Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• MrPepper
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 19-11 11:29
Hoi,

Het internet van mijn HTC touch pro 2 kan tot stand komen dmv een lokaal wifi netwerk of via mijn simkaartje. Aangezien ik het niet zie zitten om een flinke rekening te betalen zou ik graag willen dat het internet op mijn telefoon nooit via mijn sim kaart gaat, valt dit ergens in te stellen? Momenteel schakelt mijn telefoon soms hierop over als mijn wifi verbinding wegvalt, ik zou graag zien dat mijn telefoon zegt dat internet niet beschikbaar is.

Als het gemakkelijk was had iemand anders het wel gedaan!

• McDaBom
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 12-11 16:09
Verwijder simpel weg gewoon de internetinstellingen en klaar is kees

• MrPepper
Hmm, ik heb even gezocht maar kon dat niet 1,2,3 vinden. Ik kon wel in het instellingen menu naar het tabje "verbindingen", vanuit hier ging ik naar het icoon "verbindingen", hier heb ik mijn ISP verwijderd. Dat zijn toch gewoon internetinstellingen?

Mijn telefoon kan nogsteeds zomaar naar een 3g netwerk springen, wat doe ik verkeerd? ;(

• Steefph
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 18-11 12:42
http://www.modaco.com/con.../new-free-utility-nodata/

Dit is een programmatje waarmee je met register aanpassingen dit geheel kan deactiveren

Alles is terug te redeneren naar 4

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18:54

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Dat is toch geen probleem? Ik dacht dat (normaal) bellen via UMTS ook 3G is, als er geen UMTS netwerk is springt hij terug naar GSM.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• MrPepper
Steef1983 schreef op donderdag 13 augustus 2009 @ 17:30:
http://www.modaco.com/con.../new-free-utility-nodata/

Dit is een programmatje waarmee je met register aanpassingen dit geheel kan deactiveren
Kijk, dat was precies wat ik nodig had, bedankt! :*) Ideaal programmatje, zal die zeker een tijd lang gebruiken.
SinergyX schreef op donderdag 13 augustus 2009 @ 17:34:
Dat is toch geen probleem? Ik dacht dat (normaal) bellen via UMTS ook 3G is, als er geen UMTS netwerk is springt hij terug naar GSM.
Ja dat klopt, was een verkeerde formulering van mij. Ik bedoelde dat mijn telefoon dus zomaar begon te internetten via het 3g netwerk.

Pagina: 1