Internationaal |
15 | Crunching Family | 1.022.172 | 91.496 | 90.699 | 6 | 6 | Duitsland |
16 | Planet 3DNow! | 812.070 | 82.314 | 87.133 | 16 | 16 | Duitsland |
17 | [SG] Beer | 803.883 | 64.161 | 56.197 | 22 | 19 | Duitsland |
18 | [SG] Scylla | 784.570 | 65.228 | 59.485 | 21 | 21 | Duitsland |
19 | ESL Brigade | 765.231 | 60.062 | 57.378 | 21 | 21 | Internationaal |
20 | UK BOINC Team | 661.384 | 56.144 | 53.034 | 13 | 13 | Verenigd Koninkrijk |
21 | seti.international | 640.690 | 76.382 | 82.141 | 4 | 4 | Internationaal |
22 | Team-SciFi | 505.417 | 42.791 | 41.281 | 10 | 10 | Internationaal |
23 | PADDY'S IN SPACE | 293.592 | 32.152 | 33.088 | 15 | 14 | Ierland |
24 | Catalunya | 157.670 | 15.424 | 14.170 | 7 | 7 | Spanje |
25 | Seriouscrunchers | 101.345 | 10.367 | 10.209 | 3 | 3 | Internationaal |
26 | [AF] Electrons Libres | 74.850 | 6.065 | 5.513 | 7 | 6 | Internationaal |
Mooooooeeeee......
dank je black piet
verwen die koeien met verste gras je vinden kan, evt geef de koeien wat gezelschap
verwen die koeien met verste gras je vinden kan, evt geef de koeien wat gezelschap
5 Oktober....
Maandag bijna voorbij... Maar zoals altijd...een dag zonder stats is als een dag niet geleefd.
Dus bij deze....bij deze kan ik je zeggen dat je vandaag hebt geleefd....
Maandag bijna voorbij... Maar zoals altijd...een dag zonder stats is als een dag niet geleefd.
Dus bij deze....bij deze kan ik je zeggen dat je vandaag hebt geleefd....
1 | [S.USA] South Park | 4.787.306 | 411.585 | 431.341 | 14 | 14 | Verenigde Staten |
2 | Sicituradastra. | 2.947.566 | 287.861 | 308.710 | 26 | 26 | Internationaal |
3 | [TA] TAS | 2.915.037 | 270.932 | 281.219 | 11 | 11 | Internationaal |
4 | OCForums | 2.732.513 | 265.815 | 286.573 | 15 | 15 | Internationaal |
5 | OcUk[Spankers] | 2.651.273 | 271.966 | 281.045 | 18 | 18 | Verenigd Koninkrijk |
6 | [AF] RoadRunners | 2.133.700 | 174.948 | 175.494 | 11 | 11 | Internationaal |
7 | [S@NL] Windmills | 1.821.983 | 189.053 | 199.288 | 13 | 13 | Nederland |
8 | [S@NL] Wooden Shoes | 1.774.691 | 195.339 | 200.545 | 19 | 19 | Nederland |
9 | Nordlichter & Erster Kontakt | 1.664.277 | 148.317 | 148.442 | 14 | 14 | Duitsland |
10 | Dutch Power Cows | 1.508.873 | 143.146 | 157.958 | 21 | 21 | Nederland |
11 | OCF 2001 | 1.468.889 | 134.445 | 146.806 | 4 | 4 | Internationaal |
12 | [SG] Charybdis | 1.418.997 | 137.039 | 145.959 | 21 | 20 | Duitsland |
13 | BOINC@Poland | 1.302.094 | 115.639 | 116.969 | 26 | 25 | Polen |
14 | [TA] The Others | 1.088.076 | 114.406 | 115.562 | 14 | 14 | Internationaal |
15 | Crunching Family | 1.025.076 | 87.108 | 94.282 | 6 | 6 | Duitsland |
16 | Planet 3DNow! | 816.816 | 81.466 | 87.955 | 16 | 16 | Duitsland |
17 | [SG] Beer | 804.268 | 62.725 | 60.330 | 22 | 19 | Duitsland |
18 | [SG] Scylla | 784.937 | 64.409 | 63.581 | 21 | 21 | Duitsland |
19 | ESL Brigade | 773.861 | 59.146 | 61.264 | 21 | 21 | Internationaal |
20 | UK BOINC Team | 662.399 | 55.222 | 56.317 | 13 | 13 | Verenigd Koninkrijk |
21 | seti.international | 640.929 | 74.775 | 80.331 | 4 | 4 | Internationaal |
22 | Team-SciFi | 505.417 | 42.791 | 43.848 | 10 | 10 | Internationaal |
23 | PADDY'S IN SPACE | 293.675 | 31.740 | 32.883 | 15 | 14 | Ierland |
24 | Catalunya | 157.670 | 15.424 | 14.617 | 7 | 7 | Spanje |
25 | Seriouscrunchers | 101.546 | 10.222 | 10.420 | 3 | 3 | Internationaal |
26 | [AF] Electrons Libres | 74.850 | 6.065 | 5.962 | 7 | 6 | Internationaal |
Mooooooeeeee......
9 oktober 2009
Het lijkt me tijd voor..... Nvidia kaarten... Nu ik terug ben en alle verhalen lees over Nvidia....moeten we ze als team gaan steunen en allemaal CUDA gaan gebruiken... Daarnaast
helpen we Nvidia een steuntje in de rug....
Voorlopig zie ik een daling van het aantal punten per dag. Nordlichter & Erster Kontakt komt niet echt dichtbij. Dus volg mijn bovenstaande tip op en gaan voor DPC.
Enoy the stats
Het lijkt me tijd voor..... Nvidia kaarten... Nu ik terug ben en alle verhalen lees over Nvidia....moeten we ze als team gaan steunen en allemaal CUDA gaan gebruiken... Daarnaast
Voorlopig zie ik een daling van het aantal punten per dag. Nordlichter & Erster Kontakt komt niet echt dichtbij. Dus volg mijn bovenstaande tip op en gaan voor DPC.
Enoy the stats
No. | Naam | Total Credit | RAC | SNL RAC | Leden | Leden actief | Land |
1 | [S.USA] South Park | 7.722.106 | 471.510 | 498.165 | 14 | 14 | Verenigde Staten |
2 | [TA] TAS | 4.877.134 | 316.837 | 315.154 | 11 | 11 | Internationaal |
3 | Sicituradastra. | 4.608.145 | 299.661 | 322.362 | 26 | 26 | Internationaal |
4 | OcUk[Spankers] | 4.591.873 | 309.119 | 304.845 | 18 | 18 | Verenigd Koninkrijk |
5 | OCForums | 4.503.359 | 295.545 | 305.923 | 15 | 15 | Internationaal |
6 | [AF] RoadRunners | 3.264.865 | 188.968 | 210.783 | 11 | 11 | Internationaal |
7 | [S@NL] Windmills | 3.005.939 | 205.247 | 207.052 | 13 | 13 | Nederland |
8 | [S@NL] Wooden Shoes | 2.831.184 | 196.472 | 200.699 | 19 | 19 | Nederland |
9 | Nordlichter & Erster Kontakt | 2.655.139 | 164.123 | 168.893 | 14 | 14 | Duitsland |
10 | Dutch Power Cows | 2.375.686 | 151.907 | 164.144 | 21 | 21 | Nederland |
11 | [SG] Charybdis | 2.318.077 | 151.461 | 155.359 | 21 | 20 | Duitsland |
12 | OCF 2001 | 2.297.639 | 144.220 | 158.305 | 4 | 4 | Internationaal |
13 | BOINC@Poland | 2.018.466 | 123.349 | 133.397 | 26 | 25 | Polen |
14 | [TA] The Others | 1.801.979 | 122.328 | 122.478 | 14 | 14 | Internationaal |
15 | Crunching Family | 1.499.283 | 90.600 | 102.414 | 6 | 6 | Duitsland |
16 | Planet 3DNow! | 1.256.992 | 81.664 | 89.566 | 16 | 16 | Duitsland |
17 | [SG] Scylla | 1.220.224 | 71.247 | 76.760 | 21 | 21 | Duitsland |
18 | [SG] Beer | 1.186.356 | 67.201 | 73.274 | 22 | 20 | Duitsland |
19 | ESL Brigade | 1.126.080 | 62.049 | 71.726 | 21 | 21 | Internationaal |
20 | seti.international | 1.070.691 | 78.135 | 76.337 | 4 | 4 | Internationaal |
21 | UK BOINC Team | 1.022.083 | 60.398 | 65.390 | 13 | 13 | Verenigd Koninkrijk |
22 | Team-SciFi | 790.811 | 46.954 | 51.328 | 10 | 10 | Internationaal |
23 | PADDY'S IN SPACE | 517.654 | 36.269 | 34.874 | 15 | 13 | Ierland |
24 | Catalunya | 245.333 | 15.730 | 16.191 | 7 | 7 | Spanje |
25 | Seriouscrunchers | 169.915 | 11.407 | 11.871 | 3 | 3 | Internationaal |
26 | [AF] Electrons Libres | 113.640 | 6.631 | 7.220 | 7 | 6 | Internationaal |
Mooooooeeeee......
Weekend....Tijd voor nieuwe stats van 10-10-2009
Weinig te melden.... Onze duitse concullega's lopen nog steeds uit... en de houten schoenen gaan ook nog steeds hard door.
Enjoy the stats en een prettig weekend!
Weinig te melden.... Onze duitse concullega's lopen nog steeds uit... en de houten schoenen gaan ook nog steeds hard door.
Enjoy the stats en een prettig weekend!
1 | [S.USA] South Park | 8.316.628 | 482.852 | 515.615 | 14 | 14 | Verenigde Staten |
2 | [TA] TAS | 5.239.989 | 321.110 | 326.092 | 11 | 11 | Internationaal |
3 | OcUk[Spankers] | 4.991.836 | 317.663 | 312.527 | 18 | 18 | Verenigd Koninkrijk |
4 | Sicituradastra. | 4.922.164 | 301.010 | 324.428 | 26 | 26 | Internationaal |
5 | OCForums | 4.874.486 | 302.482 | 311.091 | 15 | 15 | Internationaal |
6 | [AF] RoadRunners | 3.511.190 | 194.362 | 218.254 | 11 | 11 | Internationaal |
7 | [S@NL] Windmills | 3.221.483 | 206.152 | 209.464 | 13 | 13 | Nederland |
8 | [S@NL] Wooden Shoes | 3.012.036 | 194.911 | 201.205 | 19 | 19 | Nederland |
9 | Nordlichter & Erster Kontakt | 2.862.313 | 168.179 | 175.810 | 14 | 14 | Duitsland |
10 | Dutch Power Cows | 2.516.181 | 150.821 | 165.982 | 21 | 21 | Nederland |
11 | OCF 2001 | 2.507.714 | 150.160 | 160.212 | 4 | 4 | Internationaal |
12 | [SG] Charybdis | 2.492.648 | 153.658 | 158.758 | 21 | 20 | Duitsland |
13 | BOINC@Poland | 2.160.801 | 125.265 | 136.940 | 26 | 25 | Polen |
14 | [TA] The Others | 1.930.481 | 122.845 | 124.551 | 14 | 14 | Internationaal |
15 | Crunching Family | 1.624.590 | 93.844 | 103.904 | 6 | 6 | Duitsland |
16 | Planet 3DNow! | 1.332.428 | 80.969 | 89.526 | 16 | 16 | Duitsland |
17 | [SG] Scylla | 1.302.038 | 72.363 | 80.218 | 21 | 21 | Duitsland |
18 | [SG] Beer | 1.258.091 | 67.501 | 77.087 | 22 | 20 | Duitsland |
19 | ESL Brigade | 1.191.955 | 62.372 | 74.442 | 21 | 21 | Internationaal |
20 | seti.international | 1.183.047 | 81.433 | 76.378 | 4 | 4 | Internationaal |
21 | UK BOINC Team | 1.108.016 | 62.793 | 67.904 | 13 | 13 | Verenigd Koninkrijk |
22 | Team-SciFi | 854.260 | 48.476 | 53.048 | 10 | 10 | Internationaal |
23 | PADDY'S IN SPACE | 563.418 | 37.099 | 35.572 | 15 | 13 | Ierland |
24 | Catalunya | 263.159 | 15.964 | 16.635 | 7 | 7 | Spanje |
25 | Seriouscrunchers | 181.965 | 11.542 | 11.955 | 3 | 3 | Internationaal |
26 | [AF] Electrons Libres | 126.336 | 7.212 | 7.519 | 7 | 6 | Internationaal |
Mooooooeeeee......
Aangezien je drie maal op rij de stats post zonder een reactie, wil ik even laten weten dat ik het zeer waardeer dat je de moeite neemt om die stats hier te posten.
De laatste dagen ben ik wederom niet zo actief geweest, dus het is ook deels mijn schuld dat we niet op nr. 1 staan...
De laatste dagen ben ik wederom niet zo actief geweest, dus het is ook deels mijn schuld dat we niet op nr. 1 staan...
Ouwe troep? Wat is dat?.......Alles is leuk, zelfs modelracing..........BOINC ook mee met DPC!
......Team Grazzie~Power....!! Mooooooeeeee......
Dank je. Zonder UltraEdit was dit niet makkelijk geweest, maar ik heb een klein hulpscriptje gemaakt (met behulp van internet overigensAPClll schreef op zaterdag 10 oktober 2009 @ 23:01:
Aangezien je drie maal op rij de stats post zonder een reactie, wil ik even laten weten dat ik het zeer waardeer dat je de moeite neemt om die stats hier te posten.![]()
Bij deze dan ook de stats van 11 oktober 2009
Stats 11 oktober 2009
1 | [S.USA] South Park | 8.875.306 | 489.517 | 530.350 | 14 | 14 | Verenigde Staten |
2 | [TA] TAS | 5.602.001 | 324.636 | 334.833 | 11 | 11 | Internationaal |
3 | OcUk[Spankers] | 5.416.428 | 327.383 | 320.733 | 18 | 18 | Verenigd Koninkrijk |
4 | Sicituradastra. | 5.191.516 | 297.817 | 325.816 | 26 | 26 | Internationaal |
5 | OCForums | 5.233.713 | 307.655 | 315.865 | 15 | 15 | Internationaal |
6 | [AF] RoadRunners | 3.764.888 | 199.898 | 223.801 | 11 | 11 | Internationaal |
7 | [S@NL] Windmills | 3.446.016 | 207.670 | 211.364 | 13 | 13 | Nederland |
8 | [S@NL] Wooden Shoes | 3.212.170 | 195.385 | 201.048 | 19 | 19 | Nederland |
9 | Nordlichter & Erster Kontakt | 3.082.760 | 172.873 | 181.825 | 14 | 14 | Duitsland |
10 | Dutch Power Cows | 2.696.312 | 153.381 | 166.527 | 21 | 21 | Nederland |
11 | OCF 2001 | 2.676.200 | 151.745 | 162.568 | 4 | 4 | Internationaal |
12 | [SG] Charybdis | 2.652.519 | 154.178 | 161.691 | 21 | 20 | Duitsland |
13 | BOINC@Poland | 2.321.854 | 128.682 | 139.610 | 26 | 25 | Polen |
14 | [TA] The Others | 2.061.815 | 123.496 | 126.164 | 14 | 14 | Internationaal |
15 | Crunching Family | 1.761.016 | 97.830 | 105.132 | 6 | 6 | Duitsland |
16 | Planet 3DNow! | 1.417.308 | 81.270 | 89.124 | 16 | 16 | Duitsland |
17 | [SG] Scylla | 1.382.449 | 73.147 | 82.437 | 21 | 21 | Duitsland |
18 | [SG] Beer | 1.336.239 | 68.658 | 79.900 | 22 | 20 | Duitsland |
19 | ESL Brigade | 1.261.502 | 62.981 | 74.845 | 21 | 21 | Internationaal |
20 | seti.international | 1.311.703 | 85.777 | 77.385 | 4 | 4 | Internationaal |
21 | UK BOINC Team | 1.194.967 | 65.050 | 70.285 | 13 | 13 | Verenigd Koninkrijk |
22 | Team-SciFi | 912.123 | 49.402 | 54.540 | 10 | 10 | Internationaal |
23 | PADDY'S IN SPACE | 602.239 | 37.344 | 36.167 | 15 | 13 | Ierland |
24 | Catalunya | 277.535 | 15.729 | 17.052 | 7 | 7 | Spanje |
25 | Seriouscrunchers | 191.572 | 11.252 | 12.038 | 3 | 3 | Internationaal |
26 | [AF] Electrons Libres | 139.003 | 7.702 | 7.824 | 7 | 6 | Internationaal |
offtopic:
Ik besef ineens waarom ik net onder Kuuke ben geeindigd in het statsposten
Ik besef ineens waarom ik net onder Kuuke ben geeindigd in het statsposten
Mooooooeeeee......
Verwijderd
We hebben zie ik grote concurrentie van 2 teams voor de Top 10 notering.
Een kleine misstap zo vlak voor de finale kan al fataal worden, alle D.P.C.-
succes!
Een kleine misstap zo vlak voor de finale kan al fataal worden, alle D.P.C.-
Stats van 12-10-2009
Nog 4 dagen en de gauntlet is weer afgelopen. Het is weer snel gegaan.
Dus nog even wat power bijschakelen.....kom op...je kan het wel...
Enjoy the stats
Enjoy the stats
1 | [S.USA] South Park | 9.443.782 | 496.522 | 541.632 | 14 | 14 | Verenigde Staten |
2 | [TA] TAS | 5.984.094 | 329.820 | 341.961 | 11 | 11 | Internationaal |
3 | OcUk[Spankers] | 5.843.564 | 336.565 | 329.567 | 18 | 18 | Verenigd Koninkrijk |
4 | OCForums | 5.593.006 | 312.276 | 320.017 | 15 | 15 | Internationaal |
5 | Sicituradastra. | 5.485.364 | 297.288 | 325.135 | 26 | 26 | Internationaal |
6 | [AF] RoadRunners | 3.978.210 | 201.061 | 228.216 | 11 | 11 | Internationaal |
7 | [S@NL] Windmills | 3.680.739 | 209.746 | 212.727 | 13 | 13 | Nederland |
8 | [S@NL] Wooden Shoes | 3.409.655 | 195.610 | 200.495 | 19 | 19 | Nederland |
9 | Nordlichter & Erster Kontakt | 3.308.943 | 177.669 | 187.118 | 14 | 14 | Duitsland |
10 | Dutch Power Cows | 2.855.065 | 153.821 | 166.054 | 21 | 21 | Nederland |
11 | [SG] Charybdis | 2.833.734 | 156.530 | 163.364 | 21 | 20 | Duitsland |
12 | OCF 2001 | 2.826.995 | 151.497 | 163.877 | 4 | 4 | Internationaal |
13 | BOINC@Poland | 2.491.688 | 132.450 | 142.088 | 26 | 25 | Polen |
14 | [TA] The Others | 2.203.179 | 125.052 | 127.869 | 14 | 14 | Internationaal |
15 | Crunching Family | 1.907.363 | 102.299 | 106.313 | 6 | 6 | Duitsland |
16 | Planet 3DNow! | 1.501.801 | 81.543 | 88.947 | 16 | 16 | Duitsland |
17 | [SG] Scylla | 1.471.675 | 74.590 | 83.928 | 21 | 21 | Duitsland |
18 | seti.international | 1.441.837 | 89.966 | 79.269 | 4 | 4 | Internationaal |
19 | [SG] Beer | 1.413.919 | 69.382 | 81.892 | 22 | 20 | Duitsland |
20 | ESL Brigade | 1.335.454 | 64.176 | 74.886 | 21 | 21 | Internationaal |
21 | UK BOINC Team | 1.281.916 | 67.035 | 72.212 | 13 | 13 | Verenigd Koninkrijk |
22 | Team-SciFi | 966.634 | 49.776 | 55.672 | 10 | 10 | Internationaal |
23 | PADDY'S IN SPACE | 637.654 | 37.106 | 36.702 | 15 | 15 | Ierland |
24 | Catalunya | 294.723 | 15.931 | 17.377 | 7 | 7 | Spanje |
25 | Seriouscrunchers | 202.573 | 11.317 | 12.112 | 3 | 3 | Internationaal |
26 | [AF] Electrons Libres | 153.888 | 8.386 | 8.177 | 7 | 6 | Internationaal |
Mooooooeeeee......
ik zat net even te kijken en zag dat het gat nog maar 6k bedraagt tussen ons en nr 11
Kom op jongens en meiden laat die koeien GRAZEN want het jammer als we vlak voor de finish ons 10 plaats verliezen
Kom op jongens en meiden laat die koeien GRAZEN want het jammer als we vlak voor de finish ons 10 plaats verliezen
Er is een klein verschil tussen kunnen en willen financieren...Black Piet schreef op maandag 12 oktober 2009 @ 20:12:
Om nu speciaal een Cuda-monster aan te schaffen gaat me ook weer wat ver
Maar dat wil natuurlijk niet zeggen dat ik anderen er van wil weerhouden Cuda monsters aan te schaffen. Ga vooral je gang hoor! Het is tenslotte voor een goed doel
Ouwe troep? Wat is dat?.......Alles is leuk, zelfs modelracing..........BOINC ook mee met DPC!
Stats van 13-10-2009
Welkom weer bij een nieuwe dag stats! Nog twee dagen Gauntlet. Zoals Grass460 reeds meldde hebben we slecht een paar duizend punten verschil met de nummer 11.... Grazen iedereen!!!!!!!!
Geniet van de stats!
Welkom weer bij een nieuwe dag stats! Nog twee dagen Gauntlet. Zoals Grass460 reeds meldde hebben we slecht een paar duizend punten verschil met de nummer 11.... Grazen iedereen!!!!!!!!
Voor 96 euro heb je al een CUDA kaart die +/- 2000 punten produceerd...naast je CPU.....APClll schreef op dinsdag 13 oktober 2009 @ 14:55:
Er is een klein verschil tussen kunnen en willen financieren...
Om nu speciaal een Cuda-monster aan te schaffen gaat me ook weer wat ver
Geniet van de stats!
1 | [S.USA] South Park | 10.040.580 | 505.508 | 549.597 | 14 | 14 | Verenigde Staten |
2 | [TA] TAS | 6.399.057 | 337.606 | 347.895 | 11 | 11 | Internationaal |
3 | OcUk[Spankers] | 6.263.417 | 343.992 | 338.877 | 18 | 18 | Verenigd Koninkrijk |
4 | OCForums | 5.987.591 | 319.771 | 323.502 | 15 | 15 | Internationaal |
5 | Sicituradastra. | 5.764.926 | 295.487 | 323.700 | 26 | 26 | Internationaal |
6 | [AF] RoadRunners | 4.190.930 | 202.013 | 230.515 | 11 | 11 | Internationaal |
7 | [S@NL] Windmills | 3.894.552 | 210.037 | 214.243 | 13 | 13 | Nederland |
8 | [S@NL] Wooden Shoes | 3.613.279 | 196.041 | 200.167 | 19 | 19 | Nederland |
9 | Nordlichter & Erster Kontakt | 3.536.219 | 182.048 | 191.723 | 14 | 14 | Duitsland |
10 | Dutch Power Cows | 3.011.774 | 154.026 | 164.959 | 21 | 21 | Nederland |
11 | [SG] Charybdis | 3.005.462 | 157.933 | 164.797 | 21 | 20 | Duitsland |
12 | OCF 2001 | 2.996.980 | 153.035 | 164.673 | 4 | 4 | Internationaal |
13 | BOINC@Poland | 2.662.786 | 135.936 | 144.267 | 26 | 25 | Polen |
14 | [TA] The Others | 2.347.613 | 126.857 | 129.548 | 14 | 14 | Internationaal |
15 | Crunching Family | 2.059.111 | 106.914 | 107.800 | 6 | 6 | Duitsland |
16 | Planet 3DNow! | 1.587.698 | 81.800 | 88.749 | 16 | 16 | Duitsland |
17 | seti.international | 1.563.226 | 92.858 | 81.722 | 4 | 4 | Internationaal |
18 | [SG] Scylla | 1.561.912 | 76.044 | 84.994 | 21 | 21 | Duitsland |
19 | [SG] Beer | 1.510.215 | 71.993 | 83.145 | 22 | 20 | Duitsland |
20 | ESL Brigade | 1.394.274 | 63.719 | 74.602 | 21 | 21 | Internationaal |
21 | UK BOINC Team | 1.364.752 | 68.531 | 73.762 | 13 | 13 | Verenigd Koninkrijk |
22 | Team-SciFi | 1.028.979 | 50.895 | 56.398 | 10 | 10 | Internationaal |
23 | PADDY'S IN SPACE | 667.059 | 36.415 | 37.033 | 15 | 15 | Ierland |
24 | Catalunya | 311.130 | 15.924 | 17.605 | 7 | 7 | Spanje |
25 | Seriouscrunchers | 216.609 | 11.515 | 12.124 | 3 | 3 | Internationaal |
26 | [AF] Electrons Libres | 168.119 | 8.924 | 8.546 | 7 | 6 | Internationaal |
Mooooooeeeee......
onvermijdelijke is gebeurd,
we staan nu 11de
Draai op vol vermogen (+ wat extra
), meer zit er echt niet in ..
Laten we in ieder geval die 11-de plaats vasthouden.
Laten we in ieder geval die 11-de plaats vasthouden.

Stats van 14 oktober
Zoals eerder gemeld zijn we een plaats gezakt... Ons gemiddelde zal toch iets omhoog moeten om de top 10 te bereiken. Evenals HansR heb ik voor de komende dag ook maar even mijn PC's wat langer aangezet.....
Even kijken of we morgen wat resultaat gaan zien.
Enjoy the stats!
Zoals eerder gemeld zijn we een plaats gezakt... Ons gemiddelde zal toch iets omhoog moeten om de top 10 te bereiken. Evenals HansR heb ik voor de komende dag ook maar even mijn PC's wat langer aangezet.....
Even kijken of we morgen wat resultaat gaan zien.
Enjoy the stats!
1 | [S.USA] South Park | 10.488.389 | 512.959 | 363.940 | 14 | 14 | Verenigde Staten |
2 | [TA] TAS | 6.706.518 | 341.614 | 302.968 | 11 | 11 | Internationaal |
3 | OcUk[Spankers] | 6.580.252 | 350.297 | 321.873 | 18 | 18 | Verenigd Koninkrijk |
4 | OCForums | 6.200.947 | 317.858 | 217.861 | 15 | 15 | Internationaal |
5 | Sicituradastra. | 5.979.012 | 294.386 | 279.675 | 26 | 26 | Internationaal |
6 | [AF] RoadRunners | 4.342.017 | 202.343 | 230.446 | 11 | 11 | Internationaal |
7 | [S@NL] Windmills | 4.047.938 | 210.000 | 118.972 | 13 | 13 | Nederland |
8 | [S@NL] Wooden Shoes | 3.752.861 | 195.684 | 198.588 | 19 | 19 | Nederland |
9 | Nordlichter & Erster Kontakt | 3.720.283 | 186.976 | 192.860 | 14 | 14 | Duitsland |
10 | [SG] Charybdis | 3.142.806 | 160.255 | 157.693 | 21 | 20 | Duitsland |
11 | Dutch Power Cows | 3.115.345 | 151.192 | 147.000 | 21 | 21 | Nederland |
12 | OCF 2001 | 3.097.944 | 149.706 | 136.165 | 4 | 4 | Internationaal |
13 | BOINC@Poland | 2.772.633 | 137.137 | 122.237 | 26 | 25 | Polen |
14 | [TA] The Others | 2.461.615 | 128.931 | 127.613 | 14 | 14 | Internationaal |
15 | Crunching Family | 2.166.861 | 106.946 | 48.245 | 6 | 6 | Duitsland |
16 | seti.international | 1.653.134 | 93.139 | 72.233 | 4 | 4 | Internationaal |
17 | Planet 3DNow! | 1.647.887 | 82.240 | 80.699 | 16 | 16 | Duitsland |
18 | [SG] Scylla | 1.629.422 | 77.133 | 82.084 | 21 | 21 | Duitsland |
19 | [SG] Beer | 1.560.446 | 71.727 | 75.541 | 22 | 20 | Duitsland |
20 | ESL Brigade | 1.439.295 | 63.281 | 41.759 | 21 | 21 | Internationaal |
21 | UK BOINC Team | 1.430.642 | 70.071 | 71.025 | 13 | 13 | Verenigd Koninkrijk |
22 | Team-SciFi | 1.072.511 | 51.510 | 55.502 | 10 | 10 | Internationaal |
23 | PADDY'S IN SPACE | 691.638 | 36.229 | 35.051 | 15 | 15 | Ierland |
24 | Catalunya | 321.514 | 15.831 | 17.607 | 7 | 7 | Spanje |
25 | Seriouscrunchers | 226.052 | 11.626 | 5.378 | 3 | 3 | Internationaal |
26 | [AF] Electrons Libres | 179.185 | 9.412 | 8.164 | 7 | 6 | Internationaal |
Mooooooeeeee......
Hoe kun je dat nu zeggen als we net een plek gezakt zijn?Enjoy the stats!
Het is inderdaad nu de tijd om een eindspurt in te zetten. De buitentemperaturen dalen gestaag, dus koeling mag geen excuus zijn
zelfs geprobeerd m'n ps3 in te zetten met een linux instal
Maar dat wou niet zo vlotten
Maar dat wou niet zo vlotten
Stats van 15-10-2009
Laatste dag van de Gauntlet..... Vannacht is de laatste statsrun! Dus nog even alle WU's posten en kijken of het enigzins geluk gaat brengen om naar plaats 10 te komen!!!!!!
Enjoy the stats!
Laatste dag van de Gauntlet..... Vannacht is de laatste statsrun! Dus nog even alle WU's posten en kijken of het enigzins geluk gaat brengen om naar plaats 10 te komen!!!!!!
Enjoy the stats!
No. | Naam | Total Credit | RAC | SNL RAC | Leden | Leden actief | Land | Gauntlet TC | Gauntlet RAC |
1 | [S.USA] South Park | 11.202.528 | 514.768 | 431.109 | 14 | 14 | Verenigde Staten | 1 | 1 |
2 | [TA] TAS | 7.272.109 | 352.790 | 324.115 | 11 | 11 | Internationaal | 2 | 3 |
3 | OcUk[Spankers] | 7.156.671 | 359.867 | 338.196 | 18 | 18 | Verenigd Koninkrijk | 3 | 2 |
4 | OCForums | 6.654.457 | 319.648 | 256.450 | 15 | 15 | Internationaal | 4 | 4 |
5 | Sicituradastra. | 6.383.727 | 295.710 | 289.603 | 26 | 26 | Internationaal | 5 | 5 |
6 | [AF] RoadRunners | 4.581.839 | 199.126 | 229.070 | 11 | 11 | Internationaal | 6 | 7 |
7 | [S@NL] Windmills | 4.394.786 | 215.558 | 151.845 | 13 | 13 | Nederland | 7 | 6 |
8 | Nordlichter & Erster Kontakt | 4.014.389 | 190.783 | 196.358 | 14 | 14 | Duitsland | 8 | 9 |
9 | [S@NL] Wooden Shoes | 4.009.946 | 195.194 | 197.433 | 19 | 19 | Nederland | 9 | 8 |
10 | [SG] Charybdis | 3.377.104 | 161.749 | 161.324 | 21 | 20 | Duitsland | 10 | 10 |
11 | Dutch Power Cows | 3.295.008 | 150.530 | 150.977 | 21 | 21 | Nederland | 11 | 11 |
12 | OCF 2001 | 3.282.392 | 149.985 | 145.469 | 4 | 4 | Internationaal | 12 | 12 |
13 | BOINC@Poland | 2.957.403 | 137.056 | 130.988 | 26 | 25 | Polen | 13 | 13 |
14 | [TA] The Others | 2.665.562 | 131.759 | 129.734 | 14 | 14 | Internationaal | 14 | 14 |
15 | Crunching Family | 2.330.580 | 111.281 | 70.113 | 6 | 6 | Duitsland | 15 | 15 |
16 | seti.international | 1.826.400 | 99.128 | 79.112 | 4 | 4 | Internationaal | 16 | 16 |
17 | Planet 3DNow! | 1.778.391 | 83.738 | 82.408 | 16 | 16 | Duitsland | 17 | 17 |
18 | [SG] Scylla | 1.722.114 | 76.223 | 83.377 | 21 | 21 | Duitsland | 18 | 18 |
19 | [SG] Beer | 1.689.817 | 74.906 | 77.624 | 22 | 20 | Duitsland | 19 | 19 |
20 | UK BOINC Team | 1.539.822 | 71.432 | 72.913 | 13 | 13 | Verenigd Koninkrijk | 20 | 20 |
21 | ESL Brigade | 1.529.182 | 63.831 | 51.029 | 21 | 21 | Internationaal | 21 | 21 |
22 | Team-SciFi | 1.150.374 | 52.333 | 56.026 | 10 | 10 | Internationaal | 22 | 22 |
23 | PADDY'S IN SPACE | 729.416 | 35.233 | 35.729 | 15 | 15 | Ierland | 23 | 23 |
24 | Catalunya | 341.226 | 15.655 | 17.478 | 7 | 7 | Spanje | 24 | 24 |
25 | Seriouscrunchers | 237.332 | 11.232 | 7.662 | 3 | 3 | Internationaal | 25 | 25 |
26 | [AF] Electrons Libres | 198.190 | 9.973 | 8.634 | 7 | 6 | Internationaal | 26 | 26 |
Mooooooeeeee......
post de stats nog maar een keer, want 10de worden we niet meer aaaaaaarrrrrg 12de plaats

Stats van 15 oktober definitief
Gezien onze gemiddelde score zijn we redelijk constant gebleven, onze concurrenten zijn echter nog harder gaan stampen. Alle GPU kunnen weer in ruststand, en het groene gras kan weer vervangen worden voor ander DC gras
Bij deze wil ik SETI NL danken voor de competitie, en uiteraard alle DPC-er's die zich tijdelijk bereid hebben gevonden om ons bij SETI bij te staan!
Enjoy the stats!
De gauntlet is afgelopen.... We hebben onze houten schoenen concurrent niet ingehaald...en zijn, zoals hier eerder gemeld, zelfs 12de geworden op de een na laatste dagDe SETI@Netherlands 10th Anniversary Gauntlet 2009 loopt drie weken en vindt plaats van vrijdag 25 september (onze verjaardag) tot vrijdag 16 oktober. Om precies te zijn loopt hij vanaf de eerste Berkeley stats-export na donderdag 24 september 20.00 uur tot de eerste export na donderdag 15 oktober 20.00 uur.
De statistieken zijn gebaseerd op de statistieken export die door Berkeley dagelijks beschikbaar worden gesteld. De updates zijn meestal rond middernacht UTC.
Bij deze wil ik SETI NL danken voor de competitie, en uiteraard alle DPC-er's die zich tijdelijk bereid hebben gevonden om ons bij SETI bij te staan!

Enjoy the stats!
1 | [S.USA] South Park | 11.617.173 | 521.950 | 476.396 | 14 | 14 | Verenigde Staten |
2 | [TA] TAS | 7.549.458 | 356.969 | 351.814 | 11 | 11 | Internationaal |
3 | OcUk[Spankers] | 7.443.311 | 364.529 | 353.559 | 18 | 18 | Verenigd Koninkrijk |
4 | OCForums | 6.924.393 | 324.709 | 327.914 | 15 | 15 | Internationaal |
5 | Sicituradastra. | 6.580.722 | 295.896 | 295.919 | 26 | 26 | Internationaal |
6 | [AF] RoadRunners | 4.664.331 | 194.515 | 226.410 | 11 | 11 | Internationaal |
7 | [S@NL] Windmills | 4.524.743 | 214.272 | 220.489 | 13 | 13 | Nederland |
8 | Nordlichter & Erster Kontakt | 4.201.233 | 196.493 | 199.767 | 14 | 14 | Duitsland |
9 | [S@NL] Wooden Shoes | 4.176.678 | 198.727 | 201.902 | 19 | 19 | Nederland |
10 | [SG] Charybdis | 3.504.728 | 163.728 | 164.428 | 21 | 20 | Duitsland |
11 | OCF 2001 | 3.405.516 | 152.211 | 171.046 | 4 | 4 | Internationaal |
12 | Dutch Power Cows | 3.381.087 | 149.300 | 154.073 | 21 | 21 | Nederland |
13 | BOINC@Poland | 3.060.089 | 138.257 | 136.828 | 26 | 25 | Polen |
14 | [TA] The Others | 2.753.989 | 131.810 | 132.270 | 14 | 14 | Internationaal |
15 | Crunching Family | 2.409.708 | 111.774 | 108.735 | 6 | 6 | Duitsland |
16 | seti.international | 1.919.663 | 101.783 | 85.620 | 4 | 4 | Internationaal |
17 | Planet 3DNow! | 1.846.061 | 85.126 | 83.729 | 16 | 16 | Duitsland |
18 | [SG] Scylla | 1.774.996 | 76.413 | 85.571 | 21 | 21 | Duitsland |
19 | [SG] Beer | 1.736.143 | 74.682 | 78.354 | 22 | 20 | Duitsland |
20 | UK BOINC Team | 1.597.207 | 72.462 | 74.376 | 13 | 13 | Verenigd Koninkrijk |
21 | ESL Brigade | 1.578.017 | 64.444 | 56.900 | 21 | 21 | Internationaal |
22 | Team-SciFi | 1.185.659 | 52.396 | 56.371 | 10 | 10 | Internationaal |
23 | PADDY'S IN SPACE | 747.200 | 34.751 | 37.139 | 15 | 15 | Ierland |
24 | Catalunya | 348.471 | 15.419 | 17.270 | 7 | 7 | Spanje |
25 | Seriouscrunchers | 243.916 | 11.144 | 12.882 | 3 | 3 | Internationaal |
26 | [AF] Electrons Libres | 209.580 | 10.424 | 9.129 | 7 | 6 | Internationaal |
No. | Naam | Total Credit | RAC | SNL RAC | Land | Land TC | Land RAC |
1 | Team_Elteor_Borislavj~Elteor | 1.217.129 | 50.290 | 54.575 | Nederland | 67 | 4 |
2 | [DPC] hansR | 744.676 | 34.608 | 33.329 | Nederland | 2 | 6 |
3 | Searchy! Internet Services V.O.F. | 434.605 | 20.643 | 19.262 | Nederland | 7 | 12 |
4 | [DPC]Division_Brabant~grass460 | 211.575 | 9.691 | 10.291 | Nederland | 195 | 29 |
5 | [DPC]TeamGrazzie~BlackPiet | 204.620 | 9.754 | 9.424 | Nederland | 49 | 28 |
6 | Los Alcoholicos~DJNL | 101.366 | 3.908 | 4.529 | Nederland | 1.555 | 78 |
7 | Team_Elteor_Borislavj~borislavj | 68.411 | 2.992 | 2.182 | Nederland | 1.082 | 103 |
8 | Wolfje666 | 66.456 | 3.184 | 3.003 | Nederland | 442 | 96 |
9 | Team_Elteor_Borislavj~Bronco | 53.341 | 2.463 | 1.733 | Nederland | 1.713 | 127 |
10 | Los Alcoholicos~MarcyDarcy | 40.905 | 1.331 | 1.265 | Nederland | 2.490 | 232 |
11 | Los Alcoholicos~MetalfanBlackness | 38.015 | 1.792 | 1.350 | Nederland | 3.013 | 178 |
12 | WhitePanther | 37.324 | 1.816 | 1.187 | Nederland | 2.211 | 175 |
13 | [DPC]LightLuke | 33.134 | 1.409 | 1.218 | Nederland | 1.912 | 219 |
14 | [DPC]TeamGrazzie~APCIII | 28.690 | 1.615 | 1.361 | Nederland | 254 | 199 |
15 | Team_Elteor_Borislavj~BensPlace | 22.288 | 789 | 694 | Nederland | 1.176 | 365 |
16 | Los Alcoholicos~LA - Easy | 20.303 | 804 | 938 | Nederland | 1.775 | 361 |
17 | [DPC] ray | 19.955 | 769 | 777 | Nederland | 105 | 374 |
18 | [DPC]DeApen~Kuuke | 17.569 | 829 | 593 | Nederland | 4.563 | 345 |
19 | [DPC]Division_Brabant~Witlof | 14.787 | 414 | 422 | Nederland | 3.325 | 611 |
20 | Los Alcoholicos~Xaverius | 4.191 | 140 | 114 | Nederland | 6.734 | 1.270 |
21 | [DPC]TeamGrazzie~[DPC] Team FlevoCows | 1.745 | 59 | 53 | Nederland | 4.518 | 1.837 |
Mooooooeeeee......
Toch net geen laatste geworden zeg!
Hmm, dit is wel mooi bewijsmateriaal om de vrouw te overtuigen een nieuwe koe aan te mogen schaffen
Hmm, dit is wel mooi bewijsmateriaal om de vrouw te overtuigen een nieuwe koe aan te mogen schaffen
Kuuke's Sterrenbeelden | 英俊的兔子
Verwijderd
Wel laatste gewordenKuuKe schreef op vrijdag 16 oktober 2009 @ 13:34:
Toch net geen laatste geworden zeg!

Tot een volgende Gauntlet of stampede.

Ahum....Verwijderd schreef op vrijdag 16 oktober 2009 @ 18:56:
[...]
Wel laatste gewordenallleen Black Piet laat de nrs. 20 en 21 (helaas)niet zien in het overzicht van de grazers.
Idd....till next time!Tot een volgende Gauntlet of stampede.
Mooooooeeeee......
Verwijderd
tnx BPBlack Piet schreef op vrijdag 16 oktober 2009 @ 19:56:
[...]
Ahum....Ga ze gelijk toevoegen... Heeft Kuuke zijn vrouw alleen meer munitie voor het gegeven om nog geen nieuwe PC te kopen...
[...]
Idd....till next time!
Ach ja, het midden is nog niet eens zo slecht voor mij
Solarboiler: Top Senz 200 Nero-3 ⣿⣿ Photovoltaics: 9x LG 320N1K-A5, SE 3000H
Zo ff een oude koe uit de sloot trekken. (tijdje ziek geweest zeg maar).
Bij deze wilde ik toch nog BlackPiet en Seti NL bedanken.
Mijn eenmansteampje heeft het nog niet zo slecht gedaan met een 8ste plek
tot de volgende keer.
Bij deze wilde ik toch nog BlackPiet en Seti NL bedanken.
Mijn eenmansteampje heeft het nog niet zo slecht gedaan met een 8ste plek
tot de volgende keer.
De Mazda 323F Club Holland
vanVlietDesign - Fotografie en Webdesign