De HD SAEGETE model ST9500420AS die ik in Thailand had gekocht voor snowleopard "plaats" te geven (500GB) wordt NIET HERKEND IN MIJN MACBOOK13" ! Alles proper losgeschroefd de schijven verwisselt (80GB originele voor de 500GB) en dan begon de miserie hij herkent de schijf gewoon NIET!
Erger na zeker vijf maal ze erin en eruit te hebben gehaald, scheur ik toch dat plasticlipje van de ijzerenbehulzing af! Mag morgen naar deistore lopen om een nieuwe behulzing want durf zelf de originele HD80GB er niet meer in te duwen(zonder lipje kan je die er niet meer uit krijgen!)
En dit alles vandaag op mijn VERJAARDAGSFEEST
Zou het kunnen dat de Saegete gewoon stuk is?
Hoop dat ze me in de istore in BRUSSEL verder willen helpen, want moet nog alles overzetten (ook) data/foto's/ext die op de originele staan en die ik als reserve wou behouden
Ben toch wel een pech(knoeier)vogel
Heeft er iemand al iets dergelijks voor gehad en hoe ging het verder ermee?
Of ben ik de enige onder de zon die zo ......
Erger na zeker vijf maal ze erin en eruit te hebben gehaald, scheur ik toch dat plasticlipje van de ijzerenbehulzing af! Mag morgen naar deistore lopen om een nieuwe behulzing want durf zelf de originele HD80GB er niet meer in te duwen(zonder lipje kan je die er niet meer uit krijgen!)
En dit alles vandaag op mijn VERJAARDAGSFEEST

Zou het kunnen dat de Saegete gewoon stuk is?
Hoop dat ze me in de istore in BRUSSEL verder willen helpen, want moet nog alles overzetten (ook) data/foto's/ext die op de originele staan en die ik als reserve wou behouden

Ben toch wel een pech(knoeier)vogel
Heeft er iemand al iets dergelijks voor gehad en hoe ging het verder ermee?
Of ben ik de enige onder de zon die zo ......