[Firefox] Inloginformatie terughalen mbv. TimeMachine?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramquin
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 03-03 14:28

Ramquin

Nu ook met icon!

Topicstarter
Hallo,

Om een lang verhaal kort te houden, ik heb even iemand anders op mijn mac in laten loggen op een site (internetbankieren) en daardoor ben ik nu mijn inlognaam kwijt. (Ik liet Firefox mijn naam altijd bewaren en heb 'm verder nooit opgeschreven en ken 'm niet uit mijn hoofd).

Nieuwe gegevens aanvragen gaat via de post en dat duurt weer een paar dagen en ik wil graag nu even wat financiele zaken afhandelen, vervelend dus.

Maar nu bedacht ik me dat ik misschien mbv. een backup van TimeMachine mijn oude inloginformatie weer terug kan halen, door dit gedeelte van Firefox te herstellen?

Weet iemand of dat mogelijk is?
En waar staat dan het bestand dat ik terug moet halen?

Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Ik ben nog nét te nieuw met timemachine (wilde het net komende week gaan proberen omdat ik dan een externe schijf ontvang) maar is het niet mogelijk je hele profiel te restoren? Dan maak je gewoon eerst handmatig een kopie van je complete profiel (zie hier) en restore je je profiel. Nadat je je gebruikersnaam terug hebt, plaats je gewoon je kopie terug.

Sluit wel firefox af voordat je de kopie maakt en terugzet.

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

geen garanties
misschien met een system restore

Iperf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satch
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Ik neem aan dat je het over een ING/Postbank account hebt? Die account naam heb je in een brief gekregen. Kijk even of je die niet nog in je administratie hebt liggen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramquin
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 03-03 14:28

Ramquin

Nu ook met icon!

Topicstarter
Het is mezelf al gelukt! :*)
Ik was te snel met de vraag stellen.

Ik zal ff opzoeken welke map het was, dan hebben andere er misschien ook nog wat aan.

EDIT: Ik heb eigenlijk gedaan wat Sjaak zei, maar dan handmatig mbv. TimeMachine.
Ik heb de hele map "FireFox" uit Gebruikers>(Gebruiker)>Bibliotheek>Application Support>FireFox teruggezet.
De orginele map natuurlijk even een andere naam gegeven, toen ik FireFox weer opstarte stond mijn oude naam er weer. Die even opgeschreven en de orginele map weer zijn orginele naam gegeven.

En dat werkte! Bedankt voor het meedenken! :)

[ Voor 58% gewijzigd door Ramquin op 10-08-2009 00:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kKaltUu
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 02-09 19:59

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

Staat deze ook niet bij Tools > Options > tabblad security > saved passwords?
hier kan ik ook namelijk meerdere inlognamen vinden waar ik op m'n eigen site mee ben ingelogd.

Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
kKaltUu schreef op maandag 10 augustus 2009 @ 00:22:
Staat deze ook niet bij Tools > Options > tabblad security > saved passwords?
hier kan ik ook namelijk meerdere inlognamen vinden waar ik op m'n eigen site mee ben ingelogd.
Daar staat ie alleen als je je wachtwoord opgeslagen hebt met Firefox. Maar de ING en ik dacht meer banken, hebben een vinkje "gebruikersnaam onthouden op deze computer". Dat is waarschijnlijk gewoon een cookie.

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Underworld
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 29-08 12:57

Underworld

+1 Inzichtvol

Room42 schreef op maandag 10 augustus 2009 @ 00:53:
[...]

Daar staat ie alleen als je je wachtwoord opgeslagen hebt met Firefox. Maar de ING en ik dacht meer banken, hebben een vinkje "gebruikersnaam onthouden op deze computer". Dat is waarschijnlijk gewoon een cookie.
inderdaad een cookie.
Voor de TS, je kan je gebruikersnaam ook gewoon veranderen naar je eerste voorletter + achternaam dat is een stuk makkelijker dan bijvoorbeeld, 'qwhjtyus' .

“Victorious warriors win first and then go to war,
while defeated warriors go to war first and then seek to win”
― Sun Tzu, The Art of War

Pagina: 1